Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlauwe Defqon / 2de keer XTC

Blauwe Defqon / 2de keer XTC

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DuDevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry door een fout had ik de helft van het verhaal verwijdert.
En daardoor had ik helemaal geen zin meer om het opnieuw te schrijven ik ben er op dit moment weer mee bezig.
Maar ik krijg dit bericht hierboven niet verwijdert of ken het niet bewerken.

Sorry!
D
DuDevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik ben Dudev.
Ben 20 jaar en weeg 58kilo en ben ben 1.68 lang.

Nieuw op het forum, ik kijk al een tijdje hier rond zonder ingelogt te zijn maar ik dacht nu ga ik me even regristreren en actief zijn.

Ik heb een x XTC genomen maar dat is denk nu 6 jaar geleden totaal domme beslissing, was er niet op voorbereid , en herriner niet heel veel ervan.

Me verhaal:

Vrienden van me gebruiken al een tijdje afentoe XTC.
En ik kreeg dacht er al een tijdje aan om het een x te proberen ( goed proberen ik zie het eigenlijk als een 1ste x goed)

Nu had ik met al me vrienden afgesproken dat ik het wou uitproberen.
En hadden we in de duinen een plekje uitgekozen waar we heen gingen met een kampvuurtje en spullen.
Ik heb veel op dit forum gekeken en had me voorbereid met spullen.
Zoals een laserlamp, een gehele afspeellijst. wat appels en veel water.
En wat vuurwerk dat leek me wel leuk.
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
waar is de rest?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."