Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Mijn vriend heeft lange tijd vrij veel coke gebruikt, hoeveel precies weet ik niet, dat wil hij niet zeggen. Hij is er nu zo'n maandje vanaf en lijkt er verder weinig moeite mee te hebben, behalve dat hij helemaal kapot is tegen het einde van een avondje uit. Nu maak ik me eigenlijk een beetje ongerust dat het zo makkelijk lijkt te gaan , ik had verwacht dat hij het heel moeilijk zou krijgen aangezien ie best veel heeft gebruikt. Hij wil er wel echt zelf mee stoppen want wil me niet kwijt. Moet ik me zorgen gaan maken? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Groetjes van een leek"
"Sinds de tijd dat ie met mij gaat in elk geval alleen in de weekenden met uitgaan, misschien dat hij daarvoor wel doordeweeks heeft gebruikt. Probleem is dat hij er niet over wil praten, behalve als hij dronken is..Ik weet zeker dat hij er wel echt klaar mee is, ik heb hem gezegd dat ik zo'n relatie niet wilde en toen was de keus voor hem erg makkelijk (zn eigen woorden) maar ik had er wel min of meer rekening mee gehouden dat het nog wel eens mis zou gaan. Misschien dat hij zich nu volledig op mij richt en daardoor minder aan de drugs denkt of zo, geen idee, merk in elk geval wel dat hij erg "aan me hangt" tijdens het uitgaan. Bedankt voor je reactie!"
"Hoihoi, Dat is balen! Ik denk dat wat je hebt gevonden gewoon coke was. Dat zijn idd de kenmerken, als mijn vriend coke had gebruikt kon hij ook uitgaan tot in de vroege uurtjes en daarna eindeloos sex hebben (overigens meestal zonder dat hij een orgasme kreeg..). Hij had misschien best een erectie kunnen krijgen na alcohol maar het lijkt me idd niet gewoon als hij na een lange nacht stappen nog genoeg energie overheeft om nog eens heel lang sex te hebben. Klote zeg dat hij niet gewoon eerlijk tegen je is geweest toen je hem ermee hebt geconfronteerd! Dat was bij mijn vriend gelukkig wel het geval al is hij er niet echt heel spraakzaam over als ik hem ernaar vraag. Hadden jullie al lang een relatie? Sterkte ermee!"
"Hoi, Ik weet wel zeker dat dat niet van de drank komt..heb je hem niet geconfronteerd met het poeder wat je in zn portomonnee hebt gevonden? Benieuwd wat ie daar dan voor verklaring voor heeft..Oei, dat maakt het er allemaal niet makkelijker op, ik begrijp precies hoe je je voelt . Hoe lang is het geleden dat je hem hebt weggestuurd? Ik heb er heel veel moeite mee dat hij er niet over wil praten, hij is dus nu sinds een maandje clean, maar als ik hem ernaar vraag hoe het nu gaat, en of ie er moeite mee heeft wordt ie chagerijnig. Het enige moment dat ik er met hem over kan praten is als ie heeft gedronken, dan begint ie er zelfs zelf over, maar ik heb af en toe ook behoefte in een normaal gesprek als we allebei nuchter zijn . Het knarsetanden komt me idd bekend voor! Dat deed die van mij ook. Het ronddraaien met zn tong niet, maar zou heel goed kunnen hoor. Sterkte!!"
"Hoihoi, jaja ik heb de afgelopen maanden meer ervaring opgedaan over drugs dan me lief is . Dat klopt idd, het ligt heeel erg gevoelig. Vorige week hadden we het erover toen hij had gedronken toen zei die me zelf dat ie heel veel heeft gebruikt. Een paar dagen terug begon ik er weer over (toen we nuchter waren) en toen zei die dat het ook weer niet zooo veel was wat ie heeft gebruikt, yeah right..Ik heb toch het idee dat hij zich ervoor schaamt en hij er daardoor niet over kan of wil praten, ik weet dat hij foute dingen heeft gedaan, maar dat was voor hij met mij ging dus zolang hij zich nu gedraagt kan ik daar wel mee leven . Behalve dus dat hij niet wil praten als hij nuchter is, dus dan maar met een drankje op Thanks voor je bericht!"
"Hey anoniem2, Ik maak ongeveer hetzelfde mee als jij! We zijn ongeveer een half jaar samen en hij gebruikte vrij veel coke, in maart heb ik hem gezegd dat ik heel veel van hem hou maar een relatie met een verslaafde niet zie zitten, toen heeft ie me beloofd dat ie nooit meer zou gebruiken en dat ie me absoluut niet kwijt wilde. Een maand later ging het toch weer mis maar nu is ie dus sinds een maandje clean en ik weet ook dat hij echt geen drugs meer wil. Nu merk ik ook dat we veel minder sex hebben, eigenlijk bijna alleen als hij heeft gedronken..We houden verder echt superveel van elkaar, en als we samen zijn, zijn we constant aan het knuffelen maar daar blijft het altijd bij..Het feit dat hij voor mij is gestopt met drugs zegt voor mij wel dat hij echt voor me wil gaan en daarom wil ik er ook voor vechten. Maar ik heb het toch ook wel moeilijk met feit dat we zo weinig sex hebben, het is echt niet zo dat ik niet zonder kan of zo, maar soms ga ik me er gewoon zo onzeker door voelen . Verder wil hij eigenlijk ook niet meer over zn drugsgebruik praten, behalve als hij heeft gedronken dus dat maakt het ook wel extra lastig voor mij. Moeilijk..ik had gedacht/gehoopt dat het misschien wel terug zou komen, maar als jij zegt dat je vriend al een half jaar clean is en er gebeurt nog steeds niks.."