Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als de regering nou is stopt met het te proberen stoppen van drugs gebruik en begint met goed voorlichten en er nog opener over te zijn zal het ok wel helpen. vroeger had je toch test punten bij feesten zelf?"
"Re: [TvdM april - okt '10] Heroïne, een zeer verslavende sto echt goed geschreven hier hebben mensen wat aan"
"goedendag, ik schrijf een tripreport over mijn eerste xtc ervaring, er volgen er meer. Nu eerst een beetje informatie voor af, Wie: ik zelf en nog 10 vrienden Waar: in ons hok ( is een plek voor vrienden waar je zit voor het uitgaan) Wat: XTC blauwe Mercedes, denk rond de 100mg. Voor de meeste van ons was dit de 1e keer dus namen we er 1. De Trip, Rond 20:30 arriveerde de persoon met de pillen in het hok. We hebben toen tot 21:00 gewacht en toen met ze allen de pillen ingenomen, er was 1 iemand niet meedeed. Er was tegen ons verteld dat je tijdens de trip niet kon plassen dus dat ging iedereen dus ok maar even doen. Toen heeft iedereen een beetje een plekje opgezocht en zijn we gaan wachten. Ik begon na 20 minuten wat te voelen, ik merkten dat ik het relaxt vond om veel met mijn been te bewegen en te kauwen. 5min later voelde ik een warme gloed van mijn tenen naar mijn hoofd en weer terug. ( een heel prettig gevoel) Dat hield even een tijdje aan, ik voelde dat ik de muziek echt heel lekker vond klinken en de bas diep mijn hoofd in drong. Ook waren de lasers echt heel mooi en voelde het lekker als er een straal op mijn lichaam kwam. na een uur had ik heel erg de drang om te bewegen en te dansen, de muziek(hardstyle) voelde zo goed dat je nooit meer anders wou. Na 25 min goed los te zijn gegaan ben ik even gaan zitten op een bank, ik heb toen met een AA heel lang naar de kleuren van lampen zitten kijken, aangezien wij een rookmachine hebben waren de lampen nog mooier dan normaal, ik zei ook heel de tijd dat er rook bij moest omdat al die vormen in de rook zo mooi waren. toen kreeg ik weer een kick en wou ik weer lekker bewegen dit was denk rond anderhalf uur na beging werking. ik denk dat ik op dat moment de pil op zijn hardst voelden ik kon niet stoppen met bewegen en hakken op de muziek . en als je dan even stopten om te drinken om even te praten kwam de kick zo weer terug. na de top merkte ik dat je het pilletje een soort kon sturen op je gevoel, dit kan ik niet echt uitleggen. ok merkte ik dat het gevoel langzaam begon af te nemen, dat gevoel wil je tegen werken door weer te gaan dansen en te bewegen. na 4 uur was hij helemaal uitgewerkt voor mijn gevoel. omdat ik niks meer voelde was ik boos en gingen we blowen, dat is geen aanradertje want ik vond het opeen verschrikkelijk smerig. Ik ben toen naar huis gegaan en kon gewoon lekker slapen. Conclusie: mij eerste ervaring met XTC was echt vet, dit vind ik echt veel leuker dan bijv. dronken zijn. vooral omdat je alles nog weet en je nog precies weet wat je doet. ik ga dit zeker vaker doen ( heb ik ondertussen ok gedaan) als mensen aan mij zouden vragen wat je moet hebben tijdens XTC gebruik zeg ik: - Vrienden/vriendinnen - Water - Laser/ andere lampen - goeie muziek dit is zeker een ervaring die ik nooit zal vergeten. mvg, dreamer"
