Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag jongens, ik heb nu 3 keer XTC gebruikt en de eerste keer was echt zo top heel veel zin om te dansen en heb toen met m’n stomme kop bijgenomen voordat het inkickte omdat ik na 2,5 uur niks voelde (wat blijkbaar normaal is?? Had ik langer moeten wachten met bijnemen?) dus had toen een hele pil in m’n mond 180 Mg, en ging toen (gelukkig maar) kei hard en heb niks bijgenomen omdat ik tot het einde van het festival lekker ging voor mijn gevoel. De 2e keer liep anders, ik begon met een kwartje van een 220 Mg, ben 65 kg trouwens en heb toen heel lang gezeten en met mensen gepraat en pas toen ik (na nog een kwartje) bij nam dus 3/4 pil bijelkaar ging ik lekker. De 3e keer spacede ik hard en heb ik niet veel gedanst maar vooral gechilld wat ik sonde vond van het festival, maar begon ook met een kwartje en nam om het uur bij net als de tweede keer, na een halve van 220 Mg begon ik m te voelen maar had totaal geen zin om te dansen en heb toen heel veel gerookt (terwijl ik niet heel vaak rook ofzo) ik vond het wel fijn maar zoals ik net al zei vond ik het een beetje sonde dat ik 4 uur lang in het zand van het festival heb gezeten en gechillt met mensen ik heb er overigens 2 leuke vriendinnen aan overgehouden maar jullie snappen me wel denk ik. Als ik XTC gebruik wil ik dansen, knuffelen en hardgaan. Niet staren roken en zitten. Maar in elke YouTube video zie ik dat ze, het gewicht keer 1,5 doen en dat in 1 keer nemen. Is dit nou handig? Hoort het zo? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe andere mensen dit doen. Want ik wil graag dansen en sociaal zijn net als de eerste keer, dat chillen doe ik wel thuis hahah, dus mijn vraag is, kwartje beginnen? Of gewicht keer 1,5 en dat in 1 keer en niet (of minder) bijnemen?"
"Ahh thanks voor alle reacties, ik heb standaard altijd 220 Mg pillen. Maar weeg 65 kg dus m’n Max is ongeveer 97 Mg MDMA. Dus met net iets minder dan een halfje in 1 keer tijdens het festival moet het goedkomen? Ik merkte inderdaad ook dat het wat slomer en minder euforisch is als je met kwartjes werkt en blijft bijpakken. Want de eerste keer (zie mijn verhaal) klapte hij in 1 keer erin en voelde ik me geweldig. Kortom ik ga voortaan dan 97 Mg in 1 keer nemen en niet bijpakken of veel minder bijpakken. Corrigeer me als ik iets fouts zeg. Ik ga denk ik ook die pillen nemen die ik de eerste keer had (waren blauwe “screams” van die spookfilm) die waren 180 Mg en als ik daarvan een halfje neem zit ik precies goed. En kijk dan wel hoe ik me voel. Wil gewoon niet weer zitten en niks doen hahah. Mijn vrienden pakken altijd kwartjes om het uur en de afgelopen 2 keer heb ik 1,5 pil van 220 Mg op. Najaa dat is gewoon veel te veel. Bij Drugslab op YouTube nemen ze ook een halfje (die jongen weegt ongeveer evenveel als ik) en die gaat ook knetter hard. Prima toch? Dus ongeveer je dagelijkse dosis in 1 keer en daarna kijken of bijpakken überhaupt zin heeft?"