Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wollukker zei: Aan de speed ligt het niet hoor. Paar maanden geleden nog een batch gekocht, en getest op 71%. Dus ja.. zie antwoorden hierboven Klik om te vergroten... Heey, ik ben nieuw ol het forum. ik moet zeggen dat ik heel veel te weerleggen heb op bepaalde uitspraken die ik hier tegen kom. Deze bewering is in zekere zin helemaal juist. Enkel kan ik hier wat kanttekeningen bij plaatsen. De olie die gebruikt wordt bepaalt hoe het eind product kan worden. Amfetamine kan tevens dezelfde hoeveelheid koolstof - en waterstofatomen hebben, maar toch een andere structuur aannemen. Laat ik het zo zeggen, Amfetamine is C9H13N en deze stof kan heel veel aanverwante vormen aannemen die in een testlaboratorium wel als Amfetamine worden vastgesteld, maar toch niet die vorm is die goed op onze receptoren past. Met andere woorden het maximale aantal amfetamine moleculen van 73% die gebonden zijn aan het sulfaat, zegt niet veel! Groet,"
"Wollukker zei: Dit is Chinees voor mij, ik geloof u direct. Klik om te vergroten... Dat noemen ze isomeren. Chemische verbindingen met dezelfde molecuulformule, maar een andere structuurformule."
"Wollukker zei: Dit is Chinees voor mij, ik geloof u direct. Klik om te vergroten... Dat noemen ze isomeren. Chemische verbindingen met dezelfde molecuulformule, maar een andere structuurformule Wollukker zei: Als het maximale aantal amfetamine moleculen maar aan mijn neus gebonden zitten, dan vind ik het al snel goed Klik om te vergroten... Ja precies haha. Je kan het ook altijd even wassen met actn. Een fluitje van een cent. De kwaliteit is sinds halverwege 2022 behoorlijk minder geworden al zijn de testresultaten gewoon prima in orde. 68% in originele vorm en 73% als die gewassen is zonder mixproducten of bijproducten die lngewenste effecten geven. Je kunt het ook aan het geurtje herkennen, het geurtje is veranderd wat duid op een niei soort olie. Gr,"
"De Laatste Rohikaan zei: Hehehe echt he, was het maar waar elke dag kapot gaan en het gewoon simpel oplossen met een kopje thee. Klik om te vergroten... Hahah nee, dat helpt zeker niet nee. Belangrijk is dat je er goed bij eet, drinkt en slaapt (al is dit voor velen onmogelijk). Natuurlijk ook niet teveel gebruiken. Als je het elke dag zou doen moet je zorgen dat je er doelen mee wilt behalen. Ik snap dat het middel verboden is en dat het voor een groot percentage van de gebruikers moeilijk is om ermee te doen wat je ermee kan doen. Daarom is het ook niet aan te raden. Gr,"
"Zelf neem ik het al 10 jaar elke dag en ik heb geen enkele dag overgeslagen. Het helpt mij om me te focussen op dat wat relevant is zodat ik niet blijf hangen in dingen die me in de weg zitten waardoor ik niet verder kan komen. Zodra je ten prooi bent gevallen aan een narcistische persoonlijkheid (dat kan van jongs afaan door een ouder die jou ziet als een steun en toeverlaat om de eigen narcistische frustraties op af te reageren of later als je een relatie krijgt door een narcistische partner) dan is de kans groot dat je er zelf aan onderdoor gaat en jouw persoonlijkheid zwaar beschadigt. Ik doe het voor eigen gebruik en het helpt mij. Alles wat ik erover te vertellen hebt wat betreft werking en vormen komt uit logisch redeneren met de kennis die ik heb over scheikunde. Ik heb deze onderwerpen over isomeren en reactievergelijkingen gehad op de Havo. Het is niet geverifieerd of het daadwerklijk klopt, maar het is wel de meest logische verklaring die ik met eigen bevindigen heb geverifieerd. Ik koop ook vaak van verschillende mesen om te kijken en te vergelijken. Gr,"