Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt als een leuke ervaring, ik wou dit goedje zelf ook eens proberen maar heb het moment er nog niet voor gevonden. Ik had nog wel een vraag, Want als ik flink wat keta naar binnen werk krijg ik het gevoel als of mijn ledematen paar seconden achterlopen. was dit bij jou ook aanwezig? Ik lees dit niet zo terug in je report, of bedoel je dit met groter, kleiner, lichter en zwaarder?"
"Ik heb op het moment 2 lijntjes gelegd van 50mg en 60 mg, daar heb ik het bij gehouden. Ik wil het nog wel een keer oraal proberen, mensen zeggen dat de effecten meer naar mdma gaan. Mocht het mij dan nog niet bevallen gooi ik het weg."
"Mijn eerste keer 3-mmc Man 20 Gewicht 63 kg Lengte 1.83 meter Set & Setting, Alleen, Thuis moment van inname 0:15 0:00 3-mmc Heb ik gesnoven dosis 110mg Moment van inname intense brand in mijn neus, ging na paar minuten wel weg. 0:10 Ongeveer 10 min later begon ik een euforische gevoel te krijgen, lichte drang om te praten. Ben wat muziek gaan luisteren begon steeds beter te klinken. (Boven kant ven me gezicht + de boven kant van mijn mond waren helemaal verdoofd.) 0:15 Vrij intense dopamine en serotonine rush. (Is niet zo heftig als MDMA, maar zeker niet verkeerd) muziek klonk geweldig bijna als of je der zelf in de studio was. Kreeg ook meteen een enorme drang om bij te pakken. (heb ik niet gedaan) 0:30 Omdat de drang van bij pakken zo groot was, Ben rond je gaan lopen en vriend van mij belt, zo soepel heb ik nog nooit gepraat. Kon voor mijn gevoel super helder zien (niet in de form van hallucineren maar zeer scherp zicht.) 1:00 Onderweg naar huis nam de rush af nog steeds heel actief. Ben thuis wat weer wat muziek gaan luisteren, klonk nog steeds heel goed! 1:45 Serotonine rush was wel weg, ben een Serie gaan kijken, Was nog goed te volgen. 2:00 De serie werd lastig te volgen, kreeg beetje een brain melt gevoel. Kon de serie niet meer volgen. Wat er 1 min Geleden was gebeurd, vaag iets van weten. ook had ik het gevoel van een druk op mijn hoofd, niet vervelend maar wel aanwezig. 2:10 Ben Weer rondje gaan lopen, Dit keer door het bos (Rondje waar ik normaal 40 min over doe heb ik nu in 15 min gelopen, Had ik op dat moment niet door.) 2:30 Ben weer thuis Gekomen, heb mijn serie weer aan gezet. heb 1 uur gekeken. Gedachten sprongen door mijn hoofd heb mijn vriend weer op gebeld (Achter af zie hij dat ik 5 verhalen door elkaar zat te lullen.) 3:00 Begint uit te werken, Energie nam af. (De brain Melt was nog zeer aanwezig) Ben wat spelletjes gaan spelen, ging me goed af. 3:30 Werd vrij moe. (Mijn normale tijd van slapen) Ben op mijn bed gaan liggen, Beetje muziek luisteren. Klonk nog wel beter als normaal 5:30~Ben met een vrij nuchter gevoel gaan slapen. Was Niet moeilijker dan normaal. Volgende Ochtend 12:20 Werd ik uit me zelf wakker, ben rustig was gaan eten, keek in de spiegel kon niet zien dat ik gebruikt had. Had wel iets last van mijn neus trok op het einde dag weer weg. Het heeft geen kater achter gelaten, voelde me de rest van de week normaal. Mening : Was een leuke ervaring, Zou het niet nog een keer doen omdat de craving zo groot ik mezelf niet vertrouw. Wel kan ik zien als je dit met anderen doet dat het leuker kan zijn, omdat je zo sociaal word. Ik hoop dat ik jullie zo goed heb geinfomeerd Eventuele ik reageer graag, heb ik iets gemist? meld het!"
