Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke RC is het proberen waard?

Welke RC is het proberen waard?

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DjssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welke rc moet ik eens proberen?

tot nu toe coke , X en 3mmc geprobeerd

wil iets richting de xtc/mdma of 2cb
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Richting XTC/MDMA wordt vaak 5-MAPB (relaxte versie van MDMA) en 6-APB (MDMA maar dan 8 uur lang...) genoemd, wil je iets stimulerender dan wellicht 4-FMA. 3-FEA zou ook een beetje in dezelfde hoek moeten zitten maar hoor ik wisselende verhalen over. In alle gevallen is het iets helderder en minder "waus"/trippy dan XTC/MDMA of 2C-B. Zie eerder commentaar: als je je er eenmaal in gaat verdiepen zie je talloze opties en ook combinaties van middelen (bijv. 5-MAPB/2-FMA/5-Meo-Mipt, da's de bekende Borax combo welke als alternatief voor MDMA wordt gezien, bijna niet te onderscheiden) maar dat laatste adviseer ik NIET (combo') omdat al die RC's individueel al ongetest en onbeproefd zijn qua schadelijke effecten, laat staan combo's. Hou in alle gevallen 2 à 3 maanden pauze aan, alle genoemde stofjes zijn zware serotinine slurpers en als je die te vaak gebruikt verdwijnt de "magic" en kun je zelfs depressief worden. Dus geniet maar met mate geldt ook hiervoor.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
5-MAPB is een leuke RC om eens te doen.
1P-LSD is ook fijn om te trippen.
Voor RC-disso's vind ik O-PCE de beste.
SL-164 was ook een leuke RC. SL-164 is een analoog van de Methaqualon/Methaquaalude. Voelt precies aan als een super benzo die zalig werkt op de juiste dosis en het effect duurt ook 24u-48u.
D
DjssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nickje zei:
Richting XTC/MDMA wordt vaak 5-MAPB (relaxte versie van MDMA) en 6-APB (MDMA maar dan 8 uur lang...) genoemd, wil je iets stimulerender dan wellicht 4-FMA. 3-FEA zou ook een beetje in dezelfde hoek moeten zitten maar hoor ik wisselende verhalen over. In alle gevallen is het iets helderder en minder "waus"/trippy dan XTC/MDMA of 2C-B. Zie eerder commentaar: als je je er eenmaal in gaat verdiepen zie je talloze opties en ook combinaties van middelen (bijv. 5-MAPB/2-FMA/5-Meo-Mipt, da's de bekende Borax combo welke als alternatief voor MDMA wordt gezien, bijna niet te onderscheiden) maar dat laatste adviseer ik NIET (combo') omdat al die RC's individueel al ongetest en onbeproefd zijn qua schadelijke effecten, laat staan combo's. Hou in alle gevallen 2 à 3 maanden pauze aan, alle genoemde stofjes zijn zware serotinine slurpers en als je die te vaak gebruikt verdwijnt de "magic" en kun je zelfs depressief worden. Dus geniet maar met mate geldt ook hiervoor.
Klik om te vergroten...
dankje!
D
DjssLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
5-MAPB is een leuke RC om eens te doen.
1P-LSD is ook fijn om te trippen.
Voor RC-disso's vind ik O-PCE de beste.
SL-164 was ook een leuke RC. SL-164 is een analoog van de Methaqualon/Methaquaalude. Voelt precies aan als een super benzo die zalig werkt op de juiste dosis en het effect duurt ook 24u-48u.
Klik om te vergroten...
Oke bedankt !😊
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
zou persoonlijk zeggen begin er niet aan want dan wil je steeds een nieuwe rc gaan proberen. (het is ook zo gemakkelijk, online)

maargoed, 2FDCK en 2CB-FLY zijn wel leuk om te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."