Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jo iedereen, ik ben begonne blowe toen ik 14 was en ik vond het direct leuk, ik heb ADHD en als ik onder invloed was voelde ik mij gelukkig en eindelijk op mijn gemak. Daarom ben ik ook verslaafd geworden en wiet was mijn uitweg uit een wereld vol miserie die alsmaar erger werd door de wiet. Er is een dieptepunt geweest en ik ben toen geshockt en gestopt. de paranoïde heeft zich opgebouwd en was natuurlijk het ergst in het dieptepunt. De shock heeft me niet alleen laten stoppen maar heeft me ook getraumatiseerd waardoor ik nog altijd paranoïa ben. Ik heb enkel is XTC gebruikt en ook ritaline ik denk dat deze ook wel te maken hebben gehad met mijn dieptepunt door de depriverende effecten van X de dag na gebruik. Ik ben nu 2 jaar gestopt, ik moet zeggen mijn leven is al heel wat beter. maar ik ben nog altijd para en beetje schizo niet veel maar toch soms wel lastig zoals anderen zouden zeggen dat ze iets 'voelen' zoals intuïtie bij mij is die intuïtie lastig en dringend, ik weet niet naar wat ik moet luisteren. het gebeurt vooral als ik in stress-situaties zit. iemand ervaring hiermee? eventueel een oplossing? paranoïde is normaal bij wiet roken voor lange tijd maar hoe lossen jullie dit probleem op? Thank You!!"
"bedankt! ik denk dat ik is met een psychiater ga babblen"
"ja gewoon hersenschade he:P"
"jo de manne ik ben 21 en ik wil graag een noradrenaline reuptake remmer gaan gebruiken. ik heb adhd en mijn leven gaat weer trager gaan als ik nu niet vooruitga op school en STRATTERA word wel gebruikt voor mensen met ADHD die studeren dus KUT vinden en door dit medicijn kan het je allemaal niet veel schelen. wat ik dus echt nodig heb . Ik las wel dat er veel mensen aan gestorven waren maar door teveel slecht eten zijn er ook veel mensen gestorven dus het is je af te vragen of het niet gewoon uitzonderingen waren die mensen. ik wil gewoon verder met mijn leven en ik als ik daar een pil voor moet pakken dat is normaal tegenwoordig ik heb genoeg afgezien."
"ik wil heel graag coke proberen maar ik heb misschien het idee dat er betere opties voor mij zijn? zoals amfetamines. nu wil ik mijn balans niet beschadigen en ik heb wel al xtc gebruikt maar daarvan ben ik lang slecht geweest. weed heb ik 5 jaar gerookt ik ben nu met alles gestopt door dat voorval met xtc depressief ik weet gewoon niet of coke hetzelfde zal zijn ik denk het niet."
"de wereld is gewoon godsamme ingewikkeld"
"drugs is altijd een vlucht uit de werkelijkheid en dit is een soort van illusie maar misschien kan je ook blij worden van een illusie. dat is natuurlijk waarom ik het wil er zijn zoveel mensen die het leuk vinden om is sporadisch drugs te nemen. maar er zijn risicos inderdaad en die moet je afwegen en daarom ben ik hier. ik vraag alleen een mening. en ik ben niet gebrand op het direct doen van die stuff. ik ben btw niet helemaal oerdom hoor."