Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Truetruffles zei: Had hij al eens eerder LSD geprobeerd? Klik om te vergroten... Ja op basis van 50 microgram en 125 microgram."
"Nickje zei: Is een potent psychedelicum en hoge dosering voor iemand die er nog niet goed mee bekend is. Kans groot dat het gewoon de bestelde stof was maar simpelweg te nieuw, te extreem, te veel. Omdat de ervaring niet te "sturen" is ligt een psychotische aanval op de loer, op een gegeven moment ga je een grens over een laat je je meevoeren in, in dit geval, een (very) bad trip. Het schijnt dat AL-LAD wat vergevingsgezinder is. Beetje mosterd na de maaltijd maar voor een volgende x (en met een lagere dosering beginnen...). Als hij ooit nog wil.... veel sterkte in elk geval, e.e.a. heeft er bij jullie allebei ongetwijfeld flink ingehakt. Hou ook zoals hiervoor aangegeven de komende periode goed in de gaten. Klik om te vergroten... Bedankt, wij gaan het ooit nog een keer proberen maar dan op lage dosis."
"Mezelf zei: Heb je de reacties wel goed gelezen? Dosis, setting en sitting. Ik ben vaker fout gegaan op de lagere dosissen dan op de echte hogere dosissen maar dit is opzich geen rare reactie hoor met een dosis van 300ug. Was die vorige keer 210ug geteste zegels en van dezelfde vendor? Klik om te vergroten... Yes van de zelfde vendor idd, maar niet getest."
"Ik zal me even voor stellen, ik ben Djadja en ben heel wat bekent met Psychedelica. Ik en mijn vriend vonden het een goed idee om lekker te gaan spacen, dat deden we eerst in het twiske ( tussen zaandam en Purmerend) in april op 1P-LSD met een dosis van 200 Microgram, we hebben een aangename rijs gehad en we wilde volgende keer een hogere dosis op een mooiere plek in Nederand proberen. Nu is mijn vriend niet zo heel bekend met psychedelica, we hebben hooguit truffels gedaan 15 Gram en 2CB 4 pillen. We zijn een paar dagen geleden op Terschelling aangekomen, zo wat is het hier mooi zeg! We zouden dan op 19 juli lekker vroeg beginnen met 300 Microgram 1-P LSD het is 11 uur in de ochtend en we gaan op de fiets richting west terscheling vanaf oosterend (12 km fietsen) (e-bike) na aangekomen op locatie begon het in te werken en we voelden ons heerlijk op dat moment, we gaan het strand op en we liggen op het strand lekker te space en te kijken naar hoe mooi Nederland wel niet is, op eens word het wel heel warm op het strand en besluiten we richting de schaduw te lopen waar je ook kan zitten op de bank, opeens begint mijn vriend te zeggen ¨Djadja bloed me neus?" ik zeg nee, en we lopen door naar het bankje om even wat te relaxen en te drinken. Mijn vriend begon vanaf dat moment steeds vager te reageren en bleef in herhaling vallen door te zeggen ¨Djadja bloed me neus?" ik begin er van te schrikken en wist gelijk dat dit niet goed was, ik heb mijn vriend zijn spullen afgenomen (ringen sieraden telefoon en portemonnee.) ik ben toen naar de visboer gefietst en heb toen voor ons beiden ijsjes gehaald en 2 blikjes fanta. We dronken de fanta op maar me vriend begon nog raarder te doen. Ik schrok hier echt heel erg van. Hij bleef continu in herhaling met (Djadja bloed me neus?) ik zeg nee bloed niet, hij begon steeds vager en vager te worden en begon zelfs mij pijn te doen. Op het moment dat het erger werd, heb ik de ambulance gebeld om advies en of hulp. De ambulance broeder heeft gezegd dat het helaas uitgezeten moet worden en dat er niets kan gebeuren, maar als mijn vriend mensen aanvalt dan zal een heel team van politie agenten hem in de boeien gaan slaan. Toen de ambulance er was stond, begon mijn vriend helemaal in paniek te raken en begon in het Duits help, help te roepen en begon over de grond te rollen. ik wil dit niet meer te schreeuwen. Mijn vriend begon zelf over de grond te rollen en dingen te eten en zichzelf uit te kleden. Weet iemand wat de oorzaak hier van kan zijn? Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en het was nog al beangstigend. Wij hebben het LSD gekocht via een website die wel meer RC producten verkoopt Graag hoor ik nog advies. Gr, Djadja (sorry voor spelfouten, ben erg moe en geschrokken van gister) als er eventueel aanvulden informatie nodig is hoor ik het graag!!!)"
"Beste mensen, Het gaat weer goed met m’n vriend, we hebben er over gepraat en hij kan zich niks herinneren van wat er precies is gebeurd, hij zegt dat hij delen er nog wel van weet. ( Zo als de ambulance die er was ) We hebben eerder LSD gedaan dat was 210 microgram en toen hadden wij wel een fijne ervaring. Noch merkte ik aan me vriend dat hij heel erg het drang had het huis schoon te maken. We hebben thuis lopen trippen. ook wil ik toevoegen dat hij zich kan heugen dat hij in een soort loop zat, ook heeft mijn vriend gezegd dat hij in een soort film zat met Silvester Stallone en kon hij zich herinneren dat ik hem terug stuurden naar de bank waar hij op dat moment zat ( i.v.m. met andere mensen die langs liepen en omdat hij soms helemaal in paniek was elke keer opnieuw. Ik kan niet begrijpen wat de LSD precies heeft gedaan met hem waardoor hij in een soort loop of spiraal is beland, ik merkte aan hem dat hij het soms wel in de gaten had. Opmerkelijk is wel dat het begon met “ bloed me neus Djadja” en dat het steeds vaker en erger werd na mate de tijd. Op een gegeven moment was hij totaal niet in staat om nog iets normaals te zeggen of met mij te communiceren, hij was totaal niet meer zichzelf. Toen we thuis waren hebben we een benzo toegediend en werd het rustig gelukkig. Wat denken jullie wat er mis is gegaan? En hebben andere mensen ook zo een ervaring als deze gehad? Ik hoor het graag! Groetjes!"
"Mezelf zei: Heb je de reacties wel goed gelezen? Dosis, setting en sitting. Ik ben vaker fout gegaan op de lagere dosissen dan op de echte hogere dosissen maar dit is opzich geen rare reactie hoor met een dosis van 300ug. Was die vorige keer 210ug geteste zegels en van dezelfde vendor? Klik om te vergroten... Beste mensen, Ik heb de reacties gelezen, ik denk gewoon dat de dosering te hoog was en ik denk ook dat we de LSD hebben onderschat. Wij dachten dat het wel mee zou vallen en we wilde meer visuals zien en meer voelen, we hebben ook een keer DMT gedaan samen met mijn vader ( hij is een sjamaan ) en dat ging ook goed, vandaar de (te) hogen dosering. Voor de rest was de set en setting fantastisch goed en mooi, voor de echte ervaren mensen op deze forum raad ik echt aan om lekker de natuur in te gaan! Ik heb dan nog een vraag, is het nog verstandig dat m’n vriend in de toekomst nog LSD of andere trip middelen kan gaan gebruiken op lagen dosis? Of is dat geen goed plan? Ik wil jullie hartelijk Bedanken voor het mee denken!"