Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Met Smoking Gold slim, king size. Of als ze âstiekemâ mee moeten, dus in een formaat van een shaggie dan Rizla rood. Klik om te vergroten... Probeer eens Greengo 1 1/4 vloei, iets groter dan Rizla rood, perfect voor in een pakje peuken!"
"De Dunne zei: Bedankt voor de tip! Klik om te vergroten... Je kan er zelfs als je dat fijn vind kleinere tipjes bij vinden!"
"De Dunne zei: Ik scheur dan het tipje in de lengte doormidden. Klik om te vergroten... Ook een prima oplossing!"
"Dit verhaal heeft even een korte introductie nodig. Het kan een lang stuk worden maar ik hoop dat jullie het waarderen. Truffels voor mama? Mijn moeder heeft last van chronische clusterhoofdpijn. Nu heb ik vaker gelezen en ken ik ook mensen bij wie truffels helpen tegen de clusterhoofdpijn. Dus ik kreeg mân moeder zover om ze te proberen. Ik haalde ze bij de coffeeshop en legde ze in de koelkast en moeders zou ze proberen wanneer ze er klaar voor was in een lage dosis (3 gram). Helaas zei mam een paar dagen later dat ze het toch niet durfde en ze weg wilde gooien. Nou weet ze dat ik er ervaring mee heb dus ik vroeg of ik ze mocht. Dit was okĂ©, maar ze vroeg het thuis te doen zodat ze kon zien hoe ik me voelde. Ik ging hiermee akkoord. De truffels Ik heb het bakje truffels gepakt, 8 gram afgewogen (heb nooit veel nodig) en heb ze zo fijn mogelijk gesneden. De waterkoker heeft ondertussen aangestaan en ik gooi mân truffels in de cup a soup. Ff in laten trekken en drinken maar. Zodra ik de soep op had ben ik rustig op de bank gaan zitten en ben ik gaan wachten tot het zou gaan beginnen. Moeders was nog aan het opruimen en haar vriend (die totaal geen ervaring met drugs heeft) zat op de bank naast me en bleef me aankijken om me in de gaten te houden. Op een gegeven moment merkte ik dat mijn zicht wazig werd en ik werd echt mijn trip ingeschoten. Mijn moeder en haar vriend zagen dit en vroegen of het goed ging. Ik antwoordde met de slappe lach. Nadat ik uitgelachen was en naar het plafond zat te staren ben ik mijn bed ingekropen. De bedoeling was muziek luisteren maar toen ik in mijn bed lag schoten er allerlei gedachtes razendsnel door mijn hoofd. Ik heb al eerder een truffel report geschreven en daarin schreef ik dat ik tijdens die trip veel mooie gedachtes had die ook droevig waren. Deze keer was dit exact hetzelfde. Bepaalde gebeurtenissen heb ik helemaal kunnen herhalen in mijn hoofd en dit was ontzettend mooi maar ook verdrietig tegelijk. Zo heb ik heel het proces van mijn vader die ernstig ziek werd opnieuw voor me gezien en hoe dat was. Dit was zo ontzettend mooi. Ik heb terug kunnen denken aan de beste momenten. Hierna werd ik een beetje misselijk toen ik mijn ogen open deed en ben ik naar de wc gestrompeld en heb een beetje overgegeven. Gelukkig vond ik dit niet heel vervelend. Ik ben toen maar gelijk beneden gaan zeggen dat het goed met me ging en dat ik wilde proberen alles alleen te doen. Ze snapten me uiteraard niet toen ik het had over alles alleen doen maar ze vonden het prima. Zo ben ik in mijn bedje lekker verder gaan trippen. Ik besloot de radio aan te zetten en met mijn ogen dicht te liggen. Op de radio waren leuke verhalen maar ik kan mij die niet meer herinneren. Hierna ben ik in slaap gevallen en werd ik de volgende ochtend fris en fruitig wakker."
