Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een leuke reacties! @Arie ik slik ook melatonine,of het helpt weet ik niet maar is meer psychische ondersteuning zeg maar.Ook vannacht veel wakker gelegen maar ik zet door! @ Eend ik probeer mezelf ook af te matten door veel te doen overdag,sporten is niet zo mn ding maar doe veel andere dingen en vooral smiddags niet slapen! Ik was altijd nogal van de middagdutjes maar ook daar probeer ik van af te kicken @ronnai Ik weet dat het verstandiger zou zijn om alles weg te gooien wat ik in huis heb maar geeft mij een soort "rust" dat als ik echt uitgeput zou zijn dat ik dan toch in nood nog een temazepam zou kunnen pakken,tot nu toe nog niet gedaan maar zou onrustiger worden als ik niks meer in huis heb.Ik word goed gesteund door mn man en daardoor pak ik het ook niet,al doe ik het natuurlijk voor mezelf."
"Flameon zei: Goed bezig Doortje! Je kunt het Klik om te vergroten... Thnxx Al 5 nachten zonder!!"
"ja klopt,verslavingsarts vertelde me dat ook al dat de temazepam ws helemaal zn werk niet meer doet na 4 jaar!Dat probeer ik me dan ook maar voor te houden en dat het alleen maar beter zal gaan uiteindelijk. ik kan niet wachten totdat ik gewoon onbezorgd mn bedje inkruip en er niet meer bij stil zal staan of ik wel of niet zal slapen.Gek eigenlijk zoiets vanzelfsprekends als slapen..."
"Hoi hoi... Weer ff een update van mij.... Ik ben nu 2 weken "clean" en het gaat boven verwachting goed.Ik slaap goed en heb eigenlijk niet zoveel last van afkickverschijnselen.Op dit moment denk ik bij mezelf...hmzz er wordt zoveel gewaarschuwd voor verslaving aan slaapmiddelen maar mij valt het afkicken reuze mee.Ik snap dat ik nu nog niet moet denken dat ik er al ben maar had nooit verwacht dat het zo goed zou gaan.Ik word redelijk uitgerust wakker en vooral het gevoel niet meer ergens van afhankelijk te zijn is heerlijk!! Ik kan dus iedereen aanraden om de slaapmiddelen te laten staan!!"
"Ik ben een meid van 31 en helaas verslaafd aan Temazepam. Ik baal hier echt van en wil er heel graag van af.Helaas kan ik er door omstandigheden niet mee naar de huisarts en zal ik het dus zelf moeten doen.Wie herkent dit of heeft tips?"
"Thnx voor je reactie...het zal moeilijk worden om zelf te stoppen maar ik moet het kunnen. Baal zo van die zooi...lijkt onschuldig zo'n slaappil maar weet ondertussen wat voor troep het is.Het beinvloed toch je leven,tenminste bij mij wel.Maar ik ga het zeker proberen...nu nog ff een rustige periode uitzoeken"
"Grrr...ben al de hele dag bezig om op internet"hulp"te vinden voor mijn Temazepamverslaving. Het vervelende is dat het een groot geheim is en dat niemand er iets van mag weten(ook de huisarts niet) ik kom niet verder dan dure afkickklinieken Wie heeft tips voor me?"
"Slaappillen lossen echt je probleem niet op,het zorgt er idd voor dat je vandaag slaapt maar uiteindelijk krijg je er alleen maar meer problemen van.(ben zelf verslaafd aan slaappillen en bezig met afkicken) Het lijkt me verstandig als je je huisarts verteld over je slaapprobleem en met hem/haar samen kijkt naar een oplossing voor je problemen."
"Ik kan mn huisarts niet benaderen omdat ik op een niet reguliere manier aan de slaappillen kom en het grote gevolgen zou hebben als mn huisarts dat weet.Heeft ermee te maken dat ik mn baan niet kwijt wil. Ik ben nu in contact met verslavingszorg maar die doen nogal moeilijk als je geen verwijzing van huisarts hebt Kortom lastige situatie!"
"Zoiets ja acidboy en na veel overleg lijkt het er op dat ik het toch zelf moet proberen"