Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nu al een paar keer ervaring gehad met truffels. De eerste keer voelde de deken erg lekker aan en ging ik er dus compleet onder liggen. Ik had daarna het gevoel dat er iets in mn keel zat. Een stofje en soms een haartje. Alsof er werkelijk een kruimeltje ofzoiets in mn keel zat. Maar er zat niets. Nou dacht ik:”zal wel verbeelding zijn of ik krijg corona ofzo weet ik veel”. Nu ben ik erop gaan letten en de vorige keren kwam het ook voor. Als ik lekker meega in de trip vergeet ik het wel, maar soms komt het toch terug zonder dat ik me ervoor inspan. Kent iemand dit? Weet iemand hoe dit komt?"
"FredKroket zei: Nooit van gehoord. Lijkt me iets mentaals. Probeer volledig ontspannen de trip in de te gaan en alles los te laten Klik om te vergroten... Oh ik ontspan me echt compleet hoor. Dat het me de 2e en 3e keer gebeurt kan ik begrijpen, omdat ik dan al die gedachte in mn achterhoofd heb, maar dat het de eerste keer al gebeurde? Zou niet zomaar kunnen toch? Achja kan ook geen kwaad, was ff benieuwd. Bedankt voor je reactie!"
"Eve's drop zei: Ik heb dus exact hetzelfde, alleen dan waar mijn neus en keel samenkomen. Alleen met truffels, lijkt wel of ze mijn neus uit willen komen. Ontzettend irritant. Klik om te vergroten... Houd het gevoel erg aan dan? Want als ik gewoon doorga met de trip verdwijnt het wel, en dan komt het weer terug, en dan gaat het weer weg. Tstoort mij niet zo, vind het wel fijn als een soort eikpunt i guess 😅"
"juliemetvragen zei: Hey iedereen! Ik ben benieuwd naar jullie mening/ adviezen over mijn allereerste trip. Ik ben een vrouw van 26 jaar met autisme en ADHD. Al van mijn tienerjaren droom ik er al van om te trippen op psychedelics, maar heb dit nooit gedurfd tot dit weekend. Ik kamp al een paar jaar met verslaving. Tabak, alcohol en cocaine zijn middelen die ik frequent gebruik. Ik kan absoluut niet tegen cannabis, hier reageer ik heel slecht op en hierdoor was ik erg terughoudend om te trippen op truffels. Toch heb ik uiteindelijk de stap gezet omdat ik hoopte dat dit mij meer inzichten zou geven naar mijn verslavingen. Ik had een heldere intentie voor mijn trip. Op zamnesia heb ik de Atlantis truffels gekocht, vrij sterke dus. En hier heb ik iets meer dan een volledige dosis van gegeten. Na anderhalf uur begon ik de effecten al te voelen. Ik had dan ook uren voordien niets meer gegeten. Ik was samen met mijn beste vriend en voelde me enorm op mijn gemak, met een portie gezonde stress. Kleuren werden heel intens mooi, alles begon te "ademen" en mijn lichaam voelde vreemd, alsof mijn hoofd zweefde los van mijn lichaam. We hebben ongeveer ander half uur genoten van het uitzicht dat we hadden. Toen de visuals wat begonnen afnemen begon ik me iets meer "apatisch" te voelen en begon me wat te vervelen. Toen is de trip voor mij eigenlijk gestopt. Ik voelde me nog wel wat wazig, maar ik had geen behoefte om na te denken over dingen en de visuals waren volledig weg. Ik had gehoopt om inzichten te krijgen in mijn cocaine gebruik, maar heb na mijn trip zoals gewoonlijk weer gesnoven. Ik was teleurgesteld. Heb ik iets verkeerd gedaan? Wat kan ik beter doen bij een eventuele volgende trip? Ik heb nog 15 gram Atlantis truffels liggen, dus ik hoor graag wat jullie mij advizeren! Thanks!! Julie Klik om te vergroten... Dagdag! Voor mij helpt het best wel als ik flink tegen mezelf loop te lullen over van alles en nogwat, misschien een beetje de juiste kant op maar wel lekker vrij. Zo kan ik lekker in de trip blijven maar ook inzicht krijgen in mijn denken en doen. Heel misschien dat je hier iets aan hebt? In ieder geval is doorzetten een beetje belangrijk, en ook niet teveel verwachten. Er zijn een hoop mooie verhalen over trips die hele levens veranderen, maar niet alles gaat vanzelf. succes met je zoektocht naar zelfverbetering! Ik duim voor je."
"Dag mensen, Ik vroeg mij af of er daadwerkelijk verschillende soorten werkingen zijn bij de truffelsoorten. Allerlei websites en winkels bieden hun eigen soortjes aan met allemaal eigen bedachte namen. De een is wat "filosofischer", de andere wat "visueler", en weer een is heel erg "vrolijk". Nou dacht ik dus dat er maar 2 echte psychedelische stoffen zaten in truffels, namelijk psylocybine en psylocine. Hoe kunnen 2 stofjes verschillende werkingen hebben? Het leek mij vrij vergezocht en simpelweg marketing. Een overdreven fairydust verhaaltje om klanten te winnen. Zelfs toen ik deze vraag stelde aan de behulpzame kassamedewerkster van de smartshop, kon zij niet met een duidelijk antwoord komen. "Dat zou iets te maken moeten hebben met het kweekproces. Dan oogsten ze de truffels snap je". Maar goed, het maakt me ook niet enorm veel uit of het echt zo verleidelijk is, als er maar een consistente beoordeling is, die aantoont hoe "sterk" of "werkzaam" deze soort truffel is. Hoe denken jullie hier eigenlijk over? Wellicht iemand die hier écht iets over weet?"