Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"niks fruityloops, gewoon hardware (nouja, als ik iets maak met programma`s dan is het Reason doorgelinkt naar Ableton Live) http://www.myspace.com/mrflurryjohnson 't is Dubstep trouwens"
"hey allemaal, ik heb een growbox gekocht, en de gast achter de toonbank zei dat ik hem ook in een aquarium kon zetten, ik heb een oud aquarium, met verwarmingselementje, dus dan kan ik de temperatuur mooi op peil houden maar als ik dat aquarium nou goed schoonmaak, kan ik die box dan zonder zak in een laag water in die tank zetten? of heeft die zak nog andere functies behalve vocht bnnen houden? en wat zijn die ritssluitingachtige dingen op die zak eigenlijk? :EDIT: ah! tb-303 mooi apparaat is dat"
"ja, mexicaanse ja... ik heb hem nu idd in die zak, in het aquarium staan, dat hele aquarium is beslagen, dus ik denk dat er wel een lekker luchtvochtigheidje heerst, de thermostaat staat op 25 graden, en betadine kan ik er morgen wel ff ingooien ik ben zo lam als een koekkie... beter dat ik naar bed ga, maar iig bedankt voor de reply"