Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 maanden gewacht 5mei opnieuw

3 maanden gewacht 5mei opnieuw

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiemiddag iedereen,

Ik heb nu al 3 maanden geen X meer gebruikt, en nou is er 5mei een hardcore feest in de Kdanz in schagen (Penoze :rock: ) Ik wil hier weer gaan gebruiken.

Ik kan aan blauwe Mitsubishi's komen, mijn dealer zegt dat ze zijn getest op 165mg mdma.
Ik hoor en lees veel verschillende verhalen over deze pillen de een die vind het niks en de ander vind hem helemaal geweldig. Nou weet ik dat je dat niet aan de buitenkant van een pil kan zien of ie goed of slecht is.

Maar ik zou graag willen weten wat het effect ongeveer zal zijn als ik dan weer zou gebruiken. Hiermee bedoel ik qua love feeling, het knuffelen en alles helemaal geweldig vinden


Zijn er trouwens mensen in die omgeving die ook gaan?

Groetjes,
Jamie
D
DutchrollerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond!

Allereerst mijn reactie toen ik de woorden blauw en mitsu las: Wauw.
Ik zelf heb een half jaar lang aan de blauwe mitsu's gezeten 3-4 op een avond.
Ik nam ze in per half, aangezien ze behoorlijk sterk zijn en het was nog mijn begin periode met de XTC pillen. Hele mitsu's zijn ook zeer aan te raden!

Qua gevoel: Dit zijn echte love pillen, seksuele ervaring meegehad en in 1 woord: GEWELDIG!
Je gaat er ongelovelijk van klappertanden (als je hier gevoelig voor bent). Probeer daarom ook een bitje, of kauwgom te eten want de hoekjes van je tanden schuren er echt vanaf!
3 uur na inname van in totaal 1 pil zat ik zelf nog steeds te klappertanden, de love feeling is zeer aanwezig en ja, knuffelen is heerlijk. Zelf ben ik volledig straight, maar ook met jongen (goede vrienden) voelde ik echt een heuse 'broederband' ontstaan tijdens een knuffel.

Deze pillen zijn voor mij grensverleggend geweest; ik denk totaal anders over dingen zoals het begrip liefde, filosofie over natuur en chemie. Praten is het mooiste wat er is, het liefst praat je uren over 1 onderwerp maar dat is onmogelijk aangezien er zoveel dingen zijn die je wilt behandelen. Geslachtsdelen krimpen helaas zoals altijd, maar bij deze pillen groeide het geslachtsdeel verder dan bij een normale erectie (vandaar dat de seks ook heerlijk is).

En ja, alles is helemaal mooi. Als je verder nog vragen hebt over de blauwe mitsu's stel ze gerust!

Greetz!
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedenacht,

Bedankt voor je reactie dit geeft me weer een beetje hoop heb er namelijk 20 afgenomen :P
Ikzelf ben ook nog niet zo'n erg ervaren gebruiker, heb wel al een keer op 180 190 mg p.pil gezeten ikzelf neem maar 1 a 1.5 pil per avond. Ik weeg ook maar 68kilo en ben 1.78m lang dus denk dat het meer dan genoeg is voor mij :smilingimp:

Het deed me echt goed om van je te horen dat de love feeling zo aanwezig is met deze pil, ik vind dit toch wel het belangrijkste bij het gebruiken van xtc.

Klappertanden heb ik nooit echt veel last van gehad maar heb wel altijd een kauwgompje bij me just to be sure

Me vriendin gaat ook mee en wilt het ook is een keer proberen ze weegt ongeveer 60kilo en is ongeveer 1.67lang, ik zat te denken om haar een kwartje te geven om te kijken hoe ze hier op reageerd als zei zich goed voelt mag ze van mij altijd wat bij pakken. Of kan ze eventueel ook met een halfje beginnen?

Praten is inderdaad het mooist dat er is. Volledig mee eens! En dat je zoveel wilt vertellen over 1 onderwerp maar het niet kan omdat je vrijwel direct aan iets anders denkt en dat ook vrijwel direct zegt is erg herkenbaar maar dat zal bij iedereen wel zo zijn :tongueout:

Ik heb ff op pillreports gekeken en zag dat de blauwe Mitsu's een beetje driehoekig zijn hoe brak jij deze door de helft gewoon je tanden erop zetten en bijten?

Nogmaals bedankt voor je reactie :)

Greetz!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."