Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oef! 2 a 3 pillen in een keer lijkt me echt mega heftig! Ik heb dit zelf zelfs nog nooit verdeeld op een avond op xD Maar ik heb zelf altijd het gevoel dat als het effect minder wordt en ik bijpak ik weer wat meer terug op het originele level kom, terug naar de piek. Het verlengt dus niet alleen, het versterkt ook. Heb ook zeker wel eens meegemaakt dat ik helemaal van de kaart raakte door te veel bij te pakken. Je kan zeker nieuwe hoogtes bereiken hierdoor, is mijn ervaring. Maar doe wel voorzichtig! Ik begin meestal met een halfje en pak dan een halfje of kwartje bij, max een keer of 3 per avond. Jouw 'normale' begindosis ligt al zo hoog dat ik überhaupt op zou passen met bijpakken. Most important, geniet ervan! ❤️"