Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PoesjeeNL zei: Jaaaa omg als ik terug lees zo verschut, ahhahaa maar niemand kent me ik laat het gewoon gelukkig alles achter de rug gekke tijden. Nu is alles rustig Klik om te vergroten... Leuk geschreven hoor, je mag lekker jezelf zijn en je geiheid delen"
"Geen idee of dit nog zou kunnnen op korte termijn"
"Ja raar he"
"Dacht er van de week nog aan, en nu ligt dit op.straat.."
"Ehhhh. Leren type schrijf je?? Je bedoelt misschien , typen??😁"
"Spyro zei: Eindstand is het echt kwak 🦆 Klik om te vergroten... Kwakkie in een zakkie"
"Nee kijk wel uit.het .kan echt van alles zijn. Natuurlijk. Het lag op de.parkeerplaats, dus kan verloren zijn, maar het kan ook bewust gedaan zujn, affijn, dit vind je niet dagelijks"
"Nee kom nooit.op festifals het oranje gevalletje voelt aan als.rubber, maar heb nog niets geopend"
"N3K0 zei: Wat lul je nou allemaal? Beter heb je die shit niet gebruikt die je gevonden hebt, Breng het gewoon naar het testcentrum en vertel het daarna aan ons. Klik om te vergroten... Dit ga ik doen, ben zelf ook nieuwsschierig geworden"
"N3K0 zei: Ja en gij dadelijk ook! Klik om te vergroten... Ik moet je.meegeven dat je humor hebt"