Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallootjes, Een aantal jaar geleden toen ik begon met het afstruinen van festivals ben ik toen ook het een en ander aan drugs gaan proberen. Mijn eerste ervaring met drugs was toen 4-FA. Wat een geweldige feestjes heb ik hier op gehad. De combinatie van een heerlijke euforie met een bom van energie, en dat terwijl je aardig scherp bleef en er niet eens heel verrot uit ging zien. Nu het festival seizoen toch weer door kan gaan lijkt, wil ik dit zo graag weer eens doen. Maar ik heb het hier in de regio al zo lang niet meer voorbij zien komen (Alleen 4-FMA, wat is dus helemaal niks aan vind). Dus mijn vraag, is dit spul in Nederland überhaupt nog wel in omloop of kan ik beter mijn zoektoch staken? Thanks in advance😁"
"Hoi mensen! Ik heb vanavond een feestje waar ik erg lang naar uit heb gekeken (Supremacy). Nu heb ik echter een goede verkoudheid te pakken (geen koorts) en zit ik te twijfelen om heen te gaan. Ik ben niet heel fit dus helemaal nuchter de hele nacht door word lastig. Nu is mijn vraag doe ik er heel slecht aan om vanavond toch heen te gaan en wat pep te nemen? Ik heb net een klein beetje pep geprobeerd en ga hier niet slecht op. Dat het niet goed voor mijn herstel is weet ik, maar wou toch graag jullie ervaringen/meningen horen. Alvast bedankt"