Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tramadol, het onschuldige goedje wat de dokter mij voor bleef schrijven, en wat mij langzaam pijn deed, zonder dat ik het echt door had. Ik was destijds 19 jaar, ongeveer een jaar geleden toen ik heel veel last van mijn knie kreeg. Hiervoor ging ik naar de dokter en deze constateerde dat mijn kraakbeen kapot aan het gaan was. Deze beste man zei niks voor mij te kunnen betekenen behalve een pijnstiller mee te geven. Hier maakte ik voor het eerst kennis met Tramadol. Ik ben intussen 20 jaar en werk 4 dagen in de week. Ik maak dagen van 7 uur waar ik een uur tussentijds pauze heb om even te kunnen zitten. Verder loop ik de hele dag door. Alles bij elkaar loop ik plus minus 7 uur per dag. Dit in combinatie met voetbal maakte mijn knie langzaam kapot vanbinnen. Tramadol was noodzakelijk om te kunnen functioneren. De tramadol slikte ik in de hoogste dosis die de huisarts mij kon voorschrijven. Ik kreeg tabletten van 100mg en moest er 3 per dag slikken, om de 8 uur. Zodra ik uit ben kwam ‘s ochtends nam ik de eerste in en tegen dat ik bij mijn werk kwam was ik al suf en zweterig. Ik dacht bij mezelf; Komop, doorzetten. Je kan niet thuis gaan zitten door een beetje kniepijn. Maar ondertussen voelde ik mij constant akelig. De pijn bleef ook maar aanhouden dus ik begon me af te vragen of de dokter wel de juiste constatering had gedaan. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan en deze kwam uit op hetzelfde en de Tramadol bleef aanhouden. Ik heb direct een second opinion aangevraagd en ik ben naar Medinova in Breda gegaan. Ondertussen slikte ik 3 maanden Tramadol. Bij Medinova kwamen ze erg snel tot de conclusie n.a.v foto’s van mijn knie dat mijn knieschijf niet diep genoeg was. De desbetreffende arts vroeg wat ik aan medicijnen slikte en toen ik dit vertelde schrok hij zich kapot. Hij raadde me aan direct te stoppen na 3 maanden tramadolgebruik en zei erbij dat dit wel even minder fijn kon gaan zijn. Ik kon mezelf hier niks bij voorstellen want ik slikte ze tenslotte maar 3 maanden. Toen kwam het moment dat ik er cold turkey mee stopte. Geen hulpmiddelen of vervangende pillen, gewoon even doorbijten. En doorbijten was het. Ik ben uiteindelijk 2 weken echt ziek geweest. Ik voelde me 2 weken echt ontzettend akelig. M’n maag kon geen eten verdragen en ik kotste alleen maar. Ik zweette ontzettend en had 0,0 concentratievermogen. Gelukkig is dit allemaal achter de rug en ben ik helemaal de oude, binnenkort ga ik naar een goeie fysio voor mijn knie en zal een jaar lang welelijks naar de fysio moeten. Met voetbal ben ik moeten stoppen helaas maar dat is niet anders. Ik post dit bericht om te laten zien dat een pilletje van de dokter daadwerkelijk schade kan aanrichten. Sorry voor dit lange verhaal maar ik wilde het even kwijt!"
"acht.zes zei: Voor een ervaren gebruiker geen enkel probleem maar je kan je nog een beetje duf voelen ja. Ligt er aan hoe veel je blowt. Alcohol na Wiet is oké Alcohol plus wiet is oké. (TEGELIJKERTIJD dus) Je eerst helemaal zat zuipen en dan een joint is niet oké, dan word je beroerd en ga je kotsen. Klik om te vergroten... Ligt er wel voor een deel aan hoe ervaren je bent op het gebied van wiet roken. Ik voor, tijdens en na het drinken graag een jointje en gaat altijd goed, plus het vermindert mijn kater."
"als ik iets gebruik eindig ik altijd liggend op de bank waar na een maat zei: ‘Op jouw grasteen zetten we later: Wel van de kaart, maar niet van de bank.’"
