Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 4BMC geprobeerd..

Eerste keer 4BMC geprobeerd..

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zag laatst een nieuwe stim op de markt dus ik deed ff een hoop research en zag weinig tot niks nuttigs erover, dus ik wou het ff proberen om de effecten enzo te delen zodat er in ieder geval iets erover staat. alle kleine beetjes helpen 🤷‍♂️

er is bijna niks over deze NPS online behalve dat het mogelijk neurotoxisch is dus ik besloot een klein lijntje te doen en godverdomme wat een pijn deed dat zeg.
qua effecten had ik misschien een beetje euforie in mn armen en benen, geen head high, geen energie en geen blij gevoel wat je meestal krijgt met stims en de pijnlijke drip was zo erg dat ik niet van de effecten kan genieten, die ook maar ongeveer 20-30 minuten duren voordat ik koppijn kreeg.

ik heb nog nooit een drug zo snel in de plee gegooid.

ik raad aan dit spul gewoon niet aan te raken want het is het absoluut niet waard, en vooral met de risico qua het hele neurotoxische gedoe.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben normaal gesproken wel van de RC's zoals mijn naam laat blijken maar Bromide/Chloride analogen van Cathinone of Amphetamines zijn vaak (erg) ongezond. neem ze niet en gooi het weg. Ik vind het echt erg dat de vendors nu ineens aankomen met BromoMethCathinone..

My Experiences with Neurotoxicity

I am writing this because I feel the need to share it. It is not something that I feel I can share with people that I know in real life. I do not wish to have the stigma follow me around. If there is anyone here who may have experienced something of this nature, I would appreciate knowing so...
www.bluelight.org www.bluelight.org
https://www.bluelight.org/community/threads/would-4-bmc-and-4-cmc-be-as-neurotoxic-as-their-amphetamine-counterparts.723081/
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ILoveRCs zei:
Ik ben normaal gesproken wel van de RC's zoals mijn naam laat blijken maar Bromide/Chloride analogen van Cathinone of Amphetamines zijn vaak (erg) ongezond. neem ze niet en gooi het weg. Ik vind het echt erg dat de vendors nu ineens aankomen met BromoMethCathinone..

My Experiences with Neurotoxicity

I am writing this because I feel the need to share it. It is not something that I feel I can share with people that I know in real life. I do not wish to have the stigma follow me around. If there is anyone here who may have experienced something of this nature, I would appreciate knowing so...
www.bluelight.org www.bluelight.org
https://www.bluelight.org/community/threads/would-4-bmc-and-4-cmc-be-as-neurotoxic-as-their-amphetamine-counterparts.723081/
Klik om te vergroten...
ik geef je groot gelijk, het is fucked dat ze dit soort rotzooi maken/verkopen wetend dat het zo schadelijk is, en met de aankomende ban ben ik bang dat er meer van dit soort rotzooi op de markt komt..
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dolus zei:
ik geef je groot gelijk, het is fucked dat ze dit soort rotzooi maken/verkopen wetend dat het zo schadelijk is, en met de aankomende ban ben ik bang dat er meer van dit soort rotzooi op de markt komt..
Klik om te vergroten...
zeer fucked up ja, het gaat ze alleen om geld. je zult alleen maar meer moeten gaan opletten wat je nou eigenlijk koopt. met name in de amphetamine/cathinone groep. maar die zullen vanaf begin september sowieso verdwijnen als de ban daadwerkelijk doorgaat in de eerste week van september. Benieuwd wat er voor in de plaats komt.. Helaas zorgt een ban voor extra rommel zoals je zegt ja.

Goed dat je het weggegooid hebt, beste wat je kan doen, gezondheid is het aller belangrijkste.
D
DolusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ILoveRCs zei:
zeer fucked up ja, het gaat ze alleen om geld. je zult alleen maar meer moeten gaan opletten wat je nou eigenlijk koopt. met name in de amphetamine/cathinone groep. maar die zullen vanaf begin september sowieso verdwijnen als de ban daadwerkelijk doorgaat in de eerste week van september. Benieuwd wat er voor in de plaats komt.. Helaas zorgt een ban voor extra rommel zoals je zegt ja.

Goed dat je het weggegooid hebt, beste wat je kan doen, gezondheid is het aller belangrijkste.
Klik om te vergroten...
yup, blijkbaar leerde ze niks van de 3mmc ban. ik denk dat ik het vanaf september maar gewoon bij 3mmc en speed houd voordat mijn hersenen in smurrie veranderen door die nieuwe chemicaliën

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."