Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier ook partyflocks, wat een knallers zijn dit. Heb die nintendo's ook genomen en die zijn ook heel goed, maar die partyflocks zijn iets beter. Ik zou alleen wel met een halfje beginnen want ze slaan echt in als een bom"
"Ik zou gewoon de volgende keer een halve nemen en als die inslaat de andere helft erbij, zo ervaar ik altijd de beste uitwerking maar dit is natuurlijk voor ieder persoon anders. Je moet het gewoon maar keer proberen je komt er vanzelf achter wat voor jouw het beste werkt. Bij pakken vind ik maar niks, je kan beter steeds de piek verlengen door halfjes bij te nemen zodra het vorige halfje is ingeslagen, ik zelf neem altijd maar maximaal 1,5 pil over 1 nacht anders word ik veel te vaag Ziek worden kan meerdere oorzaken hebben, zoals mensen hier al zeggen, rust goed uit voor je een nacht gaan knallen. Teveel water op een feest kan inderdaad misselijk maken, water drinken is belangrijk zeker als het heet is en je zweet veel vocht uit. Maar je hoeft geen halve water tank leeg te drinken om dit op pijl te houden"