het lijkt me een slecht idee om cocaine te gaan gebruiken: en amfetamines al evenmin.
als je erin geslaagd bent om met alles te stoppen, gooi dan je winst niet te grabbel man!
dat je door de xtc lang slecht geweest bent, is een slecht voorteken. dat betekent dat je hormoonhuishouding in je hersenen lang van slag geweest is en dat zal niet anders zijn als je coca gaat gebruiken. als je daar aan begint, kan je de klok erop gelijk zetten dat je weer lang van slag zult zijn.
voor cocaine moet je erg sterk in je schoenen staan: het is gemeen spul. eigenlijk alleen maar leuk als je jezelf zo goed voelt dat je ook buiten de fun kan die het voor sommigen te bieden heeft. en zelfs dan bestaat er nog het risico dat je er in no time verslaafd aan raakt.
maar als je niet vrolijk of wellicht depro bent als je eraan begint, dan is het foute boel. je zult je, vooral na afloop, nog veel slechter gaan voelen in mentaal opzicht. je zal er diep door in de put komen te zitten. de kans bestaat dat je er zo onzeker door gaat worden dat je medische hulp nodig zult hebben
en fysiek sloopt het je ook: het gebruik van zowel cocaine als amfetamine komt op zware roofbouw neer. ik zou zeggen, lees de coca-ervaringen hieronder eens door, bijv. 'raar gevoel bij cocainegebruik' en de lust om het te gaan gebruiken zal je waarschijnlijk wel vergaan
over amfetamines ga ik verder niet uitwijden. dat is nog ergere troep dan cocaine. heb jij zin om dagenlang gedwongen wakker te blijven? je zal niet de 1e zijn die daar krankzinnig van wordt. van cocaine raakt je brein tydelijk uit balans, van amfetamine kan je al na 1 keer blijvende hersenschade oplopen
je zegt dat je je balans niet wil beschadigen. dat gaat ongetwijfeld gebeuren als je gaat vluchten in drugs. en zeker bij dit tweetal.
koester je balans. het is een van de kostbaarste zaken die je bezit.
accepteer het dat het leven soms saai of droevig is.
dat gaat wel weer voorbij
treedt niet in mijn voetsporen en zorg dat je hier geen hulp hoeft te gaan zoeken:
http://www.ca-holland.org