Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben heb aan beide ogen netvliesloslating gehad en ben hieraan geopereerd. Nu vraag ik me af hoe onverstandig het is om nog drugs te gaan gebruiken. Verstandig is het natuurlijk nooit. Ik heb aan mijn chirurg gevraagd hoe groot de kans is om nog een loslating te krijgen. Toen zei die dat dat heel onwaarschijnlijk is. Toen ik vroeg of er nog dingen zijn die ik niet meer moet of mag doen zei die dat ik gwn alles mocht doen. Ook staat er nu minder spanning op mijn netvlies en zit die eigenlijk vaster dan normaal. Ik heb de chirurg ook nog gevraagd "hoe zit het met drugs?" Natuurlijk gaat heeft die me dat niet aangeraden. Kan natuurlijk nooit goed zijn voor je ogen. Maar aangezien mijn netvlies nu eigenlijk vaster zit dan normaal lijkt het me dat dat alleen maar beter is(joh). En ik dus ondanks dat het wel slecht is voor je ogen wel gewoon drugs kan gebruiken? Met niet meer risico dat er iets "mis" kan gaan dan iemand anders ? En kan mn netvlies loslating nog iets te maken hebben gehad met drugsgebruik ? (heb trouwens drugs gebruikt terwijl mijn netvlies los zat, maar dat wist ik toen nog niet)"