Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet precies wat je bedoelt! Maar het gevecht is zo vermoeiend, en je wordt er zo cynisch van. Same here: ik heb alles wat ik nodig heb behalve een uit-knop 🤦🏻♀️"
"Idem! Hoe cliché het ook is, praten kom je echt het verste mee."
"Zo te lezen zit je in hele nare focked op situatie. Waarschijnlijk voel je je ook enorm opgesloten op een plek en situatie waar je helemaal niet wilt zijn, en waar je momenteel ook niet uit kan ontsnappen. Maar het belangrijkste is dat je de eerste stap heb genomen om hulp te zoeken want dat is echt alleen maar een teken van kracht en zelfbewustzijn. Denk dat veel mensen op dit forum ook kunnen zeggen dat we shit hebben gedaan uit woede waar we niet trots op zijn. Dus als je dit leest en hoog in je emotie zit, blijf vooral hier praten. Of ga ff lekker rondje lopen met een muziekje op. En het wordt echt beter, beloofd."
"AntiBenzo1312 zei: Morgen gesprek met de gemeente en eerste afspraak met ambulante begeleider van de hulpinstantie. Me vader heeft zijn mobiel uitgezet. En mijn moeder wil geen contact meer met hem omdat ze zo boos is op hem ze is al op hem geflipt met spullen halen. Dus nu heb ik geen toegang tot me EIGEN spullen. Dus die moet ik morgen zien te krijgen. Dus morgen heel veel spannende dingen op de planning. Er moet een toekomst perspectief komen. Me vader heeft me 3week gegeven Klik om te vergroten... Shit, dat is een ongelofelijke kut streek… hoe zit je nu in je vel dan?"
"Jongens het is makkelijk om ergens een mening over iemand anders situatie te hebben. Altijd makkelijk om te zeggen hoe of wat iemand had moeten doen. Maar wat gebeurt is is gebeurd, niets aan te veranderen. Moord en haat is ook niet de oplossing. En nogmaals het enige wat je kan veranderen is jezelf. En de situatie waar je nu in zit is totaal niet gezond en daar zal je nooit gelukkig in worden. dus voordat je helemaal dingen gaat doen waar je niet van terug kan komen… probeer vooral eerst aan jezelf te werken. Probeer te vergeven en een plekje er voor te maken, wetende dat je andere mensen niet kan veranderen."
"En iedereen heeft recht om te voelen wat ze voelen. Maar probeer wel controle te houden over je acties. Want het is het niet waard toch. Je hebt nog heel je leven voor je. Je ouders zijn waarschijnlijk vastgeroest in hun manier van doen en zij doen waarschijnlijk waarvan zij denken dat ze het zo moeten doen. En daar moet je geen moordneigingen van krijgen maar eerder medelijden. Nogmaals, dat is niet iets wat je gaat kunnen veranderen."
"Zeehond zei: Mwah. We mogen er best iets van vinden als iemand hier iets opschrijft. En met alle respect, de meeste leden hier die reageren lezen al wat langer mee met de problematiek van @AntiBenzo1312. Inderdaad heeft hij eerder geschreven dat hij alle vrouwen haatte en moordgedachten had. Jij mag dat oké vinden, maar iedereen kan hier zijn mening of bezorgdheid uitspreken. Klik om te vergroten... Ja daar heb je ook gelijk in, ik ben wat dat betreft al veel te meegaand en een softie. Terwijl het soms juist goed is dat iemand z’n rauwe harde mening geeft. Dat heeft mij ook een paar keer echt goed gedaan."
"Dopester zei: Ja daar heb je ook gelijk in, ik ben wat dat betreft al veel te meegaand en een softie. Terwijl het soms juist goed is dat iemand z’n rauwe harde mening geeft. Dat heeft mij ook een paar keer echt goed gedaan. Klik om te vergroten... En wat ik daar echt van geleerd hebt is dat je niet te lang in zelfmedelijden moet blijven hangen. Even mag maar blijf er niet in hangen."
"En geweld is trouwens fucking nooooooit de oplossing 😳 daar heb je kasten, deuren en muren voor maar dat gezegd te hebben vind ik het oprecht heel naar om te horen dat iemand in zo’n ongelukkige situatie zit. Ik gun iedereen geluk."
"Je bent hierin niet alleen, maar dat zijn alsnog kansloze woorden als je met jezelf zit opgescheept 😞"