#1
Hey iedereen!
Ik ben benieuwd naar jullie mening/ adviezen over mijn allereerste trip.
Ik ben een vrouw van 26 jaar met autisme en ADHD.
Al van mijn tienerjaren droom ik er al van om te trippen op psychedelics, maar heb dit nooit gedurfd tot dit weekend.
Ik kamp al een paar jaar met verslaving. Tabak, alcohol en cocaine zijn middelen die ik frequent gebruik.
Ik kan absoluut niet tegen cannabis, hier reageer ik heel slecht op en hierdoor was ik erg terughoudend om te trippen op truffels.
Toch heb ik uiteindelijk de stap gezet omdat ik hoopte dat dit mij meer inzichten zou geven naar mijn verslavingen.
Ik had een heldere intentie voor mijn trip.
Op zamnesia heb ik de Atlantis truffels gekocht, vrij sterke dus. En hier heb ik iets meer dan een volledige dosis van gegeten.
Na anderhalf uur begon ik de effecten al te voelen. Ik had dan ook uren voordien niets meer gegeten.
Ik was samen met mijn beste vriend en voelde me enorm op mijn gemak, met een portie gezonde stress.
Kleuren werden heel intens mooi, alles begon te "ademen" en mijn lichaam voelde vreemd, alsof mijn hoofd zweefde los van mijn lichaam.
We hebben ongeveer ander half uur genoten van het uitzicht dat we hadden.
Toen de visuals wat begonnen afnemen begon ik me iets meer "apatisch" te voelen en begon me wat te vervelen.
Toen is de trip voor mij eigenlijk gestopt. Ik voelde me nog wel wat wazig, maar ik had geen behoefte om na te denken over dingen en de visuals waren volledig weg.
Ik had gehoopt om inzichten te krijgen in mijn cocaine gebruik, maar heb na mijn trip zoals gewoonlijk weer gesnoven.
Ik was teleurgesteld.
Heb ik iets verkeerd gedaan? Wat kan ik beter doen bij een eventuele volgende trip?
Ik heb nog 15 gram Atlantis truffels liggen, dus ik hoor graag wat jullie mij advizeren!
Thanks!!
Julie
Ik ben benieuwd naar jullie mening/ adviezen over mijn allereerste trip.
Ik ben een vrouw van 26 jaar met autisme en ADHD.
Al van mijn tienerjaren droom ik er al van om te trippen op psychedelics, maar heb dit nooit gedurfd tot dit weekend.
Ik kamp al een paar jaar met verslaving. Tabak, alcohol en cocaine zijn middelen die ik frequent gebruik.
Ik kan absoluut niet tegen cannabis, hier reageer ik heel slecht op en hierdoor was ik erg terughoudend om te trippen op truffels.
Toch heb ik uiteindelijk de stap gezet omdat ik hoopte dat dit mij meer inzichten zou geven naar mijn verslavingen.
Ik had een heldere intentie voor mijn trip.
Op zamnesia heb ik de Atlantis truffels gekocht, vrij sterke dus. En hier heb ik iets meer dan een volledige dosis van gegeten.
Na anderhalf uur begon ik de effecten al te voelen. Ik had dan ook uren voordien niets meer gegeten.
Ik was samen met mijn beste vriend en voelde me enorm op mijn gemak, met een portie gezonde stress.
Kleuren werden heel intens mooi, alles begon te "ademen" en mijn lichaam voelde vreemd, alsof mijn hoofd zweefde los van mijn lichaam.
We hebben ongeveer ander half uur genoten van het uitzicht dat we hadden.
Toen de visuals wat begonnen afnemen begon ik me iets meer "apatisch" te voelen en begon me wat te vervelen.
Toen is de trip voor mij eigenlijk gestopt. Ik voelde me nog wel wat wazig, maar ik had geen behoefte om na te denken over dingen en de visuals waren volledig weg.
Ik had gehoopt om inzichten te krijgen in mijn cocaine gebruik, maar heb na mijn trip zoals gewoonlijk weer gesnoven.
Ik was teleurgesteld.
Heb ik iets verkeerd gedaan? Wat kan ik beter doen bij een eventuele volgende trip?
Ik heb nog 15 gram Atlantis truffels liggen, dus ik hoor graag wat jullie mij advizeren!
Thanks!!
Julie