Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken van Oxynorm of heroine

Afkicken van Oxynorm of heroine

1 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
Ellen1960Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben al bijna een jaar verslaafd aan oxynorm. Dit helaas na veel pijn en een operatie daarna.
Heb met hulp van Parnassia en huisarts geprobeerd af te bouwen wat helaas niet lukte.
Nu ben ik onder behandeling bij de Miroya Kliniek in Amersfoort(ambulante behandeling) en ik kan het iedereen aanbevelen!! Ben in een week tijd van 60mg p.dg naar nu vandaag 10mg! Deze kliniek is gespecialiseerd in Opiaat en Heroine verslavingen. Dus als je wilt stoppen met deze "rotzooi"kan ik iedereen aanbevelen om de site te bezoeken en de folder te downloaden! Enige vereiste is "dat je echt wilt stoppen"en een "buddy"(iemand thuis die je kan begeleiden en zo je medicijnen achter slot en grendel houdt/beheerd). Na je intake krijg je een "noodtelefoonnummer"van hun en zijn ze 24 uur per dag bereikbaar voor je. Voor verdere vragen mail mij gerust!!

Groet Ellen
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Knap hoor, en volhouden hoor!
Miroya is inderdaad een goede instelling en om te slagen moet je inderdaad echt willen stoppen, anders heeft t gewoon geen zin.
Mooi dat je van 60 naar 10 mg bent gezakt, nu dat laatste beetje nog.
Realiseer je alsjeblieft wel dat die laatste loodjes altijd het zwaarst wegen.
Vooral wanneer je uiteindelijk op 0 komt te staan, je zult dan toch even erg ziek worden.
Maar het is het waard door te zetten.

heel veel succes,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."