Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eergisteren met mijn vrouw naar Free Your Mind in AFAS-live geweest. Eerdere ervaringen met 5MAPB waren op Awakenings en ADE (en thuis). 15:30: Arriveren bij AFAS-live en nemen beide 1,5 pilletje 5MAPB, zou dan ±75mg moeten zijn. Op een eerder feestje getest met 1 pil en dat werkte ook goed, maar was net wat te tam. Laatste keer 1,5 was prima dus daar gaan we weer voor. Die hakte er toen wel ineens in dus ik ben er een beetje op voorbereidt. Ik ben altijd vrij gevoelig voor drugs en werkt ook vrij snel. 16:00: Gevoel begint langzaam op te komen en hakt er dit keer gek genoeg niet zo in. Len Faki begint net te draaien en die draait lekker. Ik voel me ook steeds lekker worden. Mn vrouw merkt nog niets. Om de 10 minuten vraag ik of ze al wat voelt maar nog helemaal niets. Ik ga ondertussen al lekker en voel me heerlijk. Een stabiele xtc-rush. Ze voelt lekker zacht en we dansen volop. Het cola'tje dat we samen drinken begint steeds lekkerder te smaken. 17:00: Bij m'n vrouw begint het eindelijk ook. We zeggen allemaal lieve dingen tegen elkaar en het blijft ongekend hoe zacht alles wordt. Het is zo fijn om tussen al die mensen te staan die ook hetzelfde voelen. We zijn gelukkig niet de enige van 40+ jaar. We geven complimenten aan mensen die er mooi uit zien, en van een vrouw krijgen we allemaal glitters op ons gezicht. Zo lief allemaal. M'n gedachten gaan wel alle kanten op en ik kan mij slecht concentreren op 1 ding. Maar dat is met techno ook wel lekker, niet nadenken en lekker meegaan op de flow van de beats en de dansende mensen. 18:00: Nina Kraviz begint te draaien. Ze heeft een wat aparte en rustigere stijl. Helaas lijkt dit ook wel invloed te hebben op het pilletje want het kakt allemaal wat in. Krijgen ook een beetje honger want hebben sinds het begin van de middag niets meer gegeten. Raketjes zijn op zo'n moment goddelijk. Ook maar een banaan met beetje hangen en wurgen gegeten want eten lukt niet zo goed. We hebben lichte kaakkramp, gelukkig heeft een vrouw smintjes, dat is ook wel ff lekker om wat in je mond te hebben. Mn vrouw kletst lekker hier en daar en ik sta nog steeds lekker te dansen. We worden wel wat loom. Aan de ene kant nog vol energie en voel me nog heerlijk, aan de andere kant lijkt het of de vermoeidheid erin sluipt. Maar we gaan nog steeds lekker. 20:00: Pan-pot begint te draaien en daar zit gelukkig wat meer tempo in. Eerdere keren had ik van 5MAPB een stabielere rush, nu kakte hij ineens wat in en blijft daarna op hetzelfde lagere level hangen. M'n vrouw is meer van de wereld en "weet het allemaal niet meer", als in geen gedachten. Ze is wel heel moe. Ze danst lekker met d'r ogen dicht en wordt wat hangerig tegen mij aan. 21:30: Pan-pot staan (het is een duo) nu met een heerlijk tempo te draaien maar we hebben het wel gezien na 5u bijna non-stop dansen en genieten. (einde zou om 22:00 zijn) Aan de ene kant wil ik nog verder dansen, maar m'n vermoeidheid in m'n benen en m'n hoofd winnen het. Het is ook wel mooi geweest. 23:00: Thuis nemen we even een douche, maar we hebben het gelijk echt heel koud. Dus snel in bed nog even intens knuffelen. 2:00: Woelen en woelen, gedachten gaan nog alle kanten op...volgens mij hebben we een uurtje geslapen maar zijn nu klaar wakker en honger. Dus we gaan naar beneden even wat eten. Mn vrouw krijgt niets door haar keel, enkel een kopje thee. Ze is wel ontzettend opgewonden dus we hebben heerlijke seks. Wat een genot is dat toch als alles nog zo zacht en fijn is. In die zin is de 5MAPB nog niet uitgewerkt. Hartslag is ook nog iets verhoogd maar niet zo erg als met 4FMA waarbij ik m'n hart in een borstkas voelde bonken de hele nacht. 7:00: Wakker. Blijkbaar zijn we beiden in slaap gevallen en hebben gelukkig paar uurtjes even goed geslapen. Ik voel mij wat duf, maar verder nog heerlijk en alles is nog steeds een beetje zacht. 