Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rabbithole zei: Ook meer van hetzelfde. Middelen die ik nog wil doen maar nog niet heb gebruikt: Mescaline 2c-i en meer 2c's DMT Mephedrone Methylone Meer verschillende soorten paddo's Opium Meer RC's En ongetwijfeld vergeet ik er nog wel wat. Klik om te vergroten..."
"1. Mdma 2. Truffels 3. 2cb Maar naar verwachtingen gaat LSD binnenkort in dit lijstje toetreden."
"Petrovic zei: 1. Dex/ normale speed. 2. Alcohol. 3. Diazepam. De voor en tegens bij elkaar opgeteld. De kater van MDMA vind ik te erg en te lang anders zou die op 2 staan. Klik om te vergroten... Ik vind dus de kater van mdma helemaal niet vervelend. Heb meestal 1 dag waarop ik me echt wat minder voel (de dinsdag zeg maar), maar ik neem altijd lekker de tijd om uit te brakken, en dat zweverige droomweekje is soms ook wel lekker. De kater van alcohol vind ik veel vervelender, al kun je die kater natuurlijk voorkomen door met mate te drinken, en kun je de kater bij mdma niet algeheel voorkomen."
"Petrovic zei: Rabbithole zei: Petrovic zei: 1. Dex/ normale speed. 2. Alcohol. 3. Diazepam. De voor en tegens bij elkaar opgeteld. De kater van MDMA vind ik te erg en te lang anders zou die op 2 staan. Klik om te vergroten... Ik vind dus de kater van mdma helemaal niet vervelend. Heb meestal 1 dag waarop ik me echt wat minder voel (de dinsdag zeg maar), maar ik neem altijd lekker de tijd om uit te brakken, en dat zweverige droomweekje is soms ook wel lekker. De kater van alcohol vind ik veel vervelender, al kun je die kater natuurlijk voorkomen door met mate te drinken, en kun je de kater bij mdma niet algeheel voorkomen. Klik om te vergroten... In het begin had ik ook nauwelijks last van de MDMA kater. Maar doordat ik het al wat langer gebruik en het soms te vaak achter elkaar heb gebruikt is die kater echt enorm. Als ik dan tv kijk en iets heeft een licht emotioneel gehalte dan moet ik echt vechten tegen de tranen. :P Ik voel me dan wel een weekje ongeveer down. Ik zit lekker op de blaren. Klik om te vergroten... Ja dan kan ik me voorstellen dat je kater erger is, maar als je het nu af en toe met mate zou gebruiken, zou je kater dan nog steeds zo erg zijn? Dat janken om niets heb ik sowieso ook hoor, niet alleen om verdrietige dingen, maar ook om mooie/gelukkige gedachten of dingen, en soms zelfs uit het niets. :P M'n goede vriendin Smulpaapje moest laatst bijna huilen toen iemand op haar werk had gezegd dat ze niet genoeg koffie had gezet. Geniaal. Maar dat vind ik niet per definitie vervelend."
"Hillbilly bastard zei: 1: Speed (liefst dex, maar een gewoon racemisch mengsel komt ook stipt op 1) 2: Mephedrone (alhoewel het de laatste tijd niet goed meer werkt doordat ik het teveel gebruikt heb) 3: MDMA (zelfde opmerking als bij mephedrone) Stimulanten zijn mijn ding! In mijn andere drugsrangschikking staat 4-fmp er nog in, maar daar vind ik de laatste tijd geen zak meer aan! Klik om te vergroten... Ben benieuwd naar waarom je mephedrone boven mdma plaatst..?"
"Jaa, ik ben ook echt superblij met de mini-slagroomspuit + 50 patronen + balonnen die ik voor m'n verjaardag heb gekregen."
"Ik heb absoluut geen probleem met rustig aan doen met balonnen, ik doe meestal ook best lang met een doosje van 10. Heb eergisteren 2 patronen genomen en sindsdien niks meer, maar dit weekend zullen er misschien een paar doorheen gaan. Maar ik kan nog wel even vooruit met die doos van 50."
"Dopezilla zei: Overigens, niet echt een blunder, maar toch noemenswaardig: Samen met W.F.L. kwam ik aan op Utrecht CS om terug naar Rotterdam te gaan, maar toen we de bus uitstapten bleek het helemaal vol te staan met ME, politie te paard, en politie met honden. Ook stonden er nog eens tientallen ME busjes. Aangezien we allebei redelijk doorgesnoven en ook al wat paranoïde waren konden we hier niet direct mee lachen. Snel een bus verder genomen en op een ander station bekomen van de schrik. Olle Klik om te vergroten... Hahahaha, dat is redelijk hilarisch!"
"Dopezilla zei: Ik zal je eens wat doodsschoppen geven, joh. Het was niet grappig! :P Okay, als jij het geweest was had ik ook wel gelachen. :P Olle Klik om te vergroten... Tja, het was ook geen intellectueel hoogtepunt in je leven, het moment waarop jij besloot om 5 zegels op een Tekno te nemen."
"Ook meer van hetzelfde. Middelen die ik nog wil doen maar nog niet heb gebruikt: Mescaline 2c-i en meer 2c's DMT Mephedrone Methylone Meer verschillende soorten paddo's Opium Meer RC's En ongetwijfeld vergeet ik er nog wel wat."