Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Techneut zei: Coke is de enige drug waar ik spijt van heb dat ik er ooit aan begonnen ben. Bijna alleen maar vervelende herinneringen aan. Gebruik het daarom ook niet meer, en raad jou aan hetzelfde te doen. Klik om te vergroten... Hoe is het je gelukt niet meer te gebruiken? Need tips!"