Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer mdma

Eerste keer mdma

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zekerde 1e keer niet te hoog doseren. Niet alleen omdat dat slechter is maar ook om het leuk te houden in de toekomst. Als je vaak hoog doseert heb je voor je idee steeds meer nodig. Less is more met mdma. Hoe minder en hoe minder vaak je gebruikt, hoe langer het leuk blijft.
D
DruppelsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi allemaal!

A.s. zaterdag ga ik waarschijnlijk voor het eerst mdma (kristallen) gebruiken op een festival, mits het goed voelt natuurlijk. Ben daar met vertrouwde mensen die vaker gebruikt hebben.

Info over mij: 1.65 cm, 52 kg, 26 jaar oud en nog nooit iets gebruikt.

Wat raden jullie aan qua dosering? Met name de startdosering vind ik lastig. En wat met bijpakken: doen? En zo ja, welke dosering?
Ik wil er trouwens bommetjes van maken! Wil niet op goed geluk wat van mijn pink aflikken. Daar nog tips voor qua vloei of capsules?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Lees deze handleiding eens goed door. Daar staat alle info in over xtc/mdma gebruik.
D
DruppelsLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Lees deze handleiding eens goed door. Daar staat alle info in over xtc/mdma gebruik.
Klik om te vergroten...
Thanks! :) Die heb ik gelezen, kwam daarmee alleen niet uit de meest verstandige begindosis.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht. Rekensommetje: 52 kg x 1= 52 mg mdma. 52 kg x 1,5= 78 mg mdma. Dat is je volledige dosis voor die dag als je het “verstandig” wil houden. Je zou 2/3e van je totale dosis als begin kunnen nemen en dan een uurtje of 2 a 3 later de 1/3e die nog over is. In een vloeitje kan idd , dan smaakt het ook niet zo vies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."