"goedendag, ik heb al een report geschreven over mijn 1e keer xtc gebruik, deze gaat over de 4e keer en ok zeker de heftigste! wie: ik zelf en 8 vrienden waar: club in Rdam wat: Witte sterren tussen de 140 en 180mg ( waarschijnlijk vervuild met de stof pma of pmma) hoeveel: ik zelf had er 1 en nog een halve de trip: toen ik de pillen voor het eerst zag waren ze veel groter dan de andere die ik ooit gebruikt had. ik nam de 1e in vlak voor de club , nadat we naar binnen waren gekomen en onze jassen op haden gehangen verspreiden de groep een beetje. ik begon denk pas een uur na innamen wat te voelen, ik kreeg het erg warm en ik voelde mijn hart hard kloppen. dit gevoel was anders dan ik de voorgaande keren had gevoeld, het leek echt net of ik van binnen in brand stond en ik wist niet wat ik wilde. na een 20 min was dat gevoel weg en wou ik lekker rond lopen en met mensen praten. dat heb ik dan ook een tijdje gedaan, toen ik even alleen ergens zat merkte ik dat wel heel erg hard op mijn lolly stokje aan het kauwen was en op op de zijkant van mijn wang. Ik snel een nieuwe lolly nemen om daar maar vanaf te zijn. Het was ook raar want als ik snel me hoofd draaide leek het als of elk persoon 1 van mijn vrienden was. ( kwa uiterlijk) Na ongeveer een half uur een beetje een raar mindere periode van de trip te hebben gehad kwam er nu weer hard een gloed over mijn lichaam en ik ben toen ongeveer naar de hardstyle zaal gesprint en heb me daar lekker uitgeleeft. Dit was weer het gevoel wat ik gewend was, de lampen en de muziek waren zo lekker bij elke straal die op me kwam leek het als een fris briesje op een warme dag ik keek echt mijn ogen uit en alles en iedereen leek mijn vriend te zijn. heb toen denk een kwartier tegen een gozer uitlopen leggen waarom dit zo dik was:P opeens voelde ik me een beetje misselijk en toen ben ik even in zo'n lounge gaan zitten en even wat gedronken. in die lounge heb ik met een vriend een tijdje op zo'n disco bal zitten spacen. ik ben weer rondjes gaan lopen en heb in 1 van die rondjes nog een halve pil genomen. die voelde ik al vrij snel en echt zwaar hard. als moest harder de muziek de lichten maar ok het bewegen. ik denk dat ik zeker 3 kwartier tot een uur niet wou stoppen met kauwen en bewegen. ergens diep in mij voelde ik me opeens niet zo vrolijk meer heb echt geen idee hoe dat kwam. en ik begon me steeds kutter te voelen. ik kon dat klote gevoel niet van me afzetten en raakten bijna een beetje in paniek. toen kwam ik nog een paar van mijn vrienden tegen en toen ik daar 1maal mee aan het praten was voelde ik me gewoon weer lekker. ik kreeg het weer erg warm en ik wou weer rondjes lopen. ik vond het echt geweldig om naar andere mensen te kijken en natuurlijk de lampen vanaaf daar weet ik niet echt iets speciaals meer. rond 4 uur zijn we onze jassen gaan pakken en naar de bus gaan lopen. In de bus zitten was echt een genot ik vond het echt lekker als de bus optrok ik kon die nacht niet echt gelijk slapen en heb nog een beetje zitten denken over de hele avond. en kwam tot de conclusie dat ik deze pillen wel echt keihard vond maar ik liever een lichtere dosis heb zodat je het meer kan controleren door gewoon bij te nemen. conclusie: deze trip was best heftig voor mij ik vind dat moeilijk om uit te leggen maar het voelde gewoon een beetje raar. maar ik heb wel gewoon een dikke avond gehad en had het zeker niet willen missen, ik ben gewoon weer een ervaring rijker. ik weet niet of andere mensen ok ervaring hebben met deze pillen maar we hoorden na afloop en door al onze verhalen van die avond dat ze waarschijnlijk vervuild waren. de meeste van ons voelde hem ook echt pas veel later dan normaal. ik hoop dat jullie hier wat wijzer uit woorden en het een leuk vonden om te lezen. mvg dreamer"