Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha vette report.. zo ervaren wij het ook meestal. was echt leuk om te lezen"
"Winehouse zei: Van hoofdpijn (onder invloed van speed) heb ik ook weleens last, Dat kloppende gevoel is vervelend, net alsof je je hartslag in je hoofd voelt bonken. Rustig zitten en water drinken helpt bij mij goed, eventueel wat paracetamol Klik om te vergroten... werkt bij mij ook het beste, echt veel last heb ik dan niet daarna"
"Wackie zei: Zelf een keer gebruiken, dan weet je wat het is en herken je het voortaan onmiddelijk. (iig zeker bij mensen die je kent) Klik om te vergroten... en het neusophalen, en aan de neus zittten. en bekijk zijn/ haar sleutels de groeven. als ze niet zijn afgelikt:P"