Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik merk aan mijzelf dat ik zeer verslavingsgevoelig ben voor drugs, alcohol maar ook andere dingen. ik ben nu 20 jaar blow al 6 jaar lang met tussenpozen van soms een enkele maand dat ik stop maar merk dan dat ik b.v. meer alcohol drink of een keertje aan de harddrugs ga in het weekend. Bij alles waar ik van geniet, of wat ik leuk vind om te doen verlies ik me zo snel in dat ik er amper mee kan stoppen. Ik ben verslaafd geweest aan drinken, pep en deed op mijn 18de dagelijk XTC voor een langere tijd. en blow nu misschien al een halfjaar elke dag en game dagelijks(en regelmatig ook tot diep in de nacht) ik maak deze post omdat ik van jullie graag tips wil horen om mate te kunnen houden met alles want elke keer als ik ergens anders afleiding in vind om b.v. te stoppen met blowen ga ik daar weer veel te ver in. alsvast bedankt"
"Bedankt vooR je reactie, ik wou graag weten wat jullie ervan vonden en denk dat ik er wel iets mee kan."
"Roze eekhoorntjes zijn de bom!"
"ik had 2 jaar terug een pilletje genomen(groene chineze tekens) en daarbij 2 joints gerookt en misschien 2 biertjes gehad. normaal gesproken voel ik niets van wiet tijdens XTC en alcohol al helemaal niet maar nu toch ff me trip een klein beetje beschrijven. (DIT STAAT ME NOG BIJ ALS DE DAG VAN GISTEREN!!) inname: 1 halve en 20min later die andere helft. Ik had samen met een maat een hele genomen(niet getest jaja onverstanding maar naar horen zeggen 160mg, had deze btw al vaker gedaan en vrienden van me waren ook uitzinnig over de kwaliteit van deze pillen) Mijn maat moest na ongeveer een 45min te hebben gespaced onverwacht weg en ik was met andere vrienden op gaan trekken en zij waren niet aan de dope. Ik stond dus samen met 2 andere jongens(ik noem ze R en B voor het gemak) een beetje te hangen, blowen in een steegje wat schemerig verlicht was toen het begon. ik zat een beetje voor me uit te staren tot me opviel dat op de bakstenen muur achter me maten ineens allemaal krijtstrepen stonden ik vond dit nogal raar en had nog nooit gehallicuneerd(wel paddo´s gedaan maar mexicaantjes dus meer geestelijk trippen) dit vormde zich al snel naar een enorme wiskundige stelling die helemaal uitgetekend stond op die muur en ik moest en zou het oplossen. ik schudde me los hieruit want ik zat nog steeds in die staar en keek naar R zijn gezicht en hij had geen lippen meer, zijn tanden bestonden uit puntige vissentanden en zijn mond beet een beetje om zich heen. ook meerdere ogen en neuzen, en startrack achtige vormen op zijn voorhoofd bleven niet uit en ik trok dit echt niet meer dus besloot ik me weer op iets anders te focusen en hun gezichten te vermeiden en zag op diezelfde muur achter hun een enorm schouwspel van een tovenaar op een landschap met draken enzo, chinees achtige stijl. iets later zag ik een grote cirkel met daarin diezelfde draak een stukje groter. dit hele schouwspel leek ook licht te geven op de een of andere manier. ik zat heerlijk in die trip de hallicunaties waren zeer scherp en alleen gezichten waren onaangenaam om naar te kijken. ik keek weer naar B en zag hem opeens stak in pak staan(dit terwijl hij zich toch enigsinds sjofel kleed) hij liep naar voren en klopte zijn schouders van z´n pak schoon en alsof de tijd terugdraaide schoof hij weer achteruit op dezelfde plaats. WOW WTF? ik vroeg hem of hij had bewogen net en hij keek me aan alsof ik gek was. ok tijd voor iets anders dacht ik, B was naar huis en ik en R liepen nog ff door onze wijk. toen we uit dat steegje liepen zag ik dat alle auto´s gezichten hadden en vol zaten met rode stippen, in elke boomstam stonden gekke gezichten en in plaats van bladeren hingen de bomen vol met wiettoppen die armen en benen hadden en ze zwaaiden naar mij zo overweldigend maar toch aangenaam was dit omdat ik nog nooit had gehallicuneerd. verder niet echt iets anders bijzonders gezien tot ik weer een steegje in liep. aan het einde van dat steegje zag ik toch echt een lift met rood tapijt EN zo´n mannetje die de knoppen indrukt(kom ff niet op de naam).. wow weer een WTF momentje erbij. R inmiddels ook naar huis en me trip was al wat aan het afzakken. ik besloot nog ff rond te fietsen omdat het 00:30 was en me ouders misschien nog wakker waren en ik niet zo thuis wou komen. terwijl ik fiets(nog steeds met die wiettoppen in de boom en stippen op de auto´s :P ) keek ik naar links naar het voetbalveldje in de wijk. middenin het veld stond een enorme oranje man van ik denk 3 meter hoog, zijn huid was van een soort ballonstof en had witte stippen. in zijn hand had hij zo´n bos ballonen die je ook op de kermis ziet en er kwamen kinderen uit het niets rennen om een ballon aan te pakken en weer weg te rennen om in het niets te verdwijnen... ik schrok een beetje en schudde met mijn hoofd en toen ik terug keek stond er een metalen duckout verlicht door 1 lantarenpaal..... hierna hielden de hallicunaties zo´n beetje op en ben ik lekker me bed in gegaan(01:00) nouja dit was mijn hardste trip op XTC, enig idee of er nog iets anders in die pil zat dan MDMA? of denk je dat het door de combi van wiet en XTC kwam dat ik begon met hallicuneren. een plotselinge verandering van de setting, kan dat het gevolg zijn? ik had al echt een tiental keer pilletjes gebruikt en nooit iets van hallicunaties gehad."
"mensen ik ben nieuw op dit forum en zag dit topic en kon het niet laten ff wat te posten light one up to this helaas was 93 till infinity al voorbij gekomen anders was die er zeker bij maar hier voorlopig: and to this en dit is hoe je NIET moet rappen."