Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt als een toffe avond! Inderdaad bizar wat lachgas doet in combinatie psychedelica, ik kan soms minutenlang in een lachgastrip zitten met truffels/2cb, terwijl het nuchter allemaal niet zoveel voorstelt."
"Rivalrie zei: Lijkt me wel leuk een keer lachgas met truffels. Alleen aan een ballon lurken staat mij tegen.... Klik om te vergroten... Wat bedoel je, lurken aan een ballon in het algemeen, of als je onder invloed bent van truffels? Ik vind het wel meevallen, zo'n ballon is toch altijd een beetje m'n kindje tijdens een trip"
"Spacey Ostrich, bedankt voor je vriendelijke reactie met informatie! Vitamine C doe ik wel idd, magnesium vooralsnog niet, omdat ik volgens mij niet zoveel last heb van malende kaken. Blijft me dwars zitten van die capsules, ik heb eerder 4 FA kristallen in capsules geslikt, die werkten wel binnen het uur. Heb ook wel eens gewoon zo'n lege capsule eventjes in m'n mond gehouden; die dingen smelten dan zowat binnen de minuut weg, laat staan in maagzuur? Dus dat ik dan na 1,5 uur nog niks merk, terwijl de eerste tekenen van een pil zowat binnen het kwartier bij me optreden, vind ik vaag. Blijft dan misschien nog het feit dat ik ze vergruisd heb en hierdoor misschien gesloopt?! Ik weet wel dat ik dit niet meer op deze manier ga doen. Misschien volgende keer wat brokjes in een capsule, en de inhoud hiervan op het moment suprême in m'n mond gieten. Maar dat blijft op een feestje geklooi natuurlijk."
"Spacey Ostrich zei: Hebben jouw vrienden ook vaak last van vergruisde pillen op een feestje? Anders zou je kunnen kijken wat zij anders doen dan jij (andere pillen, andere manier van bewaren, etc.). Hopelijk vind je een oplossing! Klik om te vergroten... De pillen die ik heb vergruisd voor de capsules zijn dan wel goed getest, maar volgens mij idd niet super qua bindmiddel, dus vallen snel uiteen. Tja, een echte verklaring is er dus niet blijkbaar. Denk dan idd toch dat ik iets langer dan 1,5 uur had moeten wachten. Heel raar, terwijl ik dus dacht dat de MDMA juist (nog) sneller zou gaan werken door het grotere oppervlak. Een pilletje slaat bij mij normaal gesproken al heel snel in. Ik ga dit iig niet nog een keer proberen, zeker nu ik lees dat PsyTekZ en Roze olifant iets soortgelijks hebben meegemaakt. Volgende feestje ga ik nog een halfje proberen van diezelfde pillen, kijken of ze überhaupt nog goed zijn. Ghbeetje zei: Oplossing: vergruisde pillen in een capsule stoppen en op het feest de capsule open trekken in je mond. Wel heel vies maar ja Klik om te vergroten... Haha ik voel mijn glazuur al als ik eraan denk. Ben wel iemand van dingen uitsluiten, maar aangezien ik idealiter maar eens per 3 maanden aan de xtc wil, sla ik deze optie even over denk ik Roze olifant zei: Haha, aiii, erg herkenbaar. Zowel het achteloos iets teveel erin yolo’en (lol) als het de fout in gaan met capsules. Ik heb op die manier ooit een dosis van (achteraf berekend) minimaal 450 mg in één keer binnen gekregen, doordat ik dacht dat het een goed idee was om half waus met poeder te gaan knutselen. Ook nadat een eerste capsule niet goed werkte trouwens; MDMA kan wel eens niet goed of later ‘pakken’ lijkt het wel. Ik heb het geweten, nooit meer! Terrorkater en een paar dagen met echt nasty klachten rondgelopen toen (o.a. derealisatie, auditieve hallucinaties). Jij hebt zo te lezen alsnog een leuke avond gehad en een relatief meevallende dip! Maar pas dus wel een beetje op met dit soort geyolo ^^ een serieuze MDMA-overdosis is geen grapje. Leuk report! Klik om te vergroten... Thanks! Ja het blijft toch opmerkelijk hoe anders je onder invloed van MDMA/drugs kan denken over allerlei zaken Wat vervelend dat je zo'n dip had van die ene keer. Dat was bij mij gelukkig iets minder. Ik had wel wat last van stemmetjes in m'n hoofd en 15 uur zonder iets te eten is voor mij ook wel zeer uitzonderlijk. Even rustig aan, en op naar ASOT, weer een nieuwe space trip voorbereiden, maar met iets minder geknutsel! Heb jij eigenlijk na dit incident gemerkt dat bij je volgende gebruik de (love)ervaring minder was of ben je weer 'helemaal' hersteld?"
