Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is mijn eerste topic op dit forum.. Ik heb meteen een mooie binnenkomer.. Twee en een halve week geleden heb ik voor het eerst speed gebruikt op een feest.. Ik vond het een hele leuke ervaring en verbaasde me over het feit dat het zo goedkoop is en het veel langer werkt dan welke drugs ik ooit geprobeerd heb.. Het gevoel wat het gaf was anders dan verwacht.. Ik dacht er opgefokt van te raken maar in plaats daarvan gaf het me een vrolijk gevoel waarin ik met iedereen hele gesprekken wou voeren.. Die nacht ook doorgehaald op speed en dat was heel relax.. Toen ik thuis was gekomen van het feest nog even op internet gezeten.. Ik ging wat dingen opzoeken over speed en zo kwam ik op dit Forum terecht.. Ik heb zeker een paar uur zitten lezen in het speed forum.. Normaal kijk ik vluchtig door een forum heen maar deze keer heb ik gewoon hele topics uitgelezen van rond de 10 pagina's.. Nadat ik weer geslapen had heb ik geen last van de speed dip gehad.. Ik dacht dit ga ik zeker nog wel een keer doen.. en een week later gebeurde dat ook.. Ik belde de dealer (de enige waar ik een nummer van had) en haalde 1 gram.. Die nacht voor de tweede keer op speed doorgehaald en de daarop volgende nacht gaan slapen.. Zo heb ik dat drie keer achter elkaar gedaan en heb ik 2 gram gebruikt in totaal.. (Dus in totaal 6 dagen elke dag gebruikt met 3 nachten slaap) Hiervan was afgelopen nacht de laatste.. Door de 6dagen dat ik elke dag Speed gebruikte is het vertrouwen van mijn vriendin in mij ook achteruit gegaan..Zij heeft net als mij er niks op tegen maar vind dagelijks gebruik triest.. De eerste 4 dagen heb ik het heel leuk gehad op de speed met alle positieve bijwerkingen die hier in de verschillende topics te vinden zijn.. Ik was super scherp.. Het huis was weer spik en span.. Ik kon uren lezen.. nutteloze filmpjes op internet bekijken.. drugsfilms kijken en natuurlijk sigaretten roken en water drinken.. Totdat gister begon dit was de 5de achtereenvolgende dag op speed.. Ik had al wat ruzie gekregen met mijn vriendin en zat hier heel erg mee.. Mijn laatste gram was aangebroken en ik begon al vroeg het goedje te nuttigen.. Ik heb de hele dag met een niet heel erg ok gevoel gezeten.. Sowieso was dit gevoel niet te vergelijken met de eerste keer dat ik speed had genomen.. De nacht brak aan en ik heb nog even spun (de film) gekeken tijdens dat ik spun was.. Rond een uur of 6 in de morgen kreeg ik opeens felle hartkloppingen.. Ik dacht eerst dat gaat wel weg totdat het me helemaal overnam en ik in een paniekaanval terecht kwam met hartritmestoornis en alles erop en eraan.. Dit duurde in totaal minimaal drie kwartier.. Het waren ook de naarste drie kwartier die ik ooit heb meegemaakt.. Ik probeerde mijn ademhaling goed onder controle te krijgen dit lukte wel maar tijdens dat ik dat deed ging ik op mijn hart letten die flink tekeer ging en soms zelfs leek te stoppen voor een iets te lange periode.. Een keer zelfs zo lang dat ik uit wanhoop CPR op mezelf probeerde... Me bloeddruk werd zo hoog dat ik een enorme druk in me hoofd voelde.. na een tijdje leek het zelfs of er bloed uit me hersens aan de binnenkant van me hoofd naar achter aan het stromen was..Dit ging door tot helemaal onderaan me rug met een traag tempo.. waardoor ik dacht dat er een partij bloed uit me hoofd aan het stromen was en zo een rechte baan naar me onderrug maakte..Hierdoor raakte ik natuurlijk nog meer in