Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ljuv zei: Leg jij het uit of ik? @Dirkjan Nee you do you girl! Je hep me helemaal geïnspireerd ook. Bekijk bijlage 35774 Klik om te vergroten... Gember is en blijft altijd het beste🙌🏽 Vooral met Citroen😍😍😍 you go girl, geniet ervan❤️"
"Mevrouw Pløp zei: Had je Øllie maar op de uitkijk moeten zetten! @Dragonwoman klinkt als een heel mooie ervaring, en laat Dirkjan en Ljuv maar lullen hoor! Gewoon geloven waar jij je fijn bij voelt. En wees lief voor je innerlijke kind, dat verdient ze ❤️ Klik om te vergroten... Thank you, my love❤️ Ik heb uiteraard nergens last van.. its all love"
"Gemberthee zei: Nee hoor! Daar ben ik fel op tegen. Astrologie kan, net als ieder andere vorm van religie, je een gevoel van verbondenheid geven. Mensen halen er iets uit en voelen zich dan gesterkt. Dat is toch mooi?! Plus het is super onschuldig. Je mag er van kotsen als je dat leuk vindt, maar toch niet over zo'n lief report? @Dragonwoman wat een mooi gevoel heb je gehad tijdens je trip. Merk je dat je dat ook kan vast houden in het dagelijks leven? Klinkt heel waardevol om de dingen waar je schaamte bij voelt als iets natuurlijks te ervaren... Zodat de lading eraf is en je het gewoon kan delen, als iets dat er ook is. Klik om te vergroten... Dankjewel 🙏🏽 Hele goeie vraag!!! Ik deal nog steeds met veel schaamte, integreren is best wel uitdagend.. hoeveel kennis ik ook heb en door krijg. jammer dat dat niet zo gemakkelijk gaat. Ik merk dat ik wat dieper naar de kern moet gaan in mijn dagelijkse leven om herhaalde patronen te doorbreken. Ik ben wel blij dat de trips me laten zien wie ik echt ben, zodat ik gemotiveerd en hoopvol blijf en weet waar ik het voor doe! Ik ben nu veel bezig met schaduwwerk en probeer een evenwicht te vinden tussen schaduwwerk en plezier hebben, super uitdagend!! Want ik merk dat ik in mijn onderbewustzijn nog voel dat ik het niet ‘verdien’ om volledig te genieten van het leven. En ja het is nu natuurlijk wat moeilijker om te genieten ivm Corona, maar ik weet dat we makkelijk vervulling kunnen halen uit de simpele dingen in het leven.. en dat is zeker wat ik nu wil ervaren!"
"Gemberthee zei: Interessant! Ik kende schaduwwerken nog niet. Het concept ervan wel. Schaamte is bij mij ook een thema. Ikzelf vond het heel heilzaam om mijn schaamte te vertellen tegen een goede vriendin. Het gaf mij de gelegenheid om de situatie vanuit haar oogpunt te zien. En ineens zag ik hoe jong ik was en hoe onveilig ik me voelde. Ik vergaf het mezelf direct en verloor daarmee ook mijn schaamte, dat ik dacht: waarom heb ik dit niet eerder gedaan? Kan jij je eerlijke (lelijke) verhaal kwijt bij iemand die dichtbij je staat? Je kunt in ieder geval alvast trots zijn dat je je schaduwkanten wil ontdekken! Dat lukt niet iedereen. Klik om te vergroten... Wauw!! Heel interessant. Nja veel mensen hebben vrienden verloren in de laatste 2 jaren en ik ben daar ook 1 van.. ik heb nu, maar 1 vriendin en daar voel ik me niet comfortabel genoeg bij.. ik spreek haar ook niet vaak. Ik ben nu heel erg toe aan nieuwe vrienden, want ik voel idd dat het me heel goed zou doen! Maar ik heb het gevoel dat ik altijd word geoordeeld en niet wordt geaccepteerd voor wie ik ben. Ik heb ook te veel fases waarin ik me isoleer en afzonder van iedereen en daar heb ik nu wel genoeg van, het heeft me wel veel geleerd! Ik hoop echt meer kwetsbaar te kunnen zijn en me meer verbonden te voelen met nieuwe mensen, dat was ook mijn intentie voor 2022! Diepere connecties ervaren. Ik voel dat ik dat nodig heb, wat ik 2 jaar terug dan niet had, toen had ik nog een attitude van ‘ik heb niemand nodig’ maar nu zit ik in een ruimte waar ik connecties meer kan en wil waarderen. Maar mooi om te zien dat je iets verteld wat ik precies nodig heb! De essentie van vriendschap en je hart kunnen luchten bij iemand."
