Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een tijd geleden 2cb gedaan met 2 ‘vrienden’ We hadden niet geslapen en daarvoor ook wat gebruikt en kwamen rechtstreeks van een feestje. Toen namen we 2cb, voor mij de eerste keer. Na een tijdje werkte het bij mij in en kreeg ik een hele rare trip. Ik had het gevoel dat hun het aan het sturen waren. Ik had als het ware een veilig gevoel en een schild om me heen en het voelde alsof ze het kapot maakte zodat ik me openstelde. Mijn veilige gevoel werd verbroken en toen ik het toe liet kreeg ik daarna meteen spijt en wou ik een veilige plek opzoeken in het huis. Ik kreeg een extreem rare trip dat ik misbruikt zou worden. En ik vond het zo naar dat ik me na een tijdje in de wc opsloot. Daar kreeg ik een hele nare bad trip. Mijn vraag is (is dit mogelijk) ik kreeg later te horen van een vriend van mij die hun ook kent dat ze daar ook over tripte (over mij en misbruik) en dat die daarom door het lint is gegaan. Ik zit heel erg met de vraag of dit mogelijk is en of er verder niks is gebeurd met mij. kun je dit soort dingen sturen?"
"De Dunne zei: Wat voor drugs en hoeveel had je voor de 2cb gebruikt? En hoeveel mg 2cb had je gepakt? Ik zal vast niet de enige die je dit gaat zeggen maar je was heel slecht voorbereid om een nieuwe drug te gaan proberen. Geen slaap, denk geen eten, en eerst andere drugs nemen. Bereid je volgende keer goed voor! 2cb wordt als een lichte drug gezien maar je kunt er echt goed fout op gaan. Klik om te vergroten... Ik had hiervoor coke en 3mmc gehad. En daarna 2cb. Ik ben klein en weeg 45 dus ik had maar een kwart pil maar ik merkte er veel van"
"De Dunne zei: Wat voor drugs en hoeveel had je voor de 2cb gebruikt? En hoeveel mg 2cb had je gepakt? Ik zal vast niet de enige die je dit gaat zeggen maar je was heel slecht voorbereid om een nieuwe drug te gaan proberen. Geen slaap, denk geen eten, en eerst andere drugs nemen. Bereid je volgende keer goed voor! 2cb wordt als een lichte drug gezien maar je kunt er echt goed fout op gaan. Klik om te vergroten... Kun je zo erg trippen dat je zulke waan beelden krijgt??"
"De Dunne zei: Coke kan je para maken, dan gecombineerd met 3mmc is niet slim en erg ongezond. Een kwart pil zegt niets. Hoeveel mg zat er in de pil? 2cb pillen worden vaak verkocht met een sterkte van tussen de 8 en 15 mg. Dat is niet veel dus daar een kwart van kan imo niet de oorzaak van slecht gaan zijn. Wel de dombi van 3 soorten drugs samen met geen slaap. Neem voorlopig even helemaal geen drugs, eet en slaap goed en dan komt het vast goed. Klik om te vergroten... Ik weet dat niet precies, omdat hun diegene waren die de pillen hadden gehaald. Ik heb geen flauw idee maar ik tripte wel erg (kleuren werden helder etc) en ik zag ook dingen. Maar de dingen die ik heb gezien.. want ik zat echt in een trip, moet ik dan niet als echt beschouwen. Omdat ik wel met dat vraagstuk zat en hun precies hetzelfde als mij tripte blijkbaar (wat ik later dus hoorde) dat is dan toch apart.."
"De Dunne zei: Ja, zeker na coke combi met 3mmc. Zelfs puur slaap tekort kan jou gek laten doen of Klik om te vergroten... Oke dan stelt me dit wel weer gerust denk ik"
"Welke rc moet ik eens proberen? tot nu toe coke , X en 3mmc geprobeerd wil iets richting de xtc/mdma of 2cb"
"Nickje zei: Richting XTC/MDMA wordt vaak 5-MAPB (relaxte versie van MDMA) en 6-APB (MDMA maar dan 8 uur lang...) genoemd, wil je iets stimulerender dan wellicht 4-FMA. 3-FEA zou ook een beetje in dezelfde hoek moeten zitten maar hoor ik wisselende verhalen over. In alle gevallen is het iets helderder en minder "waus"/trippy dan XTC/MDMA of 2C-B. Zie eerder commentaar: als je je er eenmaal in gaat verdiepen zie je talloze opties en ook combinaties van middelen (bijv. 5-MAPB/2-FMA/5-Meo-Mipt, da's de bekende Borax combo welke als alternatief voor MDMA wordt gezien, bijna niet te onderscheiden) maar dat laatste adviseer ik NIET (combo') omdat al die RC's individueel al ongetest en onbeproefd zijn qua schadelijke effecten, laat staan combo's. Hou in alle gevallen 2 Ã 3 maanden pauze aan, alle genoemde stofjes zijn zware serotinine slurpers en als je die te vaak gebruikt verdwijnt de "magic" en kun je zelfs depressief worden. Dus geniet maar met mate geldt ook hiervoor. Klik om te vergroten... dankje!"
"transformated zei: 5-MAPB is een leuke RC om eens te doen. 1P-LSD is ook fijn om te trippen. Voor RC-disso's vind ik O-PCE de beste. SL-164 was ook een leuke RC. SL-164 is een analoog van de Methaqualon/Methaquaalude. Voelt precies aan als een super benzo die zalig werkt op de juiste dosis en het effect duurt ook 24u-48u. Klik om te vergroten... Oke bedankt !😊"