16:00: 24 uur later en ik voel nog steeds licht de werking van het pilletje, als in slechte concentratie, een lichte "high" in m'n hoofd, zin om te dansen, alles nog een beetje zacht en ook nog lichte kaakkramp en op m'n lippen sabbelen. Maar verder voel ik mij ok en blij. Wat een chemische meuk is het toch dat het zo lang blijft werken. Met 4FMA had ik dat zelfs nog erger, daar leek geen eind aan te komen. Maar we hebben weer echt een memorabele topavond gehad dus dat heb ik er heel graag voor over. Absolute verrijking ook voor onze relatie deze feestjes, het is zo leuk met z'n tweeen! 5MABP is tot dusver wel 1 van mijn favo drugs omdat ik niet hoef bij te nemen en het vrij stabiel en controleerbaar de hele avond duurt. XTC ook wel vaker gebruikt, maar enkel thuis. Dat lijkt mij wat intenser (als in komt snel op, dan in golven en voelt gelijk zo jammer als het ineens minder wordt) en vraag mij af of ik daar dan wel 5 a 6 uur op een feestje mee voort kan. In die zin is 5MAPB voor mijn gevoel stabieler en duurt langer. Laatste keer had ik wel een dinsdagdip, kijken hoe dat nu gaat. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met 5MAPB op feestjes. Ik lees dat mensen er thuis een couchlock van krijgen. Daar heb ik zelf geen last van (alhoewel het halverwege een stukje inkakte). Heb het zowel thuis als op feestjes gebruikt."
"Zeehond zei: Heb het op tefeestjes wel eens gecombineerd met 4-fma (100/50 en 75/75) en vond dat allebei wel heel chill, lang werken en perfecte mix tussen beide stofjes. Klik om te vergroten... Je bedoelt 100mg 5mapb en 50mg 4FMA?"
"Ik en een vriend hebben al meerdere keren Kanna ET2 extract in de vaporizer gebruikt op 190 graden. Meestal wel i.c.m. een beetje Damiana en Wild Dagga omdat het extract anders door de zeefjes van de vaporizer gaat. Na het inhaleren werkt het ontzettend snel (binnen een minuut). Een heerlijke dromerige high. Een stuk lichter en subtieler dan wiet. Alles (kleuren, gevoel, geluid etc) beleef je wat intenser. Ook voel je wat meer euforie en een hele lichte XTC gevoel. Voordeel i.v.m. wiet is dat je helderder in je hoofd bent. Met wiet kunnen we vaak onze gedachten niet vasthouden en is het praten met elkaar lastig. Dan zit je met z'n tweeën suf voor je uit te staren omdat het niet lukt om ergens over na te denken/te praten. Met de Kanna praten we ronduit. Het effect houdt wat minder lang aan dan wiet. Ongeveer een uurtje. Verwacht geen wonderen, of de intensiteit van wiet maar het komt zeker in de buurt. Nog een voordeel i.v.m. wiet is dat we van de THC altijd erg moeten hoesten, dit hebben we bij Kanna niet. Gisteren voor het eerst de Kanna UB40 gebruikt. Dit is speciaal voor in de vaporizer (deze was lange tijd uitverkocht). Weer op de voorgeschreven 190 graden. Het duurde iets langer (paar minuten) voor het begon te werken. Niet zo dromerig dit keer maar meer een relaxt/voldaan gevoel. We besluiten even een rondje te lopen. Na 10 minuten begint hij er aardig in te hakken. Licht in mijn hoofd, een beetje zweverig. Niet onprettig Langzaam "settled" de Kanna zich en zijn we beiden heerlijk relaxt en praten voluit over van alles. Eenmaal thuis genieten we nog na met een goede whisky als langzaam de effecten wat minder worden. Daarna beide heerlijk (diep)geslapen. Conclusie is dat we erg fan zijn van Kanna. Hoewel minder intens heeft het dus wel veel voordelen t.o.v. wiet. Wat ons betreft een goede vervanger. Tevens is het goed te combineren met alcohol en wiet. Als je eerst Kanna vaporized en na een uurtje ofzo er wat wiet bij neemt knal je zo naar de sterren De reden dat ik dit schrijf is dat we nog niet heel veel over Kanna lezen, en de meeste gebruikers snuiven het. Dit hebben we nog niet geprobeerd. Kanna vaporizen is wat ons betreft een aanrader!"