"Goedendag mensen van het goede leven💚☮️ Terwijl ik dit type is het 11:11 op de clock. Ik heb al vaker truffels ingenomen, maar dit was mijn eerste keer dat ik Mushrocks ervaarde. Ik heb niet de 15gr in 1x ingenomen, ik vind dat ik daar niet de juiste setting voor heb, dus ik verdeel het in 3, los hiervan ben ik erg gevoelig voor plant medicijnen en heb ik niet veel nodig voor een rijke ervaring. Ik had ongeveer 5 gram ingenomen. Ik nam het in met een kurkumashot, de shot was niet perse met een bepaalde intentie (misschien wel onbewust), maar het was meer, omdat dat al in de koelkast lag. Ik dacht in de eerste instantie dat het niet echt werkte, maar het was heel subtiel. Ik merkte dat mijn ademhaling via mijn hart ging, alsof ik mijn hart aan het op pompen was. Ik besefte hoe mijn hart de bron is van alles en dat mijn hart een eigen bewustzijn heeft, wat totaal los staat van mezelf. Deze bewustzijn bracht me rust, ik voelde vrede in mijn hart en was tevreden met wat ‘is’ niks is volledig goed of fout, het is de werkelijkheid van wat er gebeurd. Ik ervaarde acceptatie van binnen met wat ‘is’. Ik sprong wat dieper in het woord ‘natuurlijk’ alles wat ik zie als beschamend is eigenlijk natuurlijk, want het ‘gebeurd’, het is de realiteit. Er is niks om voor weg te rennen, niks om af te wijzen, omdat het natuurlijk is. ik houd van astrologie en weet dat de noordmaansknoop nu geshift is naar het dierenriemteken ‘stier’ wat geassocieerd is met de natuur en alles wat natuurlijk is. Het is de bedoeling dat we naar deze richting shiften als collectief om te groeien en meer in verbintenis komen te staan met onze aard, op 2 benen uiteraard, de stier houdt van zekerheid. Er kwam een gedachte voorbij: ‘I am unlovable’ en besefte mij dat mijn innerlijke kind zich zo voelt door haar ervaring met haar vader en dat een reden is waarom ik karmische relaties aantrek en ik denk dat ik geen gezonde relatie verdien. Het liet me zien dat de man waar ik me het meest tot aangetrokken voel een weerspiegeling is van mijn ‘huidige realiteit’. conclusie: Ik ben heel tevreden met mijn ervaring, het bracht me een bepaalde rust wat nog ongekend was voor mijn brein om te omvatten. Mijn verstand en hart hebben zeker weten een harmonische verbintenis ervaren. Ook begreep ik dat ‘ik’ de hemel op aarde ben. Ik ben de hemel die gecreëerd is op aarde. alles wat on-natuurlijk lijkt, blijkt natuurlijk te zijn, ik bied geen weerstand meer, maar ik ga met de natuurlijke flow mee. Mocht men vragen hebben of mij een bericht willen sturen, sta ik daar open voor! One love ❤️"
"ljuv zei: Hi @Dragonwoman, Welkom op het forum en thanks voor je mooie eerste bijdrage! Wat een heerlijke trip op 5 gram truffels! Ik ben zelf een stuk minder gevoelig als ik het zo lees... En wat ga je er respectvol mee om, fijn dat je zoveel inzichten hebt gehad! Right back at ya, veel plezier op t forum😘 Onaardig😂 Waar maar, onaardig! Klik om te vergroten... ljuv zei: Hi @Dragonwoman, Welkom op het forum en thanks voor je mooie eerste bijdrage! Wat een heerlijke trip op 5 gram truffels! Ik ben zelf een stuk minder gevoelig als ik het zo lees... En wat ga je er respectvol mee om, fijn dat je zoveel inzichten hebt gehad! Right back at ya, veel plezier op t forum😘 Onaardig😂 Waar maar, onaardig! Klik om te vergroten... Dankjewel 🙏🏽 ik heb er zeker weten van genoten, LOVED it! En ja in ancient Egyptian gebruikte ze ook astrologie, dus ik neem het zeker weten serieus. Mijn birth chart bestuderen, heeft me zeker weten geholpen me zelf beter te begrijpen. Het laat je verbintenis zien met de zon, maan, sterren en elementen in de diepte, how can you not love it."