Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Jippiekajeej, Anon Dit is wat ik nu mee maak en wil mij verhaal kwijt zodat mensen niet denken dat ze de enige zijn met zulke klachten en wat mij ervaring er mee verder zal zijn. Bedankt dat anderen hun verhaal hebben gedeelt dacht eerst dat ik een van enige was die er last van had. Dit is mij was mij 3de keer dat ik xtc had gebruikt. Er zat 3 weken tussen de laatste keer 3 juli 2020 en 18 juli 2020. 2 dagen (nacht tussen 20 en 21 juli) later na gebruik kan ik niet meer slapen dit probleem hebben jullie ook en de boosdoener is cortisol. Heb ook voor het eerst in mijn leven slaap verlamming gehad. Ik zag daarbij zwarte schaduw figuren, maar ik besefde ook in tijdens die verlamming dat alles nep was en kon naar mij gevoel 2 minuten niet meer bewegen toen ik dat besefde. Ik probeerde daarna weer te slapen mag zag allemaal enge beelden. Wat ik zag dat wij geprogrammeerd werden door computers en wij nep zijn. Dit klinkt heel stom en raar, maar zo heb ik het beleefd. Ik schrijf dit bericht met reden 6 uur, omdat ik gewoon niet kan slapen. Start datum 20 juli 2020 van alle lasten Problemen -Geen slaap 24/7 wakker (max 2 uur slaap met moeite) - Derealisatie (Denk dat ik gek ben en wij nep zijn) Oorzaak - Te vaak xtc in een tekorte periode(3 weken tussen) 2× middeldosis op gewichts basis. Oplossing -Niet meer gebruiken -maar als je toch nog wilt doen en niet kan weerhouden ( minimaal 3 maanden tussen laten )"