Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallicuneren op XTC in combi met wiet

Hallicuneren op XTC in combi met wiet

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DrugsismybestfriendLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had 2 jaar terug een pilletje genomen(groene chineze tekens) en daarbij 2 joints gerookt en misschien 2 biertjes gehad. normaal gesproken voel ik niets van wiet tijdens XTC en alcohol al helemaal niet maar nu toch ff me trip een klein beetje beschrijven. (DIT STAAT ME NOG BIJ ALS DE DAG VAN GISTEREN!!)
inname: 1 halve en 20min later die andere helft.

Ik had samen met een maat een hele genomen(niet getest jaja onverstanding maar naar horen zeggen 160mg, had deze btw al vaker gedaan en vrienden van me waren ook uitzinnig over de kwaliteit van deze pillen)
Mijn maat moest na ongeveer een 45min te hebben gespaced onverwacht weg en ik was met andere vrienden op gaan trekken en zij waren niet aan de dope.

Ik stond dus samen met 2 andere jongens(ik noem ze R en B voor het gemak) een beetje te hangen, blowen in een steegje wat schemerig verlicht was toen het begon.

ik zat een beetje voor me uit te staren tot me opviel dat op de bakstenen muur achter me maten ineens allemaal krijtstrepen stonden ik vond dit nogal raar en had nog nooit gehallicuneerd(wel paddo´s gedaan maar mexicaantjes dus meer geestelijk trippen) dit vormde zich al snel naar een enorme wiskundige stelling die helemaal uitgetekend stond op die muur en ik moest en zou het oplossen.

ik schudde me los hieruit want ik zat nog steeds in die staar en keek naar R zijn gezicht en hij had geen lippen meer, zijn tanden bestonden uit puntige vissentanden en zijn mond beet een beetje om zich heen.
ook meerdere ogen en neuzen, en startrack achtige vormen op zijn voorhoofd bleven niet uit en ik trok dit echt niet meer dus besloot ik me weer op iets anders te focusen en hun gezichten te vermeiden en zag op diezelfde muur achter hun een enorm schouwspel van een tovenaar op een landschap met draken enzo, chinees achtige stijl.
iets later zag ik een grote cirkel met daarin diezelfde draak een stukje groter. dit hele schouwspel leek ook licht te geven op de een of andere manier.

ik zat heerlijk in die trip de hallicunaties waren zeer scherp en alleen gezichten waren onaangenaam om naar te kijken.

ik keek weer naar B en zag hem opeens stak in pak staan(dit terwijl hij zich toch enigsinds sjofel kleed) hij liep naar voren en klopte zijn schouders van z´n pak schoon en alsof de tijd terugdraaide schoof hij weer achteruit op dezelfde plaats. WOW WTF? ik vroeg hem of hij had bewogen net en hij keek me aan alsof ik gek was.

ok tijd voor iets anders dacht ik, B was naar huis en ik en R liepen nog ff door onze wijk.
toen we uit dat steegje liepen zag ik dat alle auto´s gezichten hadden en vol zaten met rode stippen, in elke boomstam stonden gekke gezichten en in plaats van bladeren hingen de bomen vol met wiettoppen die armen en benen hadden en ze zwaaiden naar mij :grin:
zo overweldigend maar toch aangenaam was dit omdat ik nog nooit had gehallicuneerd.

verder niet echt iets anders bijzonders gezien tot ik weer een steegje in liep.
aan het einde van dat steegje zag ik toch echt een lift met rood tapijt EN zo´n mannetje die de knoppen indrukt(kom ff niet op de naam).. wow weer een WTF momentje erbij.

R inmiddels ook naar huis en me trip was al wat aan het afzakken. ik besloot nog ff rond te fietsen omdat het 00:30 was en me ouders misschien nog wakker waren en ik niet zo thuis wou komen.
terwijl ik fiets(nog steeds met die wiettoppen in de boom en stippen op de auto´s :P ) keek ik naar links naar het voetbalveldje in de wijk.
middenin het veld stond een enorme oranje man van ik denk 3 meter hoog, zijn huid was van een soort ballonstof en had witte stippen.
in zijn hand had hij zo´n bos ballonen die je ook op de kermis ziet en er kwamen kinderen uit het niets rennen om een ballon aan te pakken en weer weg te rennen om in het niets te verdwijnen...
ik schrok een beetje en schudde met mijn hoofd en toen ik terug keek stond er een metalen duckout verlicht door 1 lantarenpaal.....
hierna hielden de hallicunaties zo´n beetje op en ben ik lekker me bed in gegaan(01:00)

nouja dit was mijn hardste trip op XTC, enig idee of er nog iets anders in die pil zat dan MDMA? of denk je dat het door de combi van wiet en XTC kwam dat ik begon met hallicuneren.

een plotselinge verandering van de setting, kan dat het gevolg zijn? ik had al echt een tiental keer pilletjes gebruikt en nooit iets van hallicunaties gehad.
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk report,

Ik denk niet dat er iets in de XTC vermengd is met psychoactieve stoffen.

Cannabis is een psychedelische drug, daar kan je ook 2a3u lichtjes van "trippen" en van XTC (nou weet ik daar niet veel van behalve) dat je kan trippen net zoals 2dagen na Amifetamine maar dan is dat bij XTC onder harde muziek, en ik geloof dat wiet ook een hoop invloed dus zou hebben op je trippen ondanks dat it een psychedelische drug is.. versterkt het vaak ook de middelen de je erbij/ervoor gebruikt hebt.

Verder kan zijn dat je meschien niet goed uitgerust was?

Behalve dat, seems like a try befor you die to me xD
M
Mr.happyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt goed,
gister mijn eerste keer pillen gedaan en had ook "last" van hallicunaties..
pillen waren getest en zat alleen MDMA in, nou vertelde een vriend van me dus dat MDMA soms omgezet word in je lichaam naar (volgensmij) MDA, en daar kan je dus van gaan trippen..
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zal mijn ervaringen met xtc + wiet even geven :) Niet veel maarja.

Ik heb eens een keer aardig wat amnesia weggerookt nadat mijn xtc al een tweetal uur was uitgewerkt, al was er nog wel een lichte afterglow. Het voelde alsof de wiet echt niets deed, het enige wat ik merkte was dat ik er gewoon wat verdoofd van werd, maar heel lichtjes. Geen hallucinaties ofzo, eigenlijk helemaal niks bijzonders. Een andere die het deed (zijn afterglow duurt altijd heel lang) merkte weldegelijk werking van de wiet, heel veel zelfs, bij hem voelde het alsof de xtc weer ging merken, maar ook hij zag geen hallucinaties. Hij had wel eerder heel erg gehallucineerd op xtc + wiet maar toen had ie ook grote dosisen van bijden tegelijk gebruikt.

Een andere keer was bij mij thuis, toen hadden we met zijn alleen xtc gebruikt, en ik ook mdma poeder (eerste mdma poeder, werkte na een uur nog niet, halfje q-dance genomen en toen werkte dat 6-7 uur lang volop). Tijdens onze langdurige trip hebben we knap veel wiet weggerookt, ik gok toch zo'n 7 a 8 joints. Ook hier had niemand enige vorm van hallucinaties, niet binnen en niet buiten.


Dus ik weet niet of het dan aan mij ligt, maar op mij werkt wiet niet met xtc, of ik heb het niet doorgehad. Nog geen hallucinaties gehad in ieder geval, ik hoop het in ieder geval eens mee te maken :) (aankomend weekend naar q-base, mijn overgebleven halfje triforce gebruiken, dat lijkt me nu de perfecte tripsetting dus hopelijk ook hallucinaties :))

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."