"Dit verhaal heeft even een korte introductie nodig. Het kan een lang stuk worden maar ik hoop dat jullie het waarderen. Truffels voor mama? Mijn moeder heeft last van chronische clusterhoofdpijn. Nu heb ik vaker gelezen en ken ik ook mensen bij wie truffels helpen tegen de clusterhoofdpijn. Dus ik kreeg m’n moeder zover om ze te proberen. Ik haalde ze bij de coffeeshop en legde ze in de koelkast en moeders zou ze proberen wanneer ze er klaar voor was in een lage dosis (3 gram). Helaas zei mam een paar dagen later dat ze het toch niet durfde en ze weg wilde gooien. Nou weet ze dat ik er ervaring mee heb dus ik vroeg of ik ze mocht. Dit was oké, maar ze vroeg het thuis te doen zodat ze kon zien hoe ik me voelde. Ik ging hiermee akkoord. De truffels Ik heb het bakje truffels gepakt, 8 gram afgewogen (heb nooit veel nodig) en heb ze zo fijn mogelijk gesneden. De waterkoker heeft ondertussen aangestaan en ik gooi m’n truffels in de cup a soup. Ff in laten trekken en drinken maar. Zodra ik de soep op had ben ik rustig op de bank gaan zitten en ben ik gaan wachten tot het zou gaan beginnen. Moeders was nog aan het opruimen en haar vriend (die totaal geen ervaring met drugs heeft) zat op de bank naast me en bleef me aankijken om me in de gaten te houden. Op een gegeven moment merkte ik dat mijn zicht wazig werd en ik werd echt mijn trip ingeschoten. Mijn moeder en haar vriend zagen dit en vroegen of het goed ging. Ik antwoordde met de slappe lach. Nadat ik uitgelachen was en naar het plafond zat te staren ben ik mijn bed ingekropen. De bedoeling was muziek luisteren maar toen ik in mijn bed lag schoten er allerlei gedachtes razendsnel door mijn hoofd. Ik heb al eerder een truffel report geschreven en daarin schreef ik dat ik tijdens die trip veel mooie gedachtes had die ook droevig waren. Deze keer was dit exact hetzelfde. Bepaalde gebeurtenissen heb ik helemaal kunnen herhalen in mijn hoofd en dit was ontzettend mooi maar ook verdrietig tegelijk. Zo heb ik heel het proces van mijn vader die ernstig ziek werd opnieuw voor me gezien en hoe dat was. Dit was zo ontzettend mooi. Ik heb terug kunnen denken aan de beste momenten. Hierna werd ik een beetje misselijk toen ik mijn ogen open deed en ben ik naar de wc gestrompeld en heb een beetje overgegeven. Gelukkig vond ik dit niet heel vervelend. Ik ben toen maar gelijk beneden gaan zeggen dat het goed met me ging en dat ik wilde proberen alles alleen te doen. Ze snapten me uiteraard niet toen ik het had over alles alleen doen maar ze vonden het prima. Zo ben ik in mijn bedje lekker verder gaan trippen. Ik besloot de radio aan te zetten en met mijn ogen dicht te liggen. Op de radio waren leuke verhalen maar ik kan mij die niet meer herinneren. Hierna ben ik in slaap gevallen en werd ik de volgende ochtend fris en fruitig wakker."
"Bij deze mijn tweede report over een rare avond/nacht. Het zal misschien wat lang zijn, maar om zelf een beter inzicht te krijgen over wat er precies gebeurt is ga ik mijn hele dag en nacht vertellen. Het begon met de laatste dag van mijn vakantie. Dit was afgelopen zomer. De laatste avond lekker uit eten geweest en het nodige gedronken. Wij zouden om 5 uur ‘s ochtends vliegen dus ik besloot niet te slapen en ging redelijk dronken het vliegtuig in. Eenmaal in Nederland aangekomen te zijn heb ik niet meer geslapen en ik wilde graag even naar mijn oma om haar te verrassen. Nadat ik bij mijn oma was geweest ging ik richting een goede vriend van mij. En hier begon het spektakel! We waren met zijn tweeën in zijn huis en we hebben wat jointjes gerookt. Toen we lekker stoned waren gingen we naar buiten om even met wat vrienden te chillen. Op dat moment was ik al ongeveer 35 uur wakker. Ik had er eigenlijk verrassend weinig last van. We besloten om even een biertje te gaan doen in het café met de jongens en zo nu en dan rookten we nog een jointje. Ik had mijn moeder al een berichtje gedaan dat ik bij mijn vriend bleef slapen, dus we hadden een hele nacht te gaan. Hier begon de grote pret. We gingen met 4 jongens richting het huis van de vriend van mij, en één van de 4 had nog wat leuks bij zei die. Dit bleken pillen xtc te zijn. Ik besloot een halve te nemen. (Op dat moment 40 uur wakker.) Toen deze eenmaal inkickte werd ik als het ware in mijn trip geschoten. Ik ben gaan liggen op de bank en intens gaan genieten. Maar deze keer was de trip anders. Na nog een jointje te hebben gerookt werd de trip erg hevig op een hele goede manier. Ik stak een peuk op en deze askop begon op één of andere gif te lijken die ik op Facebook had gezien. Mijn vrienden kregen het gezicht van andere vrienden van mij en toen wist ik het. Ik was aan het hallucineren. Dit ging uren door. Één van de jongens had ik al een hele tijd niet gezien, misschien wel een jaar. Maar ik kende die jongen al sinds wij 3 waren. Samen hebben wij herinneringen van vroeger opgehaald, en dit was super. Toen ik aan het hallucineren was maakten de jongens zich een beetje zorgen. Ik was helder genoeg om ze duidelijk te maken dat ik alleen maar genoot. Deze intense trip hield uren aan. De trip begon uit te werken en we besloten nog een jointje te roken en toen alvast op bed te gaan liggen. Echter sliep ik binnen de minuut. De volgende dag had ik helemaal geen kater en was ik helemaal fit. Dit verbaasde mij ook. Deze trip is er een om nooit te vergeten. Groetjes!"
