#1
Ik ben al bijna een jaar verslaafd aan oxynorm. Dit helaas na veel pijn en een operatie daarna.
Heb met hulp van Parnassia en huisarts geprobeerd af te bouwen wat helaas niet lukte.
Nu ben ik onder behandeling bij de Miroya Kliniek in Amersfoort(ambulante behandeling) en ik kan het iedereen aanbevelen!! Ben in een week tijd van 60mg p.dg naar nu vandaag 10mg! Deze kliniek is gespecialiseerd in Opiaat en Heroine verslavingen. Dus als je wilt stoppen met deze "rotzooi"kan ik iedereen aanbevelen om de site te bezoeken en de folder te downloaden! Enige vereiste is "dat je echt wilt stoppen"en een "buddy"(iemand thuis die je kan begeleiden en zo je medicijnen achter slot en grendel houdt/beheerd). Na je intake krijg je een "noodtelefoonnummer"van hun en zijn ze 24 uur per dag bereikbaar voor je. Voor verdere vragen mail mij gerust!!
Groet Ellen
Heb met hulp van Parnassia en huisarts geprobeerd af te bouwen wat helaas niet lukte.
Nu ben ik onder behandeling bij de Miroya Kliniek in Amersfoort(ambulante behandeling) en ik kan het iedereen aanbevelen!! Ben in een week tijd van 60mg p.dg naar nu vandaag 10mg! Deze kliniek is gespecialiseerd in Opiaat en Heroine verslavingen. Dus als je wilt stoppen met deze "rotzooi"kan ik iedereen aanbevelen om de site te bezoeken en de folder te downloaden! Enige vereiste is "dat je echt wilt stoppen"en een "buddy"(iemand thuis die je kan begeleiden en zo je medicijnen achter slot en grendel houdt/beheerd). Na je intake krijg je een "noodtelefoonnummer"van hun en zijn ze 24 uur per dag bereikbaar voor je. Voor verdere vragen mail mij gerust!!
Groet Ellen