Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ooh man! wat ben ik blij met dit forum. ik heb precies hetzelfde als jullie, ik had zo'n half jaar geen X meer gedaan en dacht laat ik is weer wat nemen. ik met me domme kop heb meteen 2 pillen geslikt en later nog 1 terwijl ik wist dat het goeie waren. natuurlijk veel te hard gegaan ( herinder me ook weinig van het feest) maar dat terzijde. ik had altijd al wel last van een depressie/onzekerheid tot dinsdag als ik het zaterdag nam. dus daar had ik dan wel vrede mee , ik wist tenslotte dat ik me woensdag superfit zou voelen. tot ik woensdag wakker werd. ik loop nu al een week constant mezelf gek te maken en constant met een waas voor me oog, net alsof ik op punt sta flauw te vallen. ook kan ik me vrijwel weinig van herinderen wat ik afgelopen dagen heb gedaan en is me tijdsbesef helemaal weg. net zoals jullie loop ik nu expres naar alle winkels/dingen waar ik me normaal goed voelde om te kijken als ik hetzelfde reageer als daarvoor, maar en het kutste was gisteravond ik ging stappen en terwijl ik me normaal nooit angstig voel voelde ik me zwaar ongemakkelijk ik had het gevoel alsof iedereen naar me keek en zelfs de kleinste vendjes van 16 die totaal niet sterk zijn was ik ploteling bang voor . ik dacht dat ik mezelf helemaal gek had gemaakt tot ik dit forum vond, dit geeft me toch wel hoop dat ik weer mezelf word, ik vind dit zwaar akkelig."
"Dalias zei: Exluhuhh zei: -Heb zo ongeveer hetzelfde gedaan en erna ervaren. Na een week voelde ik het steeds beter gaan, minder wazig enzo Nu twee weken later heb ik nog een een tuut in men oor, hoofdpijn (vooral als ik iets gedronken heb, gewoon biertje of 2/3) en nog een klein beetje dat lopen checken of ik nog normaal reageer. Wat bij mij goed lijkt te werken is ff lekker gaan sporten, zweten en gedachten op iets anders zetten. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik dit mee maak, maar zolang het beetje bij beetje beter gaat vertrouwen we er maar op dat het goed komt ...? sterkte! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... nu weer een week later, ik ben inderdaad weer gaan sporten en beter gaan eten. de wazigheid ben ik vrijwel van af alleen als ik me echt moet concentreren (leren) komt het terug,maar het gaat al stukken beter ook me tijdsbezef komt langzamerhand terug. ook komt langzamerhand me praatjes en me zekerheid weer terug. net alsof ik me zekerheid opnieuw moet opbouwen. en alles opnieuw moet ervaren heel raar. maar er zit vordering in en ik geloof erin dat ik weer de oude word + ik sport nu weer en eet gezond.dit is zowiezo weer een goeie les geweest ik denk dat ik nooit meer xtc pak. man wat heb ik er last van gehad :P. ach ja we moeten het zo zien he twas een goeie leer en het heeft me weer op de gezonde tour gebracht . plaats volgende week nog wel een bericht"
"hallo allemaal. ik heb laatst slechte evaringen gehad en wil hier graag mijn verhaal kwijt en jullie woord eroverhoren. ik heb 6 weken geleden 2cb trip gedaan ,4 weken geleden paddos en 3 weken geleden lsd. alle trips zijn super goed bevallen! maar nu komt het ik ben 2 weken geleden naar decibel geweest ik heb me super vermaakt tot 6 uur toen ik nog een speed bom nam en ik ineens paranoide werd. ik heb het hele feest op 1 plek gezeten met een grote zonnebril op en dacht dat iedereen me aankeek. ik zat ook nog eens flink met me mond te trekken ( wat ik normaal nooit heb) dus ik kreeg ook nog eens extra aandacht! alsof ik daar behoefte bij had. Oftewel een gigantisch kutfeest!! ik had zelf de gedacht op dat moment: alle tripmiddelen, ik had de nacht ervoor slecht geslapen en de gigantische warmte. en dat het de volgende dag wel over zou zijn. we hebben de nacht doorgetrokken en ja hoor mijn para gevoel was weg. echter voelde ik mij nog steeds ongemakkelijk maar heb wel mijn zelfverzekerde gedachte. ik dacht een nacht goed slapen en ik ben er al af, maar nu gaat dit al 2 weken aan. Ik heb minder zin in werk,en voel me altijd gespannen. als mensen mij op de vingers kijken op het werk ,of als ik een tijd stil moet zitten of wachten bij de kassa word ik helemaal zenuwachtig alsof ik iets moet doen! doe iets beweeg iets! ik dacht eerst dat ik mezelf te kwalijk nam dat ik para ben geweest. ik heb 3 jaar geleden mijn onzekerheid overwonnen (dus ik weet wel hoe een slechte gedachte je een slecht gevoel geest) maar ik ben er nu wel achter dat ik toch nog wel mijn zelfverzekerde gedachte heb. alleen mijn gevoel laat mij in de steek. ik heb eens opgezocht en ik denk dat ik lichtelijk overspannen ben wat ook wel logisch is als je kijkt wat mijn geest te voortduren heeft gehad. als dit het geval is ben ik al goed bezig, ik blijf van alle spul af , zelfs geen redbull meer waar ik soms meer dat 2 per dag van dronk. en ik sport nu 3 keer in de week want als ik weerkom van sporten voel ik me weer super! hoe denken jullie erover?"