paniek en ik kon mezelf op geen mogelijkheid weer in een normaal hartritme krijgen.. ik Voelde me vingertoppen tintelen en ik dacht echt dat ik een bloeduitstorting had en langzaam aan het verlammen was (op een gegeven moment was de linkerkant van mijn gezicht helemaal verlamd).. ik had mezelf van me pc naar me bed en terug gesleept om te checken wat het kon zijn wat ik voelde.. Toen ik beschrijvingen over hersenbloedingen ging lezen hielp het me niet echt ik werd er niet rustiger van en ik kreeg niks van wat ik had duidelijk bevestigd.. Toch maar weer terug naar me bed gestrompeld en meerdere malen me vriendin gebeld.. die nam niet op dus heb ik uiteindelijk maar 112 gebeld.. Aan de lijn kreeg ik een vrouw die (nadat ik mijn klachten puffend en hijgend vertelde) zei dat ik sowieso geen hersenbloeding had maar dat ik aan het hyperventileren was.. Door het gevoel wat ik had kon ik haar maar niet geloven..Ze heeft even op me ingepraat om me ademhaling goed te laten verlopen.. Dit lukte wel maar mijn hard bleef maar tekeer gaan (en soms niet tot heel rustig kloppend) de druk op mijn hoofd bleef enorm, mede doordat ik in paniek was en me afvroeg wat er met me aan de hand was..Het hele gezeur ging nog een tijdje door tot ik er echt genoeg van had en voor de 3e keer 112 belde ik kreeg weer dezelfde vrouw aan de lijn als bij de eerste keer dat ik belde.. Omdat zij doorhad dat ik het niet kon stoppen uit mezelf heeft ze besloten een ambulance te sturen.. Het moment dat ik de telefoon ophing werd ik in 1 klap rustig en leek er niets meer aan de hand.. Me hart klopte niet heel normaal maar ik had geen overdreven druk op me hoofd en kon gewoon zelf naar beneden lopen om tegen het ambulance personeel te zeggen dat alles eigenlijk weer oke was.. Ze kwamen binnen en hebben mijn bloeddruk gemeten en een hartfilmpje gemaakt. Toen ze weg waren heb de rest van de dag wel een onregelmatige hartslag gehad maar geen overdreven hoge bloeddruk of paniekaanvallen.. Wel had ik een heel raar gevoel in mijn nek en mijn ruggengraat.. (dat heb ik nu nog steeds trouwens..) Wanneer ik op mijn nek drukte eerder op de dag voelde ik het gevoel van de paniekaanval weer opzetten.. Het ambulance personeel vertelde me dat de stroom die vanaf mijn hersens tot onder aan me rug ging betekende dat mijn lichaam aangaf dat het in kritieke toestand was.. Ik weet niet of ik geluk heb gehad of dat ik verkeerd heb gehandeld tijdens de aanval maar mijn gevoel zegt wel dat het slechter had kunnen aflopen dan dat het gedaan heeft.. Ik ga nu slapen en zal na deze 6 dagen speed geen speed meer gebruiken.. Dit omdat ik het in vergelijking met andere drugs heel gevaarlijk vind en dat het zeer verslavend werkt.. Mensen op dit forum die het eens in de zoveel tijd gebruiken zullen zeggen dat het aan de persoon ligt maar ik denk dat het aan je situatie ligt (en vaak ook vrienden).. ik heb nu bijvoorbeeld vakantie..tijdens mijn studie zou ik deze 6 dagen nooit hebben meegemaakt.. Speed is misschien leuk voor sommige mensen maar ik zal het nooit meer gebruiken.. als ik iets zal gebruiken in de toekomst zal dit eerder een pilletje zijn (wat ik ook veel fijner vind voelen en veel minder tot niet verslavend vind) Dus voor al de mensen die het leuk vinden voor eens in de zoveel tijd .. Good for you .. Maar ik vind het na deze weken verreweg de meest gevaarlijke drugs die ik heb gebruikt.. Dus dont do drugs kids.. (Speed I mean) en zeker niet dagelijks.. Ik ben benieuwd naar meningen over mijn verhaal en mensen met soortgelijke verhalen.. Greetingzz Droom"
