Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hou erg van combineren met drugs maar ben zeker van plan de LSD (sowieso de 1e keer) alleen te gebruiken. Ik kan waarschijnlijk aan 2C-B komen, dus zal dat eerst eens proberen. Las dat je als beginner tussen de 5 en 15 mg kunt nemen, iemand daar ervaring mee toevallig?"
"Ik heb gisteravond 2C-B geprobeerd samen met een vriend met wie ik vaker drugs gebruik. Ik had pillen van 15-18mg (grijze mojo-jojo’s met glitters) waarvan we beide 1 hebben geplugd. Ik had online wat onderzoek gedaan en leek me fijner te pluggen omdat het dan sneller werkt en je er een minder heftige body load van zou krijgen dan van slikken. Hij ging na het pluggen nog even douchen en terwijl ik alleen beneden was hakten de effecten er al heel snel hard in (ik denk binnen 5 minuten). Met name de visuals stonden in het begin heel erg op de voorgrond, maar ook een hele heftige bodyload met een overweldigende misselijkheid en zwaar gevoel. Mijn vriend merkte echter na meer dan een half uur nog helemaal niks terwijl ik volledig spacend op de vloer lag en alles zag bewegen, alle kleuren zag en alles zag glitteren en glinsteren. Hij heeft na een uurtje nog een kwart pil gesnoven en toen ging hij ook over de drempel. We werden allebei een beetje overgevoelig voor prikkels en binnen no time lagen we in ons blootje (ook al mijn sieraden moesten af) in de schemer op de grond met alleen nog een kaarsje aan. Zonder er over na te denken waren we opeens aan het seksen, aparte was dat daar geen hele bewuste opwinding/geilheid bij zat, maar meer een soort primitief instinct. Ik zag zijn gezicht continu bewegen, het ene moment was hij heel mannelijk met duidelijke kaaklijn en wenkbrauwen en op een ander moment werden zn jukbeenderen veel duidelijker en kreeg hij puntige oortjes en hele lange wimpers. Toen we samen volledig onder de de dekens lagen (in het donker) was er nog steeds heel veel licht en glitter en er kwam op een geven moment ook groen licht uit zn mond. Heel opvallend en fijn vond ik ook het overlopen in elkaar van de zintuigen, zo kon ik de muziek zien en beweging ruiken, en was het heel voor de hand liggend om mn emotie in kleur uit te drukken. Ik denk dat na een uur of twee de visuals al grotendeels verdwenen waren (met name de heftige kleuren en bewegingen) maar bij het bekijken van fotos op de laptop zag alles er nog steeds heel vreemd uit (ik dacht aanvankelijk dat mensen in een foto waren gefotoshopt omdat er niets van het perspectief klopte maar realiseerde me daarna dat het aan mn eigen waarneming lag ). Ik ben op geen enkel moment angstig geweest, vond de bodyload aan het begin wel heftig en naar maar dat zakte later gelukkig wel wat af. Zag ook een paar keer enge schaduwen op het plafond of had het gevoel dat er beesten of mensen in de kamer waren, maar bleef daarbij wel goed in contact met de werkelijkheid en had continu door dat wat ik zag en ervoer door de 2C-B kwam. Met name dus een enorme trip van de zintuigen/waarneming met daarbij wel intacte realiteits toetsing en dat laatste vond ik eigenlijk wel een beetje jammer (dat je dus heel goed weet en bewust blijft dat je hersenen je gewoon voor de gek houden). Ben nu wel nog nieuwsgieriger naar LSD"
"Hey Ik ben nieuw op dit forum (heb me net ook voorgesteld). Ik ben momenteel erg nieuwsgierig naar LSD. Ik heb heel lang gedacht dat tripmiddelen niet aan mij besteed zouden zijn omdat ik bang ben psychotisch te raken. Ik heb op wiet meerdere malen een slechte trip gehad waarbij ik enorm paranoide raakte en dacht dus dat ik van tripmiddelen dan ook vast angstig zou worden. Sinds een half jaar gebruik ik af en toe ketamine en dat geeft me ook wel tripachtige effecten waar ik juist heel erg blij van word en daarom ben ik nu toch ook wel nieuwsgierig naar LSD. Heeft iemand enig idee of het een terechte gedachte is dat de paranoia op wiet voorspellend is voor een negatieve ervaring met LSD? Groejes Elisa"
"Bedankt @Eik en @Mindless. Ik ga me eens verdiepen in truffels en 2-CB. Ik ben psychisch verder heel stabiel en zit over het algemeen prima in mn vel dus wat dat betreft zit het wel goed. Oh, en ik ben midden 30"