Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje van vriendin van (ex)gebruiker

Vraagje van vriendin van (ex)gebruiker

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Draakie81Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Mijn vriend heeft lange tijd vrij veel coke gebruikt, hoeveel precies weet ik niet, dat wil hij niet zeggen. Hij is er nu zo'n maandje vanaf en lijkt er verder weinig moeite mee te hebben, behalve dat hij helemaal kapot is tegen het einde van een avondje uit. Nu maak ik me eigenlijk een beetje ongerust dat het zo makkelijk lijkt te gaan :confused: , ik had verwacht dat hij het heel moeilijk zou krijgen aangezien ie best veel heeft gebruikt. Hij wil er wel echt zelf mee stoppen want wil me niet kwijt. Moet ik me zorgen gaan maken?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes van een leek
s
slashLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruikte hij dagelijks of alleen in het weekend? Bij dagelijks gebruik (dure hobby!) is het zo een gewoonte geworden in je normale leven dat het stoppen wel moeilijk is.. Bij gebruik in het weekend heb je alleen moeite om het uitgaan nog enigszins leuk te vinden 'nuchter'..
Het ligt er ook aan of je vriend ECHT klaar was met die troep. Dan kan je de knop wel omzetten en er weinig moeite mee hebben.. Dit zijn mijn ervaringen!
D
Draakie81Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sinds de tijd dat ie met mij gaat in elk geval alleen in de weekenden met uitgaan, misschien dat hij daarvoor wel doordeweeks heeft gebruikt. Probleem is dat hij er niet over wil praten, behalve als hij dronken is..Ik weet zeker dat hij er wel echt klaar mee is, ik heb hem gezegd dat ik zo'n relatie niet wilde en toen was de keus voor hem erg makkelijk (zn eigen woorden) maar ik had er wel min of meer rekening mee gehouden dat het nog wel eens mis zou gaan. Misschien dat hij zich nu volledig op mij richt en daardoor minder aan de drugs denkt of zo, geen idee, merk in elk geval wel dat hij erg "aan me hangt" tijdens het uitgaan.

Bedankt voor je reactie!
p
piperLid
01-01-2024, 00:00
#4
hello

Heb net ontdekt dat die van mij coke gebruikte. Hij werkte constant in de week en als het weekend was dan had die geen moeite om tot smorgens weg te gaan. En plezierig dat hij was ... Ik daar nog geen vragen bij gesteld. De sex duurde langer dan bij iemand anders.. ik dacht fijn zo. En dat meestal na het uitgaan. Mr op een dag vond ik in zijn portemonee een briefje met witte poeder (smaakt bitter) . Weet de dag van vandaag nog nie wat is het is. En toen is de achterdocht begonnen.
Heb hem geconfronteerd. En hij zei dat hij om de 4 maanden maar eens een xtc pil nam. Nog geen sprake over poeder. En die sex kwam door de drank zei hij. Maar in elk geval konden me andere mannen vertellen dat dat in geen elk opzicht meer ging ( na de drank geen erectie).
Dus vertrouwen weg .. dus vriend weg.

Met veel tranen heb ik hem de deur gewezen. And it still hurts. Maar ja .. life is a bitch!
D
Draakie81Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoihoi,

Dat is balen! Ik denk dat wat je hebt gevonden gewoon coke was. Dat zijn idd de kenmerken, als mijn vriend coke had gebruikt kon hij ook uitgaan tot in de vroege uurtjes en daarna eindeloos sex hebben (overigens meestal zonder dat hij een orgasme kreeg..). Hij had misschien best een erectie kunnen krijgen na alcohol maar het lijkt me idd niet gewoon als hij na een lange nacht stappen nog genoeg energie overheeft om nog eens heel lang sex te hebben. Klote zeg dat hij niet gewoon eerlijk tegen je is geweest toen je hem ermee hebt geconfronteerd! Dat was bij mijn vriend gelukkig wel het geval al is hij er niet echt heel spraakzaam over als ik hem ernaar vraag. Hadden jullie al lang een relatie?