"Samen met een vriend (M) kwamen wij tot het besluit om weer eens truffels te doen. Dit was voor mij mijn vierde keer en M had dit ongeveer 5 keer gedaan. Wij wilden dit doen op donderdag avond bij een maat die alleen thuis was. M had de truffels gehaald alleen ben ik de precieze naam vergeten. Het was in ieder geval een hele lage body trip en heel erg op de mind gericht. Wij hadden 2 bakjes truffels en hebben dit dmv soep genuttigd. Het hele verhaal: M en ik hadden er zin in. Ik kwam bij hem met de soep en hij had de truffels klaarstaan. Hij maalde ze zo fijn mogelijk en deed beide bakjes in de soep. Na de soep hebben wij onszelf verplaatst naar een vriend die alleen thuis was. De rest van de mensen die aanwezig waren, waren ervan op de hoogte. Toen wij ongeveer een half uur op locatie waren begon ik lichte visuals te krijgen. Mijn beeld was niet meer heel scherp en ik kon gesprekken ook niet meer heel goed volgen. Ik besloot op de bank te gaan liggen buiten en te gaan genieten. Ik lag lekker om mij heen te kijken en deed zo nu en dan mijn ogen dicht. Het was even rustig genieten. Opeens moest ik plassen. Ik vroeg waar de wc was want ik was in dat huis nog niet eerder geweest. Ik liep de woonkamer in die leeg was, en de bank riep me ongeveer. Ik kom de wc niet vinden dus ik besloot mijn schoenen uit te doen, mijn bril af te zetten en lekker te gaan liggen. Zodra ik lag deed ik mijn ogen dicht en toen begon het. Ik zat in één keer op mijn piek leek het. Er waren ontzettend veel closed eyes visuals maar deze waren helemaal niet storend. Toen werd het nog intenser. Ik begon dingen van jaren terug te zien. Een voorbeeld hiervan is dat ik mijn vader zag in mijn gedachtes, terwijl deze 4 jaar terug is overleden. Ik zag mezelf weer als 16-jarige jongen die het fijn had. Dat was heel mooi om te zien. Dit alles was zo intens dat de tranen over mijn wangen liepen. Ik zat een soort van opgesloten in mijzelf. Ik heb best een lastige jeugd gehad. Er is veel gebeurd in mijn leven en dit waren voornamelijk hele onaangename dingen. Dit alles heb ik opnieuw meegemaakt lijkt het achteraf maar dan in vogelvlucht. Eenmaal weer wat helder te zijn besluit ik naar huis te gaan want ik moet die volgende ochtend vroeg op om te gaan werken. Tijdens die dag heb ik er heel veel over nagedacht maar het heeft me echt weken gekost om alles te verwerken. Deze trip was ongeveer een maand geleden maar kon het nu pas allemaal uitschrijven. Groeten!"
"oortjes zei: De reden waarom je zo slecht ging is omdat je eerst gaat zuipen en daarna smoken. De combi zelf is niet eens heel verkeerd, je kan er lekker vaag op worden. Bij ons heet dat stronken, stoned en dronken tegelijk. Het ligt aan de volgorde die je doet. Ik zal het je makkelijk maken. Het 1e is een no bueno, 2e kan maar nog steeds risico vol en de 3e is het meest veilig omdat je niet veel zuipt als je eerst geblowd hebt. Eerst drinken en daarna smoken = 90% kans op bad gaan Drinken en blowen tegelijk = 50% kans. je hebt meer controle als bij hierboven Eerst blowen en dan drinken = bijna altijd wel goed. Voor in de toekomst: Zorg ervoor dat je alinea's maakt, stuk overzichtelijker. Klik om te vergroten... Is het echt waar met 90% kans op bad gaan? Ik doe dit namelijk met regelmaat en het gaat eigenlijk altijd goed"
"Bij deze mijn tweede report over een rare avond/nacht. Het zal misschien wat lang zijn, maar om zelf een beter inzicht te krijgen over wat er precies gebeurt is ga ik mijn hele dag en nacht vertellen. Het begon met de laatste dag van mijn vakantie. Dit was afgelopen zomer. De laatste avond lekker uit eten geweest en het nodige gedronken. Wij zouden om 5 uur âs ochtends vliegen dus ik besloot niet te slapen en ging redelijk dronken het vliegtuig in. Eenmaal in Nederland aangekomen te zijn heb ik niet meer geslapen en ik wilde graag even naar mijn oma om haar te verrassen. Nadat ik bij mijn oma was geweest ging ik richting een goede vriend van mij. En hier begon het spektakel! We waren met zijn tweeĂ«n in zijn huis en we hebben wat jointjes gerookt. Toen we lekker stoned waren gingen we naar buiten om even met wat vrienden te chillen. Op dat moment was ik al ongeveer 35 uur wakker. Ik had er eigenlijk verrassend weinig last van. We besloten om even een biertje te gaan doen in het cafĂ© met de jongens en zo nu en dan rookten we nog een jointje. Ik had mijn moeder al een berichtje gedaan dat ik bij mijn vriend bleef slapen, dus we hadden een hele nacht te gaan. Hier begon de grote pret. We gingen met 4 jongens richting het huis van de vriend van mij, en één van de 4 had nog wat leuks bij zei die. Dit bleken pillen xtc te zijn. Ik besloot een halve te nemen. (Op dat moment 40 uur wakker.) Toen deze eenmaal inkickte werd ik als het ware in mijn trip geschoten. Ik ben gaan liggen op de bank en intens gaan genieten. Maar deze keer was de trip anders. Na nog een jointje te hebben gerookt werd de trip erg hevig op een hele goede manier. Ik stak een peuk op en deze askop begon op één of andere gif te lijken die ik op Facebook had gezien. Mijn vrienden kregen het gezicht van andere vrienden van mij en toen wist ik het. Ik was aan het hallucineren. Dit ging uren door. ĂĂ©n van de jongens had ik al een hele tijd niet gezien, misschien wel een jaar. Maar ik kende die jongen al sinds wij 3 waren. Samen hebben wij herinneringen van vroeger opgehaald, en dit was super. Toen ik aan het hallucineren was maakten de jongens zich een beetje zorgen. Ik was helder genoeg om ze duidelijk te maken dat ik alleen maar genoot. Deze intense trip hield uren aan. De trip begon uit te werken en we besloten nog een jointje te roken en toen alvast op bed te gaan liggen. Echter sliep ik binnen de minuut. De volgende dag had ik helemaal geen kater en was ik helemaal fit. Dit verbaasde mij ook. Deze trip is er een om nooit te vergeten. Groetjes!"