"Deranged zei: Ain't got no balls, son. Klik om te vergroten... Ik ken dit forum onderhand goed genoeg om te weten dat ik jou niet serieus moet nemen en dat je elk kritisch bericht over speed de kop in drukt om je eigen gebruik voor jezelf goed te praten.. Ik heb een eerlijk en open verhaal geschreven wat getuigd dat ik wel degelijk ballen heb en om te reageren om de 2e reactie ik heb gehoord van recreatief gebruik en dat is ook meestal mijn wijze van gebruik op deze speed periode na dan.. Maar toch ben ik erachter gekomen dat ik zelfs geen recreatief speed wil gebruiken nadat ik heb gemerkt wat speed met je kan doen als je het maar een beetje te ver laat gaan.. Het is nu de day after en ben net wakker.. Ik heb geen kater me lichaam voelt weer fijn aan en ik heb geen drang naar speed.. Mogelijk omdat ik gister in de middag al weer nuchter was en toen weer goed ben gaan eten.. Ik zal vast nog meer reacties krijgen van mensen die mij zwak vinden ofzow maar ik ben nuchter helemaal niet paniekerig aangelegd maar er speelde misschien wel onzekerheden mee die ik op dat moment had.. Die zijn nu ook weer weg en ik voel me goed.."
"Zow.. this nu al bijna 2 weken geleden dat ik dit topic heb geopend.. Ik ben weer helemaal de oude.. en ben nog steeds van mening dat speed de meest gevaarlijke drugs is die ik ooit tot me heb genomen.. Vind het echt troep! Ik weet dat mensen gaan reageren met ja het is leuk voor recreatief gebruik en je kan er niet mee omgaan etc.. maar waarom denk je dat het zo goedkoop is.. het is echt gewoon troep wat je beter kunt laten liggen.. Neem dan liever een pilletje.. of zelfs wat coke.. (coke vind ik ook een nare drug.. het is wel leuk maar het effect is zo snel weg dat zelfs recreatief gebruik niet leuk is, want dan wil ik wel een weekendje of een avond/nacht gewoon goed gaan.. niet om de twee uur poederen) Ik ga eind deze maand naar mysteryland en zal daar gewoon lekker feesten op wat pilletjes.. (denk drie over de hele dag) Ik heb in deze 2 weken wel soms het gevoel gehad van ahh speed was toch wel leuk ik ga het vast weer doen.. maar die gedachte meteen uitgeschakeld door te denken hoe slopend het voor je lichaam is.. wat voor troep het is.. en hoe makkelijk je eraan verslaafd kan raken.. Om nog even duidelijk te maken voor de mensen die niet begrepen dat ik na 6 dagen al zo een drama met speed heb gehad... Ik heb nu zomervakantie.. en heb voor het eerst geen baantje omdat dat niet nodig is.. en op die manier ben ik gaan experimenteren en is het uit de hand gelopen.. Ik ben er nu wel blij mee eigenlijk.. want daardoor zal ik geen lijntje speed meer door me neus heen boren.. Vaag verhaal dit.. haha.. maarja.. ik heb ervan geleerd.. en hoopte andere mensen te kunnen waarschuwen of alert te maken.. maar het lijkt erop alsof alle drugsgebruikende betweters verzameld zijn op dit forum.. (geen disrespect.) maar de meeste reacties getuigde niet van veel medeleven of begrip.. Hoop dat ik niemand beledigd heb en dat er niemand na dit bericht zijn (verslaving) gebruik van speed goed wilt praten door mij naar beneden te halen.. Wens jullie alle het beste en ik zal de rest van me leven doorgaan op.. xtc/coke/ghb/vast nog een keer wiet..(ben er al een hele tijd mee gestopt om dagelijks gebruik de kop in te drukken)/paddos en vast nog wat andere leuke wondermiddelen.. Maar geen speed!! GReetingzzz"