"Zinnentuimel zei: @Expex Ik deed vroeger ook wel eens xtc-pillen in capsules. Ik brak ze dan vaak in wat grovere stukken, dus niet helemaal vergruisd. Houd er ook rekening mee dat pillen altijd een bepaalde spreiding hebben. Als het goed is kun je de chuncks mdma wel tussen het bindmiddel zien zitten. Die chuncks zijn een beetje groenig. Dat is de werkzame stof. Als je het vergruisd zou je zeggen dat alles evenredig verdeeld is, maar wellicht niet? Ik heb het ook wel eens gehad dat het heel lang duurde voordat ‘ie opkwam. Maaginhoud speelt een grote rol daarin. Vooral als je vet hebt gegeten kan het soms best lang duren. Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie en je tip over de groenige chunks! Ik gebruik die gruispillen helemaal niet meer. Na wederom een mislukte trip op ASOT900 was ik er wel klaar mee. Heb er later nog een naar de teststraat gebracht omdat ik het te frustrerend vond. Uitkomst: zuivere 210 mg mdma. Schiet mij maar lek haha."
"Thanks voor je trip report. Wow je eerste pil en dan ook nog op Ibiza, jaloersmakend! Ik was vroeger ook tegen drugs en zat alleen aan de alcohol. M'n eerste pil ook vrij laat genomen, vorig jaar op m'n 35e. Ca. 100mg, ik wist niet wat me overkwam toen ie inkickte. Weet nog dat ik behoorlijk angstig was maar op gegeven moment besloot het gewoon te ondergaan en toen.....echt een gat van 2 uur in m'n herinnering die avond Vraag me af hoe ik er voor anderen moet hebben uitgezien. Nadeel is wel dat ik nu eigenlijk niet meer naar een feest kan gaan zonder iets te gebruiken..."
"Fenne zei: Leuk report! Leest lekker weg. Ik las tranceset aangezet, Above and Beyond, Cosmic Gate en Armin van Buren>> die moet naar A state of trance En las toen op het einde dat je ook gaat, dus helemaal leuk Ik ben er ook en zwaai alvast Klik om te vergroten... Dank voor je reactie en veel plezier ook zaterdag! (Wat) ga jij gebruiken? Pollewop zei: We zullen het meemaken. Zodra de avond is geweest zal ik er een rapportje van maken. Ben gewoon reuze benieuwd of ik überhaupt visuals krijg of alleen maar wat bewegingen en een lachstuip. Zal misschien mijn verwachtingen moeten bijstellen naar nul en dan zullen we het gaan zien.. Klik om te vergroten... Klopt wel wat Game&Watch schrijft, het is niet echt magisch zoals xtc, eerder mysterieus, als ik er een woord aan zou moeten hangen. Dus verwachting op nul idd, kan er weinig misgaan. Happy tripping en ik kijk uit naar je report!"
"Heftig verhaal man. Hoeveel mg mdma heb je in die beker gemixt, of weet je dat niet meer? Ik spreek uit ervaring dat het echt vervelend is om in een status te geraken dat je liever nuchter wilt zijn, terwijl je de drugs in beginsel juist nam om niet nuchter te willen zijn. Ik had een keer 24 mg 2cb ineens geslikt. Dit bleek echt wel te veel op een druk feest. Mezelf maar gerust gesteld en de rust wat opgezocht. Even aan de kant staan. Maar 2cb is gewoon irritant omdat alles om je heen vervormt en je ook erg ongemakkelijk kunt zitten / leunen zeg maar. Je moet de hele tijd even verzitten ofzo. Moeilijk uit te leggen, de kenners begrijpen misschien wat ik bedoel Dan nog een keer ca. 300mg mdma. Ik ging echt enorm hard, maar voelde me nog wel OK. Maar dan wel netaan OK zeg maar. Maar was verder gelukkig wel een toffe avond . Zie ook mijn tripreport over xtc. Ik moet trouwens eerlijk zeggen, na die bewuste avond eind november heb ik nog 2 keer xtc gedaan. 1 keer eind feb en 1 keer half mei. De beleving lijkt veel minder geworden. Heb ik het nu (al) verpest voor mezelf? Roze Olifant, hoe is voor jou de beleving na je overdosis?"
"Hartelijk dank voor je moeite deze ervaring met ons te delen. Zeer duidelijk omschreven in een prettige schrijfstijl. Ik ben nu toch ook erg nieuwsgierig geworden en zit te denken het zelf uit te gaan proberen. Prettig idd dat het wat langer werkt voor op bijvoorbeeld een festival."
"Is 6-apb eigenlijk, net als MDMA, ook een soort van serotonine slurper welke bij voorkeur maar eens in de 3 maanden gebruikt mag worden?"