"Ik wil jullie graag meenemen in een avond die ik niet snel vergeet. Dit omdat ik mij erg heb vermaakt, en dat mensen graag wil laten lezen! Het begon allemaal rustig. Ik was met 6 vrienden en zij hadden besloten om XTC te gaan gebruiken. 2 van mijn vrienden hadden dit nog niet eerder gedaan, de overige 4 wel. Ik was de tripsitter samen met mijn sixpackje hoegaarden, wat flesjes Heineken en mijn grammetje Amnesia. Het begon allemaal vrij leuk. De jongens wachtten rustig tot de XTC ging werken en ik rookte rustig mijn jointje en dronk mijn biertje. Ik probeerde me zoveel mogelijk afzeidig te houden zodat zij lekker konden genieten. Tot ik moest bijspringen. 1 van de jongens die dit nog niet eerder had gedaan werd misselijk, wat niet raar is weet ik uit eigen ervaring. Ik nam hem even rustig mee de achtertuin in en heb hem even laten zitten. Tot er een flinke waterval uit zijn mond kwam. Hij was gelijk opgelucht. Eigenlijk voelde hij zich vrijwel direct goed. Hij dronk even wat water en voegde zich weer bij de rest waar ik mijzelf op een afstandje hield. Plots kwam er een andere jongen naar me toe met de mededeling dat hij niks voelde en dat hij naar huis wilde. (Hij woont op steenworp afstand van waar wij waren.) ik zei dat hij nog even rustig moest afwachten en dat het vanzelf zou komen maar hij was eigenwijs en ging zijn bed in. Nog geen half uur later belde hij dat hij weer onderweg terug was. Want uiteraard sloeg de xtc in. Waar de jongens aan het feesten, knuffelen, rondlopen en het blowen waren, keek ik nog steeds toe. Ik vond dit leuk genoeg en wil altijd een tripsitter ergens bij hebben, en nu was het mijn beurt. Even later kwam de zus van degene van wie het huis was even langs, maar compleet onverwachts. Mijn vriend (haar broertje) praatte even met haar en vroeg of ze wat wilde drinken, maar ze moest gelijk door. Ook ik ken haar heel goed dus heb er nog even mee staan praten voor ze wegging. Toen dat allemaal opgelost was hebben de jongens heerlijk doorgetript. Ze hadden het echt nar hun zin en één voor één kwamen ze naar me toe om te laten weten dat ze erg blij waren dat ik er was. Zelf woon ik als enige niet op het dorp bij de jongens dus ik bleef slapen in het huis waar we daar waren. Ik wist dat de ouders een week weg waren en heb gevraagd of er meerdere wilden blijven slapen. Eindstand bleef iedereen slapen. Toen hun trip begon uit te werken waren ze erg moe en heb ik voor iedereen een matras neergelegd inclusief een deken met kussen. Toen ik dat heb gedaan heb ik nog een jointje gerookt en een paar biertjes op. Die vielen erg goed waardoor ik ook helemaal niet meer nuchter was. We zijn toen nog een film gaan kijken en daarna ons bed opgezocht. Al met al dus een hele plezierige avond! Ik hoop dat jullie plezier hebben aan het lezen van mijn eerste tripreport! Groetjes!"
"De Dunne zei: Welkom Druksding! Wat leuk eens een rapport te lezen van een tripsitter. Erg leuk! Ook goed geschreven hoor. Dat stukje dat die ene dacht dat het niet werkte en naar bed wilde, stond zo weer op de stoep hahaha. Goed zeg! Je lijkt me ook een goede tripsitter qua verzorging. Matrasjes etc, mee met kotsen. Chapeau hoor. Zo klinkt tripsitten wel leuk om te doen. Misschien bied ik het eens iemand aan in de toekomst. Wel ben ik al een aantal keer de BOB geweest op een festival. Dan ben ik 100% nuchter en de rest aan de xtc, coke, wiet en/of drank. Best leuk eens een festival te pakken op die manier. Al geef ik eerlijk toe dat meedoen met de drugs mij beter bevalt. Klik om te vergroten... Compleet mee eens, meedoen is leuk! Maar ik was er op dat moment niet voor in de stemming, daarom leek het mij geen slim idee. Ik kan net zo genieten van anderen als dat ik zelf drugs gebruik, dus why not dacht ik!"
"Fenrir zei: Inderdaad, leuk om een trip report van een sitter te zien @Druksding! Dat is het ook wel (al is van de kaart zijn toch mooier). Aangezien ik momenteel geen MDMA gebruik ben ik de aangewezen tripsitter, het wordt toch altijd wel leuk hoor! Klik om te vergroten... Het is maar net wat je er zelf van maakt!"