"Ergens vorig jaar in de smartshop gevraagd naar "iets leuks" en de verkoper kwam met 5ml buisjes 5-MAPB en 4-FMA. Voor ons (2 vrienden die al diverse soorten drugs hebben gedaan) nog vrij onbekend. Alleen vaag wat over gehoord. De 5-MAPB hebben we diezelfde avond gebruikt, 2.5ml p.p. Dat was een geslaagde avond. Het gevoel kwam erg in de buurt van XTC. Over 4-FMA weinig duidelijke reviews/reports kunnen vinden over wat de effecten nu precies zijn. Alleen dat het wel lang duurt, en het niet kunnen slapen daarna. Dat weerhield ons er een beetje van om het al eerder te nemen. Maar na een jaar in de koelkast te hebben gewacht vonden we het nu wel een geschikt moment om het een keer te proberen! 2e puntje is dat we een 5ml flesje hebben gehad terwijl ik overal lees over mg doseren. Dus hoeveel werkzame stof zit er in, wat voor dosis moeten we nemen..? Afijn hier onze tripreport 21:00: Vanwege het verwachte langdurige effect nemen we het al vroeg op de avond in. Aangezien we met de 5-MAPB ieder met 2.5ml meer dan genoeg effect hadden leek een dosis van 2.5ml ons nu ook een goed idee. Met een beetje limonade was het prima te drinken. Nu wachten op het effect...altijd spannend en we zijn een beetje onrustig. 21:45: Langzaam en subtiel glijdt het effect binnen. We voelen ons wat energieker en het geeft een steeds lekkerder wordend gevoel. Na een uur wordt het effect echt goed merkbaar. Nog steeds erg energiek, praterig, knuffelig en zin om te zoenen. Alles voelt lekker zacht. Beetje zoals XTC maar minder heftig, wat subtieler allemaal. Door de energie zijn we wel wat onrustig. Hartslag is aardig verhoogd. Zo rond de 100/110bpm bij beide. 22:15: We besluiten zoals we altijd doen even lekker een rondje te lopen. Het is nog licht, maar wel erg grijs en grauw en het waait hard. Het is gelukkig niet koud. Het zicht is zoals met XTC een beetje mistig. We kletsen behoorlijk veel en zeggen om de 5 minuten "ik voel me echt heeeerlijk". We lopen een behoorlijk rondje zoveel energie hebben we. Thuis nemen we om de beurt even een douche. Het water voelt fijn en het is ook fijn om naakt te zijn. Alles voelt goddelijk zacht. (douchen is een goede tip om te doen, ook met XTC ) We zouden nu wel goed sex kunnen hebben echter ligt het vrouwelijk schoon al te slapen. 23:00: Het effect houdt goed aan. Het komt soms een beetje in golven. We hebben totaal geen honger. We drinken een lekker mixje en hebben lekkere relaxte muziek op staan. We hebben geen grote pupillen en amper kaakkramp gelukkig. 0:00: We gaan weer een rondje lopen. Het is nu donker, dat geeft weer een ander beeld. Het gevoel is wat gesetteld. Iets relaxter maar alsnog genoeg energie. We zijn nieuwsgierig wat een paar hijsjes wiet voor effect gaat hebben. We nemen 3 teugjes uit de vaporizer. Het geeft de 4-FMA weer een extra zetje. De wiet doet ook zelf z'n werk. Het is een heerlijke combi en we zijn een beetje van de wereld. We voelen ons nog steeds heerlijk en praten nog ronduit. Tevens weer een behoorlijk stuk gelopen. 