Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb al wel wat ervaring met truffels. Mijn eerste keer had ik urenlang over truffels opgezocht zodat ik het zeker op de juiste manier zou doen. Was met mijn oudere broer dan truffels gaan halen in Nederland en we kozen voor Atlantis. We besteden veel aandacht aan de set en setting om de trip in de juiste baan te leiden. Uiteindelijk namen we dan samen de truffels in ons vertrouwde huisje wanneer de mammie en de pappie van huis waren. Een geweldige set en setting dus, in combinatie met een zachte strain van truffels zorgde voor een geweldige eerste ervaring. Enkele maanden later wou mijn ex-vriendin (we kwamen toen nog goed overeen) ook graag eens trippen. Ook deze keer dacht ik alles goed uit voor de juiste trip. We deden opnieuw de Atlantis, deze keer op mijn kot in Antwerpen (25m^2, dus nog best groot) omdat we hier niet gestoord konden worden. Opnieuw een geweldige trip beleefd, maar ik merkte dat hij nogal snel gedaan was, en besloot de volgende keer iets sterker te gaan. Nu 2 dagen geleden, weer enkele maanden na mijn laatste tripervaring, besloten we het nog eens opnieuw te doen. We gingen met z’n 5en (ik en 4 goede vrienden van me) naar men kot, en ik en een van mijn vrienden gingen truffels nemen. Dit keer ging ik dus iets sterker, en koos voor de Pandoras, mijn mat koos de Atlantis aangezien het zijn 2de keer was. De rest van mn vrienden gingen gewoon film zien en weed smoren tot we uitgetript waren en lieten ons doen. De trip begon zoals gewoonlijk heel prettig. Na een tijdje moest ik naar het toilet. Door naar beneden te gaan net toen mijn piek begon werd het me allemaal wat teveel. Ik ging na het plassen snel weer naar boven en legde me op m’n vertrouwde plaats. Ik probeerde mezelf kalm te houden maar bleef onrustig en paniekerig. Toch zei ik niets tegen de rest omdat ik niet wou dat ze het merktte. De trip begon eerder een duistere kant te krijgen en ik bleef denken ‘rustig blijven, het zijn de truffels maar, straks is alles over’. De trip ging heel de tijd van plezant naar duitser en terug. Nu ben ik al een hele tijd aan het nadenken wat mijn trip die richting in heeft kunnen sturen. Zouden de truffels te sterk zijn geweest? Waren we met teveel volk? Meestal wanneer het naar de duistere kant ging merktte ik ook dat ik wat misselijk werd van de truffels. Dit heb ik al vaker gehad maar het stuurde mijn trip niet zo hard. Ik had er ook een paar zware dagen opzitten met weinig slaap. Ook lag ik tijdens mijn trip helemaal niet zo goed maar had ik te weinig plaats om me te verleggen. Nu 2 dagen na de trip ben ik uitgerust en voel ik me al veel beter. Eigenlijk wil ik opnieuw truffels nemen om uit te zoeken wat me die bad trip heeft ingeduwt. Ik heb nog exact 10 gram Hollandias liggen van een vriend van me die het niet meer aandurfde en ze aan mij gaf. Ik heb er een dubbel gevoel bij om ze opnieuw te nemen nu. Langs de ene kant ben ik een beetje angstig omdat de hollandias nóg sterker zijn dan de Pandoras, en ik heb geen zin om nog eens een bad trip te hebben. Langs de andere kant denk ik dat ze weinig tot niet gaan werken aangezien ik er nu een tolerantie tegen heb opgebouwt en het maar 2/3de van een portie is. Ook zijn ze al 2 dagen uitgepakt (wel nog in de ijskast). Het zou ook mijn eerste keer zijn dat ik volledig alleen trip Dus, om tot mijn vraag te komen: Denken jullie dat het een slim idee is om nog eens te trippen, om uit te zoeken waarvan mijn bad trip kwam? En moest ik ze nemen, denken jullie dat ik er nog hard van zou trippen? Alvast bedankt voor de hulp!"
"Wel, ze zijn binnen, nu rustig een jointje smoren en wachten op resultaat, bedankt voor de reacties, ik update jullie er nog over"
"Wel, de trip heeft uiteindelijk goed uitgepakt. Hij kwam lichtjes op en begeleide me in de wereld van de magische truffels. Lichte visuals, trippy gevoel, maar vooral veel euforie. Het dubbele gevoel ging al snel weg en ik liet me wegtrekken in de put waarnaar ik werd gezogen. Ik ben er vrij tot zeer zeker van dat het de set en setting was die me afgelopen weekend de onrustige gevoelens heeft ingewerkt. Erg hard heb ik niet getript, maar het was genoeg om me terug bevrijd te voelen van het dubbele gevoel. Blij dat ik het dan toch heb gedaan ^^ dankuwel allemaal voor de reacties! Nog een paar maandjes en we proberen het nog eens opnieuw! deze jongen is nog lang niet klaar met trippen"