"Ik wil jullie graag meenemen in een avond die ik niet snel vergeet. Dit omdat ik mij erg heb vermaakt, en dat mensen graag wil laten lezen! Het begon allemaal rustig. Ik was met 6 vrienden en zij hadden besloten om XTC te gaan gebruiken. 2 van mijn vrienden hadden dit nog niet eerder gedaan, de overige 4 wel. Ik was de tripsitter samen met mijn sixpackje hoegaarden, wat flesjes Heineken en mijn grammetje Amnesia. Het begon allemaal vrij leuk. De jongens wachtten rustig tot de XTC ging werken en ik rookte rustig mijn jointje en dronk mijn biertje. Ik probeerde me zoveel mogelijk afzeidig te houden zodat zij lekker konden genieten. Tot ik moest bijspringen. 1 van de jongens die dit nog niet eerder had gedaan werd misselijk, wat niet raar is weet ik uit eigen ervaring. Ik nam hem even rustig mee de achtertuin in en heb hem even laten zitten. Tot er een flinke waterval uit zijn mond kwam. Hij was gelijk opgelucht. Eigenlijk voelde hij zich vrijwel direct goed. Hij dronk even wat water en voegde zich weer bij de rest waar ik mijzelf op een afstandje hield. Plots kwam er een andere jongen naar me toe met de mededeling dat hij niks voelde en dat hij naar huis wilde. (Hij woont op steenworp afstand van waar wij waren.) ik zei dat hij nog even rustig moest afwachten en dat het vanzelf zou komen maar hij was eigenwijs en ging zijn bed in. Nog geen half uur later belde hij dat hij weer onderweg terug was. Want uiteraard sloeg de xtc in. Waar de jongens aan het feesten, knuffelen, rondlopen en het blowen waren, keek ik nog steeds toe. Ik vond dit leuk genoeg en wil altijd een tripsitter ergens bij hebben, en nu was het mijn beurt. Even later kwam de zus van degene van wie het huis was even langs, maar compleet onverwachts. Mijn vriend (haar broertje) praatte even met haar en vroeg of ze wat wilde drinken, maar ze moest gelijk door. Ook ik ken haar heel goed dus heb er nog even mee staan praten voor ze wegging. Toen dat allemaal opgelost was hebben de jongens heerlijk doorgetript. Ze hadden het echt nar hun zin en één voor één kwamen ze naar me toe om te laten weten dat ze erg blij waren dat ik er was. Zelf woon ik als enige niet op het dorp bij de jongens dus ik bleef slapen in het huis waar we daar waren. Ik wist dat de ouders een week weg waren en heb gevraagd of er meerdere wilden blijven slapen. Eindstand bleef iedereen slapen. Toen hun trip begon uit te werken waren ze erg moe en heb ik voor iedereen een matras neergelegd inclusief een deken met kussen. Toen ik dat heb gedaan heb ik nog een jointje gerookt en een paar biertjes op. Die vielen erg goed waardoor ik ook helemaal niet meer nuchter was. We zijn toen nog een film gaan kijken en daarna ons bed opgezocht. Al met al dus een hele plezierige avond! Ik hoop dat jullie plezier hebben aan het lezen van mijn eerste tripreport! Groetjes!"
"De Dunne zei: Welkom Druksding! Wat leuk eens een rapport te lezen van een tripsitter. Erg leuk! Ook goed geschreven hoor. Dat stukje dat die ene dacht dat het niet werkte en naar bed wilde, stond zo weer op de stoep hahaha. Goed zeg! Je lijkt me ook een goede tripsitter qua verzorging. Matrasjes etc, mee met kotsen. Chapeau hoor. Zo klinkt tripsitten wel leuk om te doen. Misschien bied ik het eens iemand aan in de toekomst. Wel ben ik al een aantal keer de BOB geweest op een festival. Dan ben ik 100% nuchter en de rest aan de xtc, coke, wiet en/of drank. Best leuk eens een festival te pakken op die manier. Al geef ik eerlijk toe dat meedoen met de drugs mij beter bevalt. Klik om te vergroten... Compleet mee eens, meedoen is leuk! Maar ik was er op dat moment niet voor in de stemming, daarom leek het mij geen slim idee. Ik kan net zo genieten van anderen als dat ik zelf drugs gebruik, dus why not dacht ik!"
"Fenrir zei: Inderdaad, leuk om een trip report van een sitter te zien @Druksding! Dat is het ook wel (al is van de kaart zijn toch mooier). Aangezien ik momenteel geen MDMA gebruik ben ik de aangewezen tripsitter, het wordt toch altijd wel leuk hoor! Klik om te vergroten... Het is maar net wat je er zelf van maakt!"
"De Dunne zei: Met Smoking Gold slim, king size. Of als ze “stiekem” mee moeten, dus in een formaat van een shaggie dan Rizla rood. Klik om te vergroten... Probeer eens Greengo 1 1/4 vloei, iets groter dan Rizla rood, perfect voor in een pakje peuken!"
"De Dunne zei: Bedankt voor de tip! Klik om te vergroten... Je kan er zelfs als je dat fijn vind kleinere tipjes bij vinden!"