Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Mijn vriend in een afkickkliniek voor zijn cocaineversla Hey Nikita, Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Ikzelf zit in een soortgelijke situatie. Mijn vriend is vanaf vandaag voor 6 maanden naar een afkickkliniek gegaan. Ook hij heeft de keuze zelf gemaakt om op deze manier af te kicken en zich aangemeld. En ook wij mogen de eerste weken geen contact hebben. Aan de ene kant ben ik heel blij dat hij actie onderneemt maar aan de andere kant voelt het voor mij alsof de grond onder mijn voeten wegzakt. Eigenlijk moet je er niet zelf mee blijven zitten. Zelf ga ik af en toe naar Al-Anon, een variant op de AA voor familie en partners van verslaafden. Het is fijn om dezelfde soort verhalen te horen en je eigen verhaal te kunnen delen zonder dat er iemand een oordeel over jouw situatie heeft (wat bij vrienden en familie lang niet altijd het geval is). Als je behoefte hebt om te mailen kun je me een privé bericht sturen Sterkte!"