Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal! A.s. zaterdag ga ik waarschijnlijk voor het eerst mdma (kristallen) gebruiken op een festival, mits het goed voelt natuurlijk. Ben daar met vertrouwde mensen die vaker gebruikt hebben. Info over mij: 1.65 cm, 52 kg, 26 jaar oud en nog nooit iets gebruikt. Wat raden jullie aan qua dosering? Met name de startdosering vind ik lastig. En wat met bijpakken: doen? En zo ja, welke dosering? Ik wil er trouwens bommetjes van maken! Wil niet op goed geluk wat van mijn pink aflikken. Daar nog tips voor qua vloei of capsules?"
"De Dunne zei: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Lees deze handleiding eens goed door. Daar staat alle info in over xtc/mdma gebruik. Klik om te vergroten... Thanks! Die heb ik gelezen, kwam daarmee alleen niet uit de meest verstandige begindosis."