Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tripper zei: Ik heb de 50 jarige jubileum trips gehad. Ik heb ze nooit getest, maar sterk waren ze wel. Ik was 20 jaar. Ik tripte in die tijd iedere week. Ik heb op die zegel wel mijn dikste hallucinatie gehad. Als ik ergens naar keek dan kon ik de muren laten bruisen, tot het moment dat ik er te ver in door ging. Hoe harder ik mijn beste deed des de gele tot bruiner werd de plek. Het was een zeer grote bruisende bruine plek geworden die tegen het zwarte aan zat. Toen kwam het moment dat de hele zaal waar ik was (een afterparty), in een klap was veranderd in een jungle met overal lianen aan de zijkant. Op de lianen liepen een soort van 2d beestjes met scherpe bekjes naar boven en naar beneden (leek een beetje op de beestjes van Donkey Kong). Klik om te vergroten... Kijk hier kan ik iets mee! behalve met je wel erg bizarre hallu..uit die tijd. Ik weet niet of je in die tijd ook de Panoramix variant zegeltjes ophad..die waren rond de 350 ong.(.niet getest , want de hoeveelheid stond op de achterkant gedrukt) velen die ik ken vonden de Hoffmans sterker als de Panoramix. Ik zelf ben ook keihard gegaan op mijn eerste Hoffman in 94. Vreemde vond ik dat na de piek ong na 4-5 uur..ik en mijn vrienden in een soort fase kwamen (eventjes maar) dat we de controle over onze spieren verloren en behoorlijk met onze benen aan het trillen waren..heel bizar. Na die periode heb ik zo'n 4-5 keer de Hoffmans gebruikt..ook een keer binnen 2 weken achtereenvolgend..maar achteraf was dat zonde gewenning is een bitch,en de effecten cancellen elkaar wat mij betreft volledig uit..die eerste keer was toch de allerbeste/zwaarste keer. Heb toen als enige echte keer een flinke hallu gehad, een korte maar wel hevige..de rest van de trip was meer een diepe religieuze ervaring vol mystiek..en erg intens en relaxed..op het korte moment van mijn trillende benen na dan. N.B. gebruik al zeker 10 jaar geen dope meer..en wil eigenlijk alleen weten of er idd ook trippers waren die zo "hard"waren gegaan van de Hoffman jubileum 93 als ik ..en mss die wel op de hoogte waren van de echte dosis. Niet echt heel belangrijk eigenlijk..wat nou wel precies de dosis was..behalve dan dat het mijn meest intense ervaring was ooit! Groet!"
"Tripper zei: Die Panoramixjes heb ik ook gehad, ik kan die 350 erop nog goed voor me halen. Wat ook goeie zegels waren, dat waren spiraaltjes, die dingen waren ook erg sterk, daar ben ik het eerst op bad gegaan. De sterke microdot heb ik nooit gehad. Een maatje van me wel, hij is toen 3 dagen gegaan.. Mijn eerste zegel was een aarbei. Klik om te vergroten... Spiraaltjes,,,,jaa!! ook sterk..maar heel anders als die Hoffman. Iemand die ik ken was ook bad gegaan op een spiraaltje (was zijn eerste acid trip)"
"Groet aan allen! Ik ben benieuwd wie van jullie de eerste versie van de Hoffman zegeltjes heeft gebruikt (die in 93'uitkwamen) 1943-1993 50 jarig jubileum. Wat ik weet en wat mijn( 60's ex hippie) toenmalige dealer mij vertelde bevatte zij 450 microgram. Klopt dit? Ik weet wel dat dit inderdaad de heftigste variant was vergeleken met de latere versies..maar 450 mic klopt dit? Het beste... PS heeft iemand van jullie ook rond 93-94 de toenmalige microdots op die 1200 mics bevatte? Ik heb ze zeer zeker niet geprobeerd ..1200 was en is ook echt to much,,,"
"Sublimo zei: Hadden ze toen echt zegels van 450 en 1200 mics ? Klik om te vergroten... De eerste Hoffman versie 450(waarschijnlijk)..testen in die tijd kon volgens mij nergens nog..had het ook niet gedurfd ..."ehmmm test even mijn acid"..LOL niet echt iets voor mij.. Voor de duidelijkheid de microdots(kleine pure lsd pilletjes) die hadden 1200..naar het schijnt.."
"Exceptional Insight zei: Dionysious zei: testen in die tijd kon volgens mij nergens nog Klik om te vergroten... Dionysious zei: Voor de duidelijkheid de microdots(kleine pure lsd pilletjes) die hadden 1200.. Klik om te vergroten... Dionysious zei: naar het schijnt.. Klik om te vergroten... Mm-hm. Klik om te vergroten... Mm-hm...in normaal nederlands graag PS E.I. Don't be a bum..you better chew gum"
"Oh ja..en trippen is net alsof je ruzie hebt met je eigen geest en het weer probeert goed te maken in 6-8 uur"