1:30: De vermoeidheid begint een beetje te komen. Echter blijft onze hartslag onveranderd vrij hoog (100bpm). Het effect is eigenlijk ook nog niet heel veel minder. Alles is nog steeds heerlijk zacht en fijn. Wel wat relaxter en slomer maar nog steeds voel je de energie door je lichaam gaan. 2:00: We voelen ons voldaan en wat moeier en hebben zin om lekker te gaan slapen. We hebben ergens wel honger maar krijgen niets door onze keel. We eten maar een banaan en drinken een kop kruidenthee wie weet worden we dan wat relaxter want onze hartslag blijft maar doordenderen. 2:30: Ook het bed voelt heerlijk zacht. Als ik rustig lig en mijn ogen dichtdoe schieten mijn gedachten alle kanten op. Ik kan me niet concentreren op 1 gedachte. Alles schiet lukraak door mijn hoofd. Daardoor niet in slaap kunnen komen. Moe maar klaarwakker. Ik voel m'n hart ook nog steeds hard kloppen. 5:00: Nog steeds hetzelfde. Moe maar niet in slaap kunnen vallen. Effect wordt minder maar is nog steeds aanwezig. 7:00: Draaien, woelen...pff dit is weer zo'n nacht. Wat een enorm nadeel is dit toch. 9:00: 12 uur verder...Klaar met het gedraai en gewoel, ik ga er uit. Hier en daar wat slaap gepakt maar geen idee hoeveel. We voelen ons wat uitgeblust. Een lichte hoofdpijn en nog steeds weinig eetlust. Het gevoel is zelfs nog licht aanwezig. Voel nog steeds een soort energie en heb geen behoefte om te slapen ondanks dat we wel moe zijn. Hartslag is ook nog steeds verhoogd (85bpm). Conclusie: Wat een geweldig fijne avond hebben we gehad zeg! Het gevoel was heerlijk. En dat met maar 2.5ml. Was meer dan genoeg. Het gevoel gaat richting de XTC maar wat minder heftig/intens. Geen tintelingen in je lichaam maar alles is wel lekker zacht en zin om te knuffelen, en veel praten. En daarbij een heerlijke constante energie. We hebben vaak tegen elkaar gezegd dit moeten we vaker doen! Echter is de keerzijde dus dat we niet in slaap konden vallen en dat het effect maar blijft aanhouden. Er komt geen eind aan. Het komt heel langzaam en subtiel op, en blijft daarna uren en uren op hoog niveau. Het effect wordt daarna echt heel langzaam minder. Volgens mij niet echt goed voor je hart/lichaam als het zo lang blijft pieken. Ik kan me voorstellen dat je hier heel fijn een hele avond op kan dansen echter is dat misschien ook het gevaar dat je hart/lichaam door het dansen nog harder moet gaan werken dan dat het al doet. Een geslaagde avond en een hele fijne herinnering maar of we 4-FMA nog een keer gaan doen...? Voorlopig in elk geval niet"
"niemand weet het eigenlijk zeker? Iedereen DENKT dat ze lang houdbaar zijn? Ik heb dezelfde vraag"
"Prachtig geschreven zeg! Las het in een ruk uit. Wel een intense ervaring was het voor je."
"Erg mooi geschreven!"
"Mijn vrouw en ik zijn erg fan van 5-MAPB alleen als we het gebruiken op een technofeest kakt het soms aan het eind van de avond wat in. Is het dan een idee om halverwege de avond een kwartje XTC erbij te nemen voor wat meer energie? Hoe goed zijn deze 2 middelen te combineren? Ik neem nu meestal 50/75mg 5-MAPB en mn vrouw 75mg/100mg. We hebben ook ervaring met XTC."
"Ik doelde meer als ipv 100mg 5mapb, 50mg 5mapb en een kwartje xtc."
"Haha nee juist de overdagfeestjes. Is het gebruik van 100% xtc minder gevaarlijk dan 50/50 XTC/5mapb voor je hart?"