#1
Ik en een vriend hebben al meerdere keren Kanna ET2 extract in de vaporizer gebruikt op 190 graden. Meestal wel i.c.m. een beetje Damiana en Wild Dagga omdat het extract anders door de zeefjes van de vaporizer gaat.
Na het inhaleren werkt het ontzettend snel (binnen een minuut). Een heerlijke dromerige high. Een stuk lichter en subtieler dan wiet.
Alles (kleuren, gevoel, geluid etc) beleef je wat intenser. Ook voel je wat meer euforie en een hele lichte XTC gevoel.
Voordeel i.v.m. wiet is dat je helderder in je hoofd bent. Met wiet kunnen we vaak onze gedachten niet vasthouden en is het praten met elkaar lastig.
Dan zit je met z'n tweeën suf voor je uit te staren omdat het niet lukt om ergens over na te denken/te praten.
Met de Kanna praten we ronduit. Het effect houdt wat minder lang aan dan wiet. Ongeveer een uurtje.
Verwacht geen wonderen, of de intensiteit van wiet maar het komt zeker in de buurt.
Nog een voordeel i.v.m. wiet is dat we van de THC altijd erg moeten hoesten, dit hebben we bij Kanna niet.
Gisteren voor het eerst de Kanna UB40 gebruikt. Dit is speciaal voor in de vaporizer (deze was lange tijd uitverkocht). Weer op de voorgeschreven 190 graden.
Het duurde iets langer (paar minuten) voor het begon te werken. Niet zo dromerig dit keer maar meer een relaxt/voldaan gevoel.
We besluiten even een rondje te lopen. Na 10 minuten begint hij er aardig in te hakken. Licht in mijn hoofd, een beetje zweverig. Niet onprettig
Langzaam "settled" de Kanna zich en zijn we beiden heerlijk relaxt en praten voluit over van alles.
Eenmaal thuis genieten we nog na met een goede whisky als langzaam de effecten wat minder worden.
Daarna beide heerlijk (diep)geslapen.
Conclusie is dat we erg fan zijn van Kanna. Hoewel minder intens heeft het dus wel veel voordelen t.o.v. wiet. Wat ons betreft een goede vervanger.
Tevens is het goed te combineren met alcohol en wiet. Als je eerst Kanna vaporized en na een uurtje ofzo er wat wiet bij neemt knal je zo naar de sterren![:relaxed:]()
De reden dat ik dit schrijf is dat we nog niet heel veel over Kanna lezen, en de meeste gebruikers snuiven het. Dit hebben we nog niet geprobeerd.
Kanna vaporizen is wat ons betreft een aanrader!
Na het inhaleren werkt het ontzettend snel (binnen een minuut). Een heerlijke dromerige high. Een stuk lichter en subtieler dan wiet.
Alles (kleuren, gevoel, geluid etc) beleef je wat intenser. Ook voel je wat meer euforie en een hele lichte XTC gevoel.
Voordeel i.v.m. wiet is dat je helderder in je hoofd bent. Met wiet kunnen we vaak onze gedachten niet vasthouden en is het praten met elkaar lastig.
Dan zit je met z'n tweeën suf voor je uit te staren omdat het niet lukt om ergens over na te denken/te praten.
Met de Kanna praten we ronduit. Het effect houdt wat minder lang aan dan wiet. Ongeveer een uurtje.
Verwacht geen wonderen, of de intensiteit van wiet maar het komt zeker in de buurt.
Nog een voordeel i.v.m. wiet is dat we van de THC altijd erg moeten hoesten, dit hebben we bij Kanna niet.
Gisteren voor het eerst de Kanna UB40 gebruikt. Dit is speciaal voor in de vaporizer (deze was lange tijd uitverkocht). Weer op de voorgeschreven 190 graden.
Het duurde iets langer (paar minuten) voor het begon te werken. Niet zo dromerig dit keer maar meer een relaxt/voldaan gevoel.
We besluiten even een rondje te lopen. Na 10 minuten begint hij er aardig in te hakken. Licht in mijn hoofd, een beetje zweverig. Niet onprettig
Langzaam "settled" de Kanna zich en zijn we beiden heerlijk relaxt en praten voluit over van alles.
Eenmaal thuis genieten we nog na met een goede whisky als langzaam de effecten wat minder worden.
Daarna beide heerlijk (diep)geslapen.
Conclusie is dat we erg fan zijn van Kanna. Hoewel minder intens heeft het dus wel veel voordelen t.o.v. wiet. Wat ons betreft een goede vervanger.
Tevens is het goed te combineren met alcohol en wiet. Als je eerst Kanna vaporized en na een uurtje ofzo er wat wiet bij neemt knal je zo naar de sterren
De reden dat ik dit schrijf is dat we nog niet heel veel over Kanna lezen, en de meeste gebruikers snuiven het. Dit hebben we nog niet geprobeerd.
Kanna vaporizen is wat ons betreft een aanrader!