Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo benzodizzy1990, Ik ben ook al een half jaar verslaafd aan oxycodon/oxynorm.Over ruim een week word ik opgenomen in de detox van Parnassia. Kan je mij vertellen hoe dat verloopt en waar de behandeling uit bestaat? Las dat je in Jellenek hebt gezeten en dat het nu goed gaat. Ik hoop ook dat ik er van af kom want word gek van die obsessies. Alvast bedankt voor je antwoord. Grt Ellen"
"Hoi(leveldesigner) bedankt voor je reactie! Ik heb vorige jaar na een operatie veel oxycodon gekregen voor de pijn. Ik ben erg verslavingsgevoelig en kreeg al snel bij een hogere dosering een "euforisch"gevoel. Op een gegeven moment hadden de artsen door dat ik er aan verslaafd was en kreeg het niet meer.Heb het toen afgebouwd maar de "cravings"naar het middel bleef. Ik heb toen op internet iemand gevonden die het,illegaal natuurlijk,verkocht en behoorlijk veel besteld. Dus zo had ik ze toch.Maar je hebt natuurlijk steeds meer nodig van dit middel om het euforische gevoel te krijgen. Op een gegeven moment slikte ik zoveel dat ik dacht; dit kan niet meer!! Vervolgens hulp gezocht bij een verslavingsarts van Parnassia met een ambulante behandeling.Langzaam afgebouwd en ben er ook bijna,maar mijn verslaving is aan de kortwerkende oxycodon(oxynorm), die kreeg ik ook van de arts voor als ik erge "trek"had in de morfine.Als ik er daar een stuk of 4(10mg)van in nam kreeg ik weer "het lekkere gevoel". |Die "trek,obsessie"begint elke dag begin van de middag. De ene dag erger dan de andere dag. Ik weet dat het vergelijkbaar is met heroine alleen lichamelijk zal ik niet echt ziek worden(slik nog 2x 5mg p.dag en 3 kortwerkende in de middag)Het is dus voor mij meer de psychische afhankelijkheid waar ik van af moet en daar zie ik erg tegen op en lijkt me ook zeer zwaar.Ik hoop dat mijn verhaal nu wat duidelijker voor je is. Mag ik je ook vragen hoe lang bij jou de hunkering naar heroine bleef toen je clean was? Alvast bedankt!!"
"Heb net trouwens gebeld met de detox(waar ik opgenomen word),maar het behandelplan wordt besproken met de arts op de dag van opname.Dus wacht het maar af."
"Hoi leveldesiger, bedankt voor het delen van je verhaal. Het geeft mij weer wat hoop om hiervan af te komen."
"Ik ben al bijna een jaar verslaafd aan oxynorm. Dit helaas na veel pijn en een operatie daarna. Heb met hulp van Parnassia en huisarts geprobeerd af te bouwen wat helaas niet lukte. Nu ben ik onder behandeling bij de Miroya Kliniek in Amersfoort(ambulante behandeling) en ik kan het iedereen aanbevelen!! Ben in een week tijd van 60mg p.dg naar nu vandaag 10mg! Deze kliniek is gespecialiseerd in Opiaat en Heroine verslavingen. Dus als je wilt stoppen met deze "rotzooi"kan ik iedereen aanbevelen om de site te bezoeken en de folder te downloaden! Enige vereiste is "dat je echt wilt stoppen"en een "buddy"(iemand thuis die je kan begeleiden en zo je medicijnen achter slot en grendel houdt/beheerd). Na je intake krijg je een "noodtelefoonnummer"van hun en zijn ze 24 uur per dag bereikbaar voor je. Voor verdere vragen mail mij gerust!! Groet Ellen"