Sterkte ermee!
p
piperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi
nog ff een vraagje. Die van mij die knarste telkens op zijn tanden als hij opgewonden was. En met zijn tong draaide hij rond in zijn eigen mond om die te bevochtigen (neem ik aan)als we aan het sexen waren . Zijn dat sporen van coke? Herken je ze?

grtjs
p
piperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hello,
idd dat is balen! En idd als we sex hadden kon die doorgaan zonder een orgasme! Hij beweerdt nu nog dat dat door drank komt.
We hadden iets meer dan 1jaar een relatie. Maar het feit is was .. ik ben een jonge gescheide vrouw met een kind en dat maakt het er niet gemakkelijker op.
Mijn hele familie had hem geaccepteerd inclusief mijn ex-man. Dus als die dat ooit te wete komt!!!
Ik ben blij voor jou dat die van jou eerlijk is. Maar de spraakzaamheid is killing .. isn't it? Mss proberen als hij iets genomen heeft...dan spreekt hij gemakkelijker. (hoe erg het ook klink)

Toi Toi
D
Draakie81Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi,
Ik weet wel zeker dat dat niet van de drank komt..heb je hem niet geconfronteerd met het poeder wat je in zn portomonnee hebt gevonden? Benieuwd wat ie daar dan voor verklaring voor heeft..Oei, dat maakt het er allemaal niet makkelijker op, ik begrijp precies hoe je je voelt :(. Hoe lang is het geleden dat je hem hebt weggestuurd?
Ik heb er heel veel moeite mee dat hij er niet over wil praten, hij is dus nu sinds een maandje clean, maar als ik hem ernaar vraag hoe het nu gaat, en of ie er moeite mee heeft wordt ie chagerijnig. Het enige moment dat ik er met hem over kan praten is als ie heeft gedronken, dan begint ie er zelfs zelf over, maar ik heb af en toe ook behoefte in een normaal gesprek als we allebei nuchter zijn :rolleyes:.
Het knarsetanden komt me idd bekend voor! Dat deed die van mij ook. Het ronddraaien met zn tong niet, maar zou heel goed kunnen hoor.

Sterkte!!
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#9
grijnz ... zo grappig en lullig tegelijk om te zien hoe jullie steeds meer erachter komen hoe die troep eigenlijk werkt .. en wat iemand allemaal kan doen om te verdoezelen dat hij die zooi gebruikt of gebruikt heeft .. want dat doet dope met je .. het laat je liegen ..

plotselinge irritatie is vaak een teken dat er een gevoelig punt geraakt is he :wink: en het is nu eenmaal niet altijd even leuk om over dingen te praten waarvan je weet dat je zelf fout zit ... ik vind het niet gek dat het na wat drank wel bepraatbaar is ... alcohol maakt nu eenmaal de lippen los ...
ik zou me alleen wel afvragen wat iemand te verbergen heeft als diegene me alleen maar iets kan vertellen als hij of zij zn grenzen vervaagd heeft door bijvoorbeeld drank ..... majah soms is het nu eenmaal echt moeilijk voor mensen en kunnen ze er alleen maar over praten als die grens een beetje verlegd is door die drank of die xtc pil. Dan is het misschien een geval van een gegeven paard niet in de bek kijken .. blij zijn met wat je krijgt en hopen dat er meer kan worden doorgegeven ... misschien meer drank :wink:

:wave: en sterkte allebei :)

ps ,,,
een gebrek aan speeksel is vaak een teken van drugsgebruik :wink:
D
Draakie81Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoihoi, jaja ik heb de afgelopen maanden meer ervaring opgedaan over drugs dan me lief is :grin: .

Dat klopt idd, het ligt heeel erg gevoelig. Vorige week hadden we het erover toen hij had gedronken toen zei die me zelf dat ie heel veel heeft gebruikt. Een paar dagen terug begon ik er weer over (toen we nuchter waren) en toen zei die dat het ook weer niet zooo veel was wat ie heeft gebruikt, yeah right..Ik heb toch het idee dat hij zich ervoor schaamt en hij er daardoor niet over kan of wil praten, ik weet dat hij foute dingen heeft gedaan, maar dat was voor hij met mij ging dus zolang hij zich nu gedraagt kan ik daar wel mee leven :wink: . Behalve dus dat hij niet wil praten als hij nuchter is, dus dan maar met een drankje op :grin:

Thanks voor je bericht! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."