Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik overspannen geraakt?

Ben ik overspannen geraakt?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ExluhuhhLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo allemaal. ik heb laatst slechte evaringen gehad en wil hier graag mijn verhaal kwijt en jullie woord eroverhoren.
ik heb 6 weken geleden 2cb trip gedaan ,4 weken geleden paddos en 3 weken geleden lsd. alle trips zijn super goed bevallen! maar nu komt het ik ben 2 weken geleden naar decibel geweest ik heb me super vermaakt tot 6 uur toen ik nog een speed bom nam en ik ineens paranoide werd. ik heb het hele feest op 1 plek gezeten met een grote zonnebril op en dacht dat iedereen me aankeek. ik zat ook nog eens flink met me mond te trekken ( wat ik normaal nooit heb) dus ik kreeg ook nog eens extra aandacht! alsof ik daar behoefte bij had. Oftewel een gigantisch kutfeest!! ik had zelf de gedacht op dat moment: alle tripmiddelen, ik had de nacht ervoor slecht geslapen en de gigantische warmte. en dat het de volgende dag wel over zou zijn.

we hebben de nacht doorgetrokken en ja hoor mijn para gevoel was weg. echter voelde ik mij nog steeds ongemakkelijk maar heb wel mijn zelfverzekerde gedachte. ik dacht een nacht goed slapen en ik ben er al af, maar nu gaat dit al 2 weken aan.

Ik heb minder zin in werk,en voel me altijd gespannen. als mensen mij op de vingers kijken op het werk ,of als ik een tijd stil moet zitten of wachten bij de kassa word ik helemaal zenuwachtig alsof ik iets moet doen! doe iets beweeg iets! ik dacht eerst dat ik mezelf te kwalijk nam dat ik para ben geweest. ik heb 3 jaar geleden mijn onzekerheid overwonnen (dus ik weet wel hoe een slechte gedachte je een slecht gevoel geest) maar ik ben er nu wel achter dat ik toch nog wel mijn zelfverzekerde gedachte heb. alleen mijn gevoel laat mij in de steek. ik heb eens opgezocht en ik denk dat ik lichtelijk overspannen ben wat ook wel logisch is als je kijkt wat mijn geest te voortduren heeft gehad.

als dit het geval is ben ik al goed bezig, ik blijf van alle spul af , zelfs geen redbull meer waar ik soms meer dat 2 per dag van dronk. en ik sport nu 3 keer in de week want als ik weerkom van sporten voel ik me weer super!

hoe denken jullie erover?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Door tripmiddelen zal het waarschijnlijk niet komen, ken mensen die al heel hun leven psychedelisch actief zijn en die personen zijn niet verschillend van andere mensen qua gedrag, wel in handelen. Maar er is natuurlijk kans dat het daardoor komt, maar als je goede trips hebt gehad is de kans hierop erg klein.
Gebruik je veel harddrugs ofzo want hiervan kan je erg paranoia komen, zeker van speed ...
Probeer anders je drugsgebruik wat aftebouwen of te matigen ...
Het kan ook gewoon een periode zijn.

Greets Herbalisme
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is duidelijk een paniek reactie, alles wat je opsomt komt neer op de fight or flight reactie (vecht en vluchtreactie) en komt 100% door het gebruik van psychedelica. Ik lees dat je er vroeger toch ook wel al last van hebt gehad, dat wil dus zeggen dat jij erg gevoelig bent om een paniekstoornis te ontwikkelen. Het gebruik van tripmiddelen en amfetaminen moet jij absoluut vermijden en ik raad je aan om een psycholoog aan te spreken en indien het nodig is een psychiater, die kan je de juiste medicatie voorschrijven.
Ik spreek uit ervaring, heb net hetzelfde meegemaakt. Dit is niet iets dat zomaar weg gaat. Succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."