Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onlangs heb ik (m 45 jaar en ong. 84 kg) 2cb geprobeerd. Had niet veel ervering met tripmiddelen op paddos na, maar dat is 25 jaar geleden 1ste keer +-16mg, deed weinig, maar de nieuwsgierigheid bleef. 2de keer 24mg, dit deed al meer. Fijne mdma achtig euphorie met daarbij Subtiele visuals. Ademende voorwerpen, intensere kleuren etc. Maar vrij subtiel 3de keer 32 mg. Dit sloeg aan. Heerlijk trip. Erg genoten en ook verwondering. Aangezien de 2cb zo beviel, zit ik te denken om vanavond 4-ho-met te nemen. Ik heb 2 pellets van 21 mg. Ik zit te denken om 1,5 pellet te nemen, +- 30 mg. Want wat ik zoal lees is dit voor de meesten een erg fijne dosis. Maar nu mijn vraag. Ik vind 3mmc een fijne drug en lees over mdma en 2cb dst dit een fijne combi is. Nu vraag ik mij af of 3mmc en 4-ho-met goed te combineren is en wat het effect zou kunnen zijn. Is die combi kwa effect aan te raden of is alleen 4-ho-met een betere optie. Graag hoor ik jullie ervaringen."
"Nadat 3mmc is verboden zijn velen, waaronder ik, op zoek naar een alternatief. Ik kreeg een mail van een vendor en daarin stond 4mpm. Deze rc heb ik niet eerder voorbij zien komen en vroeg mij af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en kunnen vertellen hoe dit goedje beviel. Ik heb gezocht op google maar kon er niet heel veel over vinden. Ben benieuw naar de ervaringen en of het evt een waardige 3mmc vervanger kan zijn"
"Hallo, Ik heb al gezocht maar kan kan niet echt een duidelijk antwoord vinden. De vendor gaf me ook niet echt een duidelijk antwoord. Bij een bepaalde vedor verkopen ze "normale" machinaal gemalen 3mmc en fine crystalline powder.. Ook machinaal gemalen Kan iemand mij uit ervaring vertellen wat het verschil is tussen die 2, behalve de prijs? Zit er verschil in fijnheid? Werking? Etc? Bedankt alvast"
"🐺PsyTekz zei: 3-mmc = 3-mmc . Is die nu gemalen, geplet, tussen je voeten vermorzeld of machinaal vermalen. Het blijft 3-mmc. Klik om te vergroten... Ja ik weet dat 3mmc, 3mmc is. Kwa uitwerking zal het hetzelfde zijn. Wat ik meer bedoel is: Het is beide machinaal gemalen, maar waar zit het verschil waardoor het als 2 producten verkocht wordt. Is het ene fijner gemalen dan het ander? Of is er een ander verschil ..."
"Ik snap dat het effect voor iedereen anders is. Want op reddit lees ik juist dat het een fijne combi is. Vooral als je de 3-mmc slikt. Verwarrend zo haha"