Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry door een fout had ik de helft van het verhaal verwijdert. En daardoor had ik helemaal geen zin meer om het opnieuw te schrijven ik ben er op dit moment weer mee bezig. Maar ik krijg dit bericht hierboven niet verwijdert of ken het niet bewerken. Sorry!"
"Hallo ik ben Dudev. Ben 20 jaar en weeg 58kilo en ben ben 1.68 lang. Nieuw op het forum, ik kijk al een tijdje hier rond zonder ingelogt te zijn maar ik dacht nu ga ik me even regristreren en actief zijn. Ik heb een x XTC genomen maar dat is denk nu 6 jaar geleden totaal domme beslissing, was er niet op voorbereid , en herriner niet heel veel ervan. Me verhaal: Vrienden van me gebruiken al een tijdje afentoe XTC. En ik kreeg dacht er al een tijdje aan om het een x te proberen ( goed proberen ik zie het eigenlijk als een 1ste x goed) Nu had ik met al me vrienden afgesproken dat ik het wou uitproberen. En hadden we in de duinen een plekje uitgekozen waar we heen gingen met een kampvuurtje en spullen. Ik heb veel op dit forum gekeken en had me voorbereid met spullen. Zoals een laserlamp, een gehele afspeellijst. wat appels en veel water. En wat vuurwerk dat leek me wel leuk."
"Hallo! Ik heb 2 weken geleden voor de 2de xtc genomen, en dit was geweldig! lekker gechilt, veel gepraat en een super tijd gehad, was wel 4 a 5 uurtjes aant spacen van een halve. Maar dan nu de vraag, ik wil eigenlijk volgende week XTC gaan gebruiken om de vakantie lekker af te sluiten. Maar is dit wel goed? dan heb ik 3 weken er tussenin gehouden. Dus de space is totaal anders neem ik aan? En ik wil maar een halve BlauweDefqon nemen. Dus is de space wel goed genoeg met 3 weken pauze erin, en daarna word het gewoon niet meer doen alleen op een vet feest. Ik ben bang dat ik dan genoegen neem met het effect en dat dat effect voor mij is, terwijl 2 weken geleden het effect super was. (sorry als ik beetje moeilijk overkom met me typen) *Deze vraag zal wel veel gevraagt zijn maar ik ken het op dit moment even niet vinden in het forum & ik zie nu pas de datum, maar het is pas 1 week geleden dat ik XTC heb genomen :P Maar alsnog jullie mening wil ik graag horen!"