"3-mmc is 3-methylmethcathinone. vaak ook gezien als het lichtheren broertje van 4-mmc of mephedrone."
"Roze Olifant zei: Leuk om weer een 3-MMC reportje te lezen. Ik heb het zelf al een tijd in huis (pellets, dus zal sowieso oraal zijn) maar nog altijd niet geprobeerd. Ik ben nogal gevoelig voor vaatvernauwende effecten en dus wat schijterig voor middelen van de cathinonengroep. Toch binnenkort maar eens een keer een ‘test run’ avondje voor uittrekken. Ook wel benieuwd naar de ervaringen van mensen m.b.t. de mate waarin de come down en nasleep/kater vervelend zijn, en hoe dit in verhouding staat tot speed en MDMA (een pepkater vind ik veel subtieler dan een MDMA-kater). Goed dat jij in ieder geval geen kater ervaren hebt. Al klink je verder ook niet heel enthousiast. Sterke craving lijkt mij ook een storend bijverschijnsel. Wat vond je in het algemeen van je dosis achteraf? Te laag/te hoog/precies goed? Klik om te vergroten... Ik vond mijn dosis wel goed, misschien iets aan de hoge kant omdat ik later nogal een brian melt kreeg. Was een minder fijne ervaring zoals je die miscchien met een dissociative als Ketamine ervaart. Ik raad het zelf niet echt aan om te snuiven, voornamelijk om dat de craving zo groot is (en in mijn geval de effecten het niet waard zijn om bij tepakken) Daar in tegen hoor ik wel goeden verhalen overslikken dat het beetje als mdma lite is met een snuffje speed. Duderino zei: sorry, ik weet echt niet waarover je het hebt. Kheb daar nog nooit over gehoord. Misschien omdat ik van belgie ben? Klinkt wel verleidelijk... Klik om te vergroten... Let op dit is een RC (Research Chemical), ik weet dat daar wat van illegaal zijn in belgie, maar niet allemaal? (ik weet dit niet zeker,ik woon ook niet in belgie) ik raad aan dit zelf uit te zoeken voor je dit wilt halen en gebruiken!"
"Hallo forum leden ik wou jullie wat informatie geven over 2-FDCK (ook wel 2f ketamine genoemd) Info : Man, 20, 65kg Ja het lijkt veel op ketamine ik kan er zelf geen verschillen tussen zien, op een na en dat is dat het 2 tot 3 uur duurt. Ook heb ik gemerkt dat het eerste anderhalf uur vrij intens is en dan rustig afbouwt. Na dat middel 3 weken (misbruikt) te hebben, ben ik er achter gekomen dat je niet al te snel een tolerantie opbouwt. Ik heb op het moment maar 10mg meer nodig om op het zelfde effecten te krijgen. Ik heb dit ook niet alle dagen achter elkaar gebruikt, meeste was 3 dagen achter elkaar. Ik ben niet gaan holen dat vind ik zelf geen fijn idee als je alleen bent. Van de misselijkheid waar sommigen mensen last van zouden hebben, heb ik geen last ja met lagen doseringen voel je dronken en draaierig. Maar dat kan je makkelijk oplossen door bij te nemen door het stapel effect. Wel heb ik gemerkt dat ik de volgende dag een mood lift had (Dat kan ook komen omdat ik van mezelf al vrij laag ligt) Waneer ik dit gebruik (tussen de 80-140mg) is mijn gedachten gang lastig te volgen, ben lichamelijk verdoofd (Helemaal verdoofd ben je niet je pijn grens ligt een stuk hoger) Ook ben je niet helemaal thuis maar nog wel in controle, als of je in soort limbo zit. lichamelijk is het niet te zien dat je hebt gebruikt, maar geestelijk ben je niet aanwezig. zelf kon ik niet slapen met dit middel, ook was ik voor mijn gevoel weer nuchter (3 uur na laatste inname kan je gewoon slapen) Wat ik persoonlijk wel apart vind is dat je geen kater hebt, maar waar is het addertje onder het gras? ik vond mijn ervaringen niet bijzonder of buitengewoon om er een trip report over te schrijven, ik hoop dat ik jullie zo voldoende heb geinformeert."