Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport van een tripsitter (XTC)

Tripreport van een tripsitter (XTC)

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DruksdingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil jullie graag meenemen in een avond die ik niet snel vergeet. Dit omdat ik mij erg heb vermaakt, en dat mensen graag wil laten lezen!

Het begon allemaal rustig. Ik was met 6 vrienden en zij hadden besloten om XTC te gaan gebruiken. 2 van mijn vrienden hadden dit nog niet eerder gedaan, de overige 4 wel. Ik was de tripsitter samen met mijn sixpackje hoegaarden, wat flesjes Heineken en mijn grammetje Amnesia.

Het begon allemaal vrij leuk. De jongens wachtten rustig tot de XTC ging werken en ik rookte rustig mijn jointje en dronk mijn biertje. Ik probeerde me zoveel mogelijk afzeidig te houden zodat zij lekker konden genieten. Tot ik moest bijspringen.

1 van de jongens die dit nog niet eerder had gedaan werd misselijk, wat niet raar is weet ik uit eigen ervaring. Ik nam hem even rustig mee de achtertuin in en heb hem even laten zitten. Tot er een flinke waterval uit zijn mond kwam. Hij was gelijk opgelucht. Eigenlijk voelde hij zich vrijwel direct goed. Hij dronk even wat water en voegde zich weer bij de rest waar ik mijzelf op een afstandje hield.

Plots kwam er een andere jongen naar me toe met de mededeling dat hij niks voelde en dat hij naar huis wilde. (Hij woont op steenworp afstand van waar wij waren.) ik zei dat hij nog even rustig moest afwachten en dat het vanzelf zou komen maar hij was eigenwijs en ging zijn bed in. Nog geen half uur later belde hij dat hij weer onderweg terug was. Want uiteraard sloeg de xtc in. Waar de jongens aan het feesten, knuffelen, rondlopen en het blowen waren, keek ik nog steeds toe. Ik vond dit leuk genoeg en wil altijd een tripsitter ergens bij hebben, en nu was het mijn beurt.

Even later kwam de zus van degene van wie het huis was even langs, maar compleet onverwachts. Mijn vriend (haar broertje) praatte even met haar en vroeg of ze wat wilde drinken, maar ze moest gelijk door. Ook ik ken haar heel goed dus heb er nog even mee staan praten voor ze wegging.

Toen dat allemaal opgelost was hebben de jongens heerlijk doorgetript. Ze hadden het echt nar hun zin en één voor één kwamen ze naar me toe om te laten weten dat ze erg blij waren dat ik er was.

Zelf woon ik als enige niet op het dorp bij de jongens dus ik bleef slapen in het huis waar we daar waren. Ik wist dat de ouders een week weg waren en heb gevraagd of er meerdere wilden blijven slapen. Eindstand bleef iedereen slapen. Toen hun trip begon uit te werken waren ze erg moe en heb ik voor iedereen een matras neergelegd inclusief een deken met kussen. Toen ik dat heb gedaan heb ik nog een jointje gerookt en een paar biertjes op. Die vielen erg goed waardoor ik ook helemaal niet meer nuchter was. We zijn toen nog een film gaan kijken en daarna ons bed opgezocht. Al met al dus een hele plezierige avond!

Ik hoop dat jullie plezier hebben aan het lezen van mijn eerste tripreport!

Groetjes!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom Druksding!
Wat leuk eens een rapport te lezen van een tripsitter. Erg leuk! Ook goed geschreven hoor. Dat stukje dat die ene dacht dat het niet werkte en naar bed wilde, stond zo weer op de stoep hahaha. Goed zeg!
Je lijkt me ook een goede tripsitter qua verzorging. Matrasjes etc, mee met kotsen. Chapeau hoor.
Zo klinkt tripsitten wel leuk om te doen. Misschien bied ik het eens iemand aan in de toekomst. Wel ben ik al een aantal keer de BOB geweest op een festival. Dan ben ik 100% nuchter en de rest aan de xtc, coke, wiet en/of drank. Best leuk eens een festival te pakken op die manier. Al geef ik eerlijk toe dat meedoen met de drugs mij beter bevalt. :wink:
D
DruksdingLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Welkom Druksding!
Wat leuk eens een rapport te lezen van een tripsitter. Erg leuk! Ook goed geschreven hoor. Dat stukje dat die ene dacht dat het niet werkte en naar bed wilde, stond zo weer op de stoep hahaha. Goed zeg!
Je lijkt me ook een goede tripsitter qua verzorging. Matrasjes etc, mee met kotsen. Chapeau hoor.
Zo klinkt tripsitten wel leuk om te doen. Misschien bied ik het eens iemand aan in de toekomst. Wel ben ik al een aantal keer de BOB geweest op een festival. Dan ben ik 100% nuchter en de rest aan de xtc, coke, wiet en/of drank. Best leuk eens een festival te pakken op die manier. Al geef ik eerlijk toe dat meedoen met de drugs mij beter bevalt. :wink:
Klik om te vergroten...

Compleet mee eens, meedoen is leuk! Maar ik was er op dat moment niet voor in de stemming, daarom leek het mij geen slim idee. Ik kan net zo genieten van anderen als dat ik zelf drugs gebruik, dus why not dacht ik!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, leuk om een trip report van een sitter te zien @Druksding!

De Dunne zei:
Zo klinkt tripsitten wel leuk om te doen.
Klik om te vergroten...

Dat is het ook wel (al is van de kaart zijn toch mooier). Aangezien ik momenteel geen MDMA gebruik ben ik de aangewezen tripsitter, het wordt toch altijd wel leuk hoor!
D
DruksdingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fenrir zei:
Inderdaad, leuk om een trip report van een sitter te zien @Druksding!



Dat is het ook wel (al is van de kaart zijn toch mooier). Aangezien ik momenteel geen MDMA gebruik ben ik de aangewezen tripsitter, het wordt toch altijd wel leuk hoor!
Klik om te vergroten...

Het is maar net wat je er zelf van maakt!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mensen kijken die dronken zijn of aan de drugs zitten